Ez nagyon gáz...egy fiúnak nem szabadna sírni, erre itt bőgök pont annak a fiúnak a karjai között akit szeretek.... reménytelen vagyok és ez gáz.
Így maradtunk még egy darabig és miután kicsit megnyugodtam gyengéden eltoltam magamtól.
-Jobban vagy?-kérdezte és hüvelyk ujjával letörölt egy kósza könnycseppet az arcomról..
-I..igen-szipogtam.
-Na akkor most mivel megnyugodtál el tudsz mondani mindent és ne merj hazudni mert....-nem fejeztem be mondatát csak elhátrált tőlem majd elhelyezkedett előttem török ülésben.-Ráérünk szépen lassan, sehova se sietek talán tanulni de az ráér.-mondta és legyintett egyet kezével.
Most mit tegyek? Hazudni már nem lenne érdemes és már úgyis elkerülhetetlen ez az egész...
-Minden héten... egyszer.. megvernek..- mondtam alig hallhatóan szememet lesütve.
-Kik?-próbálta nyugodtan kérdezni de megannyi indulatot éreztem hangjában.
-Noel....Kristóf és.... és..-nem bírtam folytatni nem merem kimondani Dominik nevét ő...
-És ki?-kérdése közben közelebb hajolt hozzám és tekintetemet kereste.
.........
Nem válaszoltam csak az ágyamat néztem.Bence elvesztette a türelmét felkelt az ágyról és az ajtó felé vette az irányt.
-H..hova mész?-teljesen összezavarodva tettem fel ezt az egyszerű kérdést.
Bence szemszög
-H..hova mész?-kérdezte Ádám remegő hangon. De nem csak a hangja remegett hanem ő is.
-Csak beszélgetek egy kicsit velük nyugi.-persze csak beszélgetek..úgy megverem őket hogy azt se fogják tudni hogy fiúk-e vagy lányok.
Már nyúltam volna a kilincsért mikor hirtelen két remegő kezet éreztem melkasomon. Istenem milyen kicsi kezei vannak.
-Kérlek ne...-suttogta.
-Akkor mit csináljunk velük? Mert azt biztos nem fogom hagyni hogy még egyszer hozzád érjenek.-mondtam és szembe fordultam vele.-nade..várj mikor volt ezeknek idejük téged bántani ha veled mindig ott voltak a lányok?
Ádám szemszög
Ezzel a kérdéssel nem tudtam mit kezdeni..amióta Bence mellé ültem Emma kivételével a lányok hozzám se szóltak..még Nóri se. Olyan mintha kerülnének csak akkor keresnek ha kell nekik valami. De...várjunk csak "nem fogom hagyni hogy még egyszer hozzád érjenek" ez...ez annyira....oké kész végem... hogy lett ennyir-;
-Hé..kérdeztem valamit-mondta és közben kezét a fejem előtt lengette.
-Mostanában kicsit eltávolodtak tőlem..-mondtam és közben eltoltam a kezét és a fal felé fordultam....nem tudok szembeszállni a tudattal hogy a lányok elhagytak...
-Összevesztetek?
-Nem..-adtam rövid és tömör választ.-Vagyis... én nem tudok róla-egészítettem ki mondanivalómat.
Bence visszaült a székébe én pedig lehuppantam az ágyra a plafont pásztázva..... várjunk csak velem foglalkozik ahelyett hogy tanulna..nem értem..gyorsan terelni kellene a témát..
-Kell segítség az angolban?-tettem fel random kérdést.
Bence szemszög
-Kell segítség az angolban?-törte meg a csendet Ádám.
Az a baj hogy jól tudom mit csinál...tereli a témát..de úgy érzem hogy ez olyan dolog amit nem kellene tovább vitatni.... egyszerűen az a megoldás hogy figyelek rá az eddiginél és jobban és nem hagyom egyedül... persze erről neki nem kell tudnia.
-A tanulásban nem tudsz nagyon segíteni...de megírnád a matek házim?-kérdésemre felvonta a szemöldökét és karba tette a kezét.
-Na kérlek...meghálálom valamivel-húztam perverz mosolyra a szám. Ez mindig beválik.
-Nem szorulok a háládra..-válaszolt flegmán hogy el tudja rejteni zavarodottságát de nem ment neki mert elpirult.-de add oda mielőtt meggondolom magam.
Oda adtam neki a füzetem amit kikapott a kezemből és lehuppant az ágyára.
°°°°°°°°°°°°°°°
Ádám már alszik én pedig végeztem a tanulással. Odasétáltam Ádám éjjeli szekrényéhez és elvettem onnan a matek füzetem. Fellapoztam és láttam hogy az utolsó példa alá rajzolt egy Halál ereklyéi jelet, Harry Potter rajongó...még valami közös bennünk. Elmosolyodtam és becsuktam a füzetem.
Ádám olyan békésen alszik...hasra vagy a fal felé fordulva szokott aludni de most... most a sebei miatt csak háton tud, így látom az arcát...hatalmas késztetést érzek arra hogy megcsókoljam...
Közel hajoltam hozzá... ajkaim vészesen közeledtek az övéihez de ekkor észhez tértem...nem lehet ez az első csókunk....
Ígyhát erőt vettem magamon eltávolodtam tőle, belesimítottam a hajába és adtam egy puszit a homlokára..erre egy kicsit mocorogni kezdett.
Olyan aranyos..gondoltam és célba vettem az ágyat.
••••••••••••••••••
Sziasztok!
Tudom sokat kellett várni és nagyon sajnálom. Remélem tetszeni fog ez a rész 😅.
További szép napot/estét!❤
YOU ARE READING
Szobatitok
RomanceÁdám egy gimnazista fiú akinek van egy nagy titka. Kiskorától kezdve alig voltak barátai és ez a középiskolában sem változott. Viszont mikor 10. osztályba kerül sokminden megváltozik az életében.... ••••••••••••• Helyenként: 16+ , 18+