Ağlayacaksan Oynamayalım (21)

865 87 17
                                    

Andrew geleli iki gün oluyordu ve çocuklar şimdiden bu sevimli çocuğa alışmıştı. Andrew kolunu Felix'in omzuna atıp kendine çekti. Gülerek İngilizce bir şeyler konuşuyorlardı.

"Burası Kore, Korece konuşun." dedi Minho sitem eder gibi. Jisung hafifçe güldü. "Aşkım ama o Koreli değil?" Minho omuz silkti. Zil çaldığında yavaş yavaş dağılırlarken bahçede sadece Andrew, Felix, onlara sinirle bakan Hyunjin ve bir kaç öğrenci vardı.

Karşı karşıya geldiler Felix, Hyunjin'in siyah saçlarına bakıp iç çekti sonra ikisi de adım attı.

Hyunjin'in yanından geçerken atan kalbini bastırıp hissiz gözlerle kısaca ona bakıp ilerledi. Tam yanından geçtiği sırada Hyunjin Andrew'e bir omuz attı.

"Ne yapıyorsun lan?" Felix sinirle üzerine yürüdü. "Siktir git bulaşma."

Hyunjin umursamaz bir şekilde güldü ve onun üzerine yürüyen genci ittirdi. "Ne yapabilirsin? Bir kaç gün önce kapımda gezmiyor muydun?"

"Hyunjin, hâlâ sana değer veriyorken git buradan. Pislik çıkmasın." dedi Felix ve Andrew'e gitmesini söyledikten sonra Hyunjini kenara ittirdi. Andrew'in arkasından gidecekken Hyunjin onu durdurdu.

"Sözde beni seviyordun ama sevgili yapmışsın hemen."

"Ne bekliyordun? Bana soğuk yaptıktan sonra seni sevmeye devam edeceğimi falan mı? Ben öyle yapmam Hyunjin. Direkt silerim tıpkı seni sildiğim gibi, iyi dersler."

🦋

Jeongin / Hyunjin

Changbin: Hyunjin gerizekalı mısın dengesiz piç?

Hyunjin: Ne ya?

Changbin: Niye sataştın Felixe?


Hyunjin: Felixe değil yanındakine sataştım

Silmiş beni öyle söyledi.

Changbin: Sana onu harcama demiştim. Üzüp durma Felixi. Adamakıllı konuş diyorum sik beyinli sorun çıkarıp durma.

Hyunjin: Yüzüme baksa konuşurum baktığı mı var amk

Changbin: Sorun mu çıkarman lazım amk

Hyunjin: Baksın diye yapıyorum amk

Changbin: Öyle bakmaz beynini siktiğim. Her şeyden önce kibar ol dağdan yeni inmiş ayı gibi davranırsan hiç olmaz.

Sana kaç kere konuş dedim. Ben konuşayım dedim dinlemedin mal

Hyunjin: Changbin yardımcı olmuyorsun.

Changbin: Siktir git konuş

Siktir git konuş

Siktir git konuş

Siktir git konuş

Puuşşşttttt

Sikkktttirr gittt konuşşş

Hyunjin: Ya tamam amk.

Konuşurum bir ara

Changbin: Korrrkak puştt

Şimdi

Konuş

Sikmim

Hyunjin: Tamam amk.

🦋

Of ne yazıyorum amk

Okumayın çok kötü ödkzöasçmdösçemxm

Ağlayacaksan Oynamayalım Hyunlix (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin