"Děkuju že si ji pohlídal" jako není zac ale příště si hlídej sourozence" njn jak mám vědět že jenctak jse za random týpkem díky smíchu" no jo no neděle ze sebe labuť a pojď nebo nám Sapmap ujede s mím autem"
Když jsme vešli to auta tam jsem s Roxy byl v kufru zase co si budem 7 lidí se jen tak nevejde to auta ale ty dva by to tady zbourali. Zase já jsem chtěl být u spolujesce s Dreamem ale tam byl Sap protože se mu v zadu děla blbě.
"Jsme tu děti a dospělí,, v tom se ozval Tubbo s Roxy "Jaký děti!,,
hned jsme se začali smát jako co si budeme tommy je teť fakt jediný dítě v autě. U auta stál hned Quackity,Karl,Will a Niki. Hned jak jsme vystoupili tak se Quackity začal zdravit. Teda spíše nás ale to neva.
"Hola amigos,, Já jen koukal co to mele ale v tom se ozvala Roxy "Hola señor, como estas,, "od kdy umís španělsky,,
"Přesně ja nevěděl že señorita umí španělsky,, "Sama nevim,,Potom se bavili Quackity s Roxy španělsky taže nebudou detaili ale já šel za ostatníma. Samozdřejmě že jsem měl v úmislu jít za Dreamem ale jak jsem to měl udělat kdyz tam byla vědšina kluků + 2 holky. Byli jsme v kuchini a zase si povídali když v tom padla otázka kde kdo bude spát.
"No mám zde je jen 4 pokoje pro hosty s 2 postelema zakže asi takhe Niki bude v pokoji s Dritsou, Quackity s Willem, Sap s Karlem, Tommy s Tubbem a pro Roxy ještě zařídíme pokoj.,, "a co já,, ozval jsem se "huh. Ach ano ty žluta fixo ty budeš se mnou,, "PROSIM TO SI NEŘEKL,, "Promiň heh.,,
Hned jen byl naštvaný nelíbilo se mi to ale jako jo je to Dream odpouštím mu. "Jo a vlastně je tady pokoj vedle nás tak Roxy bude sama. Btw máš tam jako jedina palandu ;).,, Yay aspoň bude poblíš kdyz bude zle ae teť jsem si vzpoměl že Dream má jen jednu postel takže to budeme jako spát spolu? Jako necadí mi ti ale WFT to jsem nepochopil že mi nedal pokoj s Roxy kdyz je tam palanda. No nic to je asi jedno.
"Hej nechce někdo někdy se podívat do České republiky na silvestra? Je to prej dobá podívaná. A taky chci vidět ty velký mimina na ZiZkOvE,, navrhl Will a taky to nebyl zlí nápad taky jsem se chtěl podívat někam jinam ale silvestr je ta pár měsíců takže tak.
♡Hola amogos♡
Koukám že se vám tato dnf ff líbí tak na zítra máte zde kapču... nebo možná i na dnešek XD no nic já jdu vidat kapču na Roxy a DSMP zatím papaaaa
ČTEŠ
Když jsem tu nikdo ti neublíží (DNF)
RomantizmToto jje DnF knížka i když to ze začádku nejde vidět.