Hyunjin, gözlerini diktiği tavana bakmaya devam ederken Felixi düşünüyordu. Onun ne kadar sevimli olduğunu hatta şimdi yanında olsaydı ne olacağını düşündüğünü fark ettiğinde durdu. Gözlerini kapatıp onu düşünmemeye çalışırken telefonuna bir mesaj geldi.
Felix: Seni düşünmek uyumamı engelliyor.
Hyunjin: Aynı durumdan muzdaribim/
E düşünme o zaman
Felix: İnsan sevince kalbine söz geçiremiyor
Gitmiyor
Olmuyor
Kalbiiim
Hyunjin: Şqlwmsöqöwkdk salak/
Ne diyorsun ilerlee
Felix: Öf git amk hiç eğlenceli değilsin
Bugün zaten sen de bir şeyler vardı.Hyunjin: Ne olacak ya.
Neyse uyuyacağım hadi bb.
(Görüldü)İyi geceler bebeği/
Sus amk/
🦋
Ertesi sabah Felix Hyunjini okula birlikte gitmek için beklemişti ama gelmemişti. Bir şeylerden işkillenmeye başlamıştı. Ne dönüyordu anlamıyordu ama iyi kaos kokusu alırdı tıpkı şimdi de aldığı gibi. Cebinde titreyen telefonu çıkarıp ekranı açtı ve uygulamaya girdi. Bu uygulamaya Hyunjin'i gördüğünden beri girmiyordu.
Andrew: Sana desem ki Koreye geliyorum bana ne dersin?
Felix: Bas geri manit yaptım yallaaah derim/
Gel ben bakarım sana
Andrew: Yarın Koredeyim.
Felix: Saat kaçta inersen söyle alayım seni
Andrew: Tamaaamm
Teknik olarak Hyunjin sevgilim değil dedi kendi kendine hem bir haller oluyor ona amk.
"Manit mi yaptın ne gülerek telefona bakıyorsun?" Jeongin sırıtarak yanına geldi. Felix başını sağa sola salladı.
"Andrew yarın Koreye gelecekmiş. Bir süre benle kalacak sorun olur mu size?"
"Yok kanka kasma gelsin tanışırız da Hyunjin?"
"Hâlâ aşığım değişen bir şey yok. Andrew'i arkadaş olarak görüyorum." dedi ve omuz silkti. Jeongin de onun gibi yapıp kolunu Felixin omzuna attı ve okula girip sınıflarına gittiler.
Jeongin kendisini sırasına atarken telefonunu çıkarıp mesaj uygulamasına girdi.
Jeongin / Hyunjin
Jeongin: Felixten hoşlanıyorsan sana yardım edeceğim.
Hyunjin: Ne yardımı?
Jeongin: Felix'in senden önce hoşlandığı birisi vardı Andrew. O yarın buraya gelecek ve Felix dedi ki benimle kalır.
Hyunjin: O kim amk/
Ee?
Jeongin: Hyunjin sen bilmezsin ama Felixle kalırsa yan yana uyurlar. Bir hafta falan kalacak herhalde bir hafta beraber kalırlarsa bir şeyler yaşayabilirler.
Çünkü Andrew de eşcinsel.
Ve ben o herifi sevmiyorum bir cins amk
Hyunjin: Sakin ol Hyunjin/
Sakin ol/
İyi ne yapayım?
Jeongin Hyunjinin yazdığına küfür ederken mesajları okuyan Felixi fark etti.
Jeongin: Felix okudu amk
Üzüldü şuan
Anskm Hyun
Hyunjin: Ben de üzüldüm/
Okusun olm ne yapayım?
Jeongin telefonu kapatıp Felixe döndü. "Kanka boş ver bu her zaman böyle zaten."
Felix bıkkın bir nefes verdi. "Sevmediğini zaten biliyorum sorun yok." dedi. Jeongin bir kendine bir Hyunjine küfrederken diğer tarafta Hyunjin yastığını yumruklayarak her şeye küfrediyordu.
"Belanı sikeyim Andrew denen herif."
Jeongin: Felix'e soğuk yaparsan %90 ihtimal ile seni siler haberin olsun.
"Senin de amına koyayım Felix!"
🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlayacaksan Oynamayalım Hyunlix (TAMAMLANDI)
FanfictionHyunjin: Bu sefer seni yakalarsam bu kamerayı bir yerine monte edeceğim Tanıdığım en salak insansın! Tam diyorum ki bunun üstünde bir salaklık yapamaz yok sonra onun üstünde bir salaklık yapıyorsun Eğlendin mi bari pezevenk Bittin sen! Felix: Bulurs...