Felix kafayı yiyecek gibi ara sokak da volta atarken mesajlaşırken olan cesareti sönmüştü. (Ne oldu klavye delikanlısııı) Dokunsalar ağlayacak gibi duruyordu. Kalbi göğüs kafesine ağırlık yapıyordu. Çıkacak gibi atarken elini kalbine koydu.
"Dur orospu. Hyunjini düşününce hemen şahlanıyorsun."
Öf öleceğim şimdi aklımdakini nasıl yapacağım. Mesajlaşırken bulduğu fikri değiştirip telefonunu sallayarak beklemeye devam etti. Hyunjin sokağı dönünce göz göze geldiler. Hyunjin'in kalbi de hızlanmıştı. Bu burada bana bir şey yapmasa bari dedi içinden.
Felix, ayağa kalktı ve hafifçe gülerek yanına gitti. Sakinliğini korumak için derin bir nefes aldı.
"Selam."
"Selam Felix hadi testi yap da gidelim."
"Tamam gel oturalım." Kimsenin olmadığı hatta inin cinin top oynadığı ara sokakta yere oturdular. Felix telefonunu Hyunjine uzattı.
"Çöz." dedi.
"Felix böyle mi anlaşılacak cidden?"
"Çöz Hyunjin hadi." dedi ve başını Hyunjin'in omzuna yasladı. Kendi kalbi gümbür gümbür atıyordu tabii Hyunjin'in de. (Gaysin işte amk)
Dakikalar sonra bitince Felix sonuca baktı. Değildi... Olmaz anasını satayım dedi. Kan beynine sıçramıştı. Hyunjin telefonu Felix'in kucağına koyup ayağa kalktı. "Gördün mü değilmişim." dedi gülerek.
"Teste kim inanır amına koyayım."
"Felix hile yok dedik."
"Tamam amk bir test daha var bunda da bir reaksiyon almazsak gay değilsin. Alırsak sıçtın sülük gibi yapışacağım çünkü." dedi Felix. Hyunjin başka bir test sorusu beklerken Felix onu omzundan ittirip duvara yasladı. Hyunjin'in kalbi hızlanmaya başladığında kendini korktuğu için olduğuna inandırmaya çalıştı.
EVET AMK EVET KİSS GELİYOR
Ya da gelmiyor mu?
Felix, ellerini Hyunjin'in iki yanına koyup yaklaştı. Nefesini yüzüne üfledi. Dudağını çenesine yaklaştırıp fısıltı ile konuştu.
"Bu testi de geçersen seni bırakacağım."
Hyunjin yutkundu. Felix dudaklarını çenesine bastırıp çekti. Çenesine küçük bir buse kondururken Hyunjin, kırmızının her tonuna bürünüyordu. Yavaşça yaklaşıp dudağına bir öpücük bırakmak için ayaklarını kaldırdı. Tam dudakları değecekken Felix güldü ve geri çekildi [;)]
"Sanırım gay değilsin etkilenme-" Üzgün bir şekilde konuşurken gördüğü şey ile kahkaha attı.
"Siktir Hyunjin İQĞWÖSMAÇWMSMSÖSÖZ"
Bir saniye ben de güleceğim ŞÖQLDMWÇWÖDMZKSLSŞWİLS
"Hyunjin kaçma! Lan! Hyunjin! Bekle kır bahçem! Yavaş koş Hyunjin yetişemiyorum!" Felix bağırırken Hyunjin çoktan evinin oraya gelmişti bile.
🦋
Felix / Hyunjin
Felix: Sen
Sana inanamıyorum İŞQİWÖXMEÇSMDK
Daha hiçbir şey yapmamıştım amk hareket etmeyince sandım ki etkilenmedin ama ÜWŞDMDÇAÖDMXMX
Of Hyunjin ödkxöaöemdkx tebrikler nur topu gibi gaysin.
Hyunjin:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlayacaksan Oynamayalım Hyunlix (TAMAMLANDI)
FanficHyunjin: Bu sefer seni yakalarsam bu kamerayı bir yerine monte edeceğim Tanıdığım en salak insansın! Tam diyorum ki bunun üstünde bir salaklık yapamaz yok sonra onun üstünde bir salaklık yapıyorsun Eğlendin mi bari pezevenk Bittin sen! Felix: Bulurs...