Ağlayacaksan Oynamayalım Final

888 78 53
                                    

Gözlerimde yaş kalbimde sızı final yapıyoruum

Stray kids world domination

Chan: Jeongin, Kır bahçem, Changbin, Seungmin, Minho, Jisung ve sizi ekledi.

Chan: Bu grubu tekrar açtığıma inanamıyorum.

Ağlamak geliyor içimden

Hatta sanırım ağlıyorum

Felix: Ben de ağlıyorum

Kır bahçem: Az çok hikayenizi öğrendim o yüzden duygulanmamak elde değil.

Minho: Ben ağlamam

Jisung: Doğru zırlarsın

Minho: Evet zırlıyorum

Changbin: 3Racha olacak mıyız tekrar?

Felix: Ve biz de Danceracha?

Önceden Minho ve bendik ama şimdi benim Kır bahçem de var.

Kır bahçem: :')

Peki siz Jeongin ve Seungmin?

Jeongin: Biz vokaliz

Seungmin: Aynen

Jisung: 3Racha is coming!

Chan: Yes baby!

O zaman çalışmaya başlayalım bizim garaj hâlâ boş. Hiçbir şey koydurmadım.

Jeongin'in mikrofonu falan hâlâ duruyor.

Jeongin: Ya sevgilim...

Changbin: O zaman yapalım şunu!

Chan: Stray kids world dominatioon!!

Minho: Stray

Jisung: Kids

Changbin: Everywhere

Seungmin: All

Jeongin: Around the

Felix: World

Kır bahçem: World!

Minho: Hyunjin bize hemen ayak uydurdu öznsöams aferin koç aynen böylee

Jisung: En sevdiğim huyun bu yengee

Felix: Ben her huyunu seviyorum onu ne yapacağız?

Kır bahçem: Felix yapmasana şöyle...

Utanıyorum ben

Felix: Tamam aşkım aösksömşwkdm

🦋 Üç sene sonra

Stray kids world domination

Chan: Hyunjin, Felix neredesiniz?

Minho: Abi sahneye çıkacağız birazdan?

Jisung: Ödül alacağız falan hani?

Changbin: Lan gerizekalılar hadiii

Felix: Geliyoruz ya aaa

Felix, karşıdaki aynadan dudağına baktı. Biraz kırmızılık vardı ama rujla kapatırdı. Ruju dudaklarına sürerken Hyunjin gülerek ona bakıyordu.

"Hadi Hyun yürü biraz daha geç kalırsak Chan bizi öldürür."

"Tamam hadi gidelim." Birbirlerine vurarak ve gülerek sahne arkasına gelmişlerdi.


Chan, kızarak onlara bakıyordu.

"Nerede kaldınız?"

"Rujumu tazeledim."

"Evet belli oluyor."

Chan ve Felix laf dalaşı yaparken Minho aralarına girdi. "Bölüyorum ama ismimizi okudular."

Çocukların hepsi büyük bir heyecanla çıkarken karşılarındaki beyaz elbiseli kadına yürüdüler. Bir sürü alkış, ıslık ve tezahürat tüm alana yayılıyordu.

Chan boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.

"Stay, nasılsın? (Stay, how u doin) Biz sekiz çocuğa çok iyi baktığınız için teşekkür ederiz. Bu ödülü almak bizim için sadece hayaldi ama sizler bunu mümkün kıldınız. Daha çok size layık olmaya çalışacağız, sizi çok seviyoruz, iyi ki varsınız." Alkışlar tekrar artarken bu kez Felix mikrofonu eline aldı.

"Stay, yemek yedin mi? Yemediysen sana çok kızacağım! " Felix, parmağını sallayarak, bir anne edası ile konuşurken insanların kahkahası kulaklarını doldurdu. Derin nefes alıp, gülerek konuşmaya devam etti. "Ne olursa olsun yanımızda olduğunuz için teşekkür ederiz. Stay, iyi ki varsınız, hep olun."

Minho, mikrofona doğru eğildi. "Kedilerim ve ben de size minnettarız, teşekkürleeer!"

"Kedilerin mi? Onlar biz miyiz?" diye sordu Felix şaşkın şaşkın bakarken. "Hayır kedilerimden bahsediyorum. Soonie, Doongie ve Dori."

"Oh..."

Tüm salon tekrar kahkahalarla doldu. Chan, Jeongin'i yanına çekip ödülü ona verdi.

"Makneamiz'e bize katlandığı için teşekkürler."

"Ödül Felixin en çok o katlandı." diyerek ödülü elinden kaçırıp Felixe verdi Hyunjin. Sonra Changbin ondan aldı ve Seungmin'e verdi.

Çocukların hepsi ve sunucu hep bir ağızdan konuşmaya başladıklarında Minho, Seungmin'in elinden kupayı alıp Jisung'a verdi ve bağırarak hepsini susturdu. Eline mikrofonu alıp konuştu.

"Daha ne bekliyorsunuz Stay fic bitti hadi yallaaah!"

🦋

Tamam biliyorum cringe ve saçma bir kitaptı ama çok duygulandım finali yazarken. Bir çok kez de uwu oldum.

Bu ne ya?

Ay gözyaşımmış.

Ağlıyorum bir saniye

Neyseee

Minhom fic bitti demedi mi Stay? Ne bekliyorsunuz hadi yallaaah

Bb çok çok öpücük ummuuaaah :*

Yazım hatam varsa pardon amk hiçbirisini kontrol etmedim ödlxösmd düzenleyeceğim bir ara bu sefer cidden gittim bb ummuuaaah :*

Ağlayacaksan Oynamayalım Hyunlix (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin