Hyunjin heyecandan elini ayağını nereye koyacağını bilemiyordu. Karşısında oturan Jeongin ve Changbin'e döndü.
"Sizce sevmiş midir? İlk kez yaptım çünkü."
"Merak etme kanka Felix tadı bok gibi olsa da güzel der zaten."
"Çocuğun içine kurt düşürme Jeongin. Ben yedim ya kanka güzeldi gayet tadı merak etme." dedi Changbin, Hyunjini rahatlatmak için. "O değilde Seungminle ne oldu?" diye sordu Hyunjin sabah mutlu mutlu okula geldiğini görmüştü Changbin'in.
"Bz öpştk" dedi Changbin çekine çekine
"Ne? Ne yaptınız?"
"Öpştk işti"
"Hyunjin ne diyor bu amk bir meal alayım."
"Öpüşmüşler."
"Ne! Ne yaptınız? Changbin ciddi misin nasıl oldu?"
"Flashback ver yazar amk."
Sus amk.
🦋
Changbin, elinde bir poşet dolusu yiyecek ile üst kata çıktı. Seungmin'in ailesi evde yoktu o yüzden rahattı. Felix'in dediği aklında dolanıp dururken terleyen avuç içini pantolonuna sildi.
Felix'in kapısının önünden geçerken kapı hızla açıldı. Felix imalı imalı bakıyordu. "Öpmeden gelme hadi aslanım. Öptürürse senindir öptürmezse hiç senin olmamıştır."
"Sus gir içeri mal Felix."
Felix dil çıkararak içeri girdi ve kapıyı kapattı. Changbin kapının önünde bir ileri bir geri adım atarken kapı aniden açıldı. Seungmin elinde bir poşet dolusu abur cubur ile dışarı çıkmıştı.
"Ben de sana geliyordum." dedi hafifçe gülerek. Changbin de güldü. Felix'in söylediği hâlâ aklındaydı. Ne olacaksa olsun sikerler dedi içinden istemezse zaten durdurur.
Seungmin, "O zaman içeri gelsene." dedi hâlâ gülümsüyordu. Changbin ayakkabısını çıkarmadan içeri girdi. Seungmin ona tip tip bakarken belinden tutup kendine çekti uzun çocuğu. Ayaklarını hafifçe kaldırıp dudağını dudağına bastırdı.
İkisi içinde zaman durmuş gibiydi. Nerede oldukları umurlarında bile değildi. Evdeki her şey onları izliyordu sanki. Birisi daha vardı onları o an izleyen. Jisung, çöp atmaya çıktığı sırada onları böyle göreceğini hiç düşünmezdi.
Fotoğraflarını çekip çöpü koydu ve geri içeri girdi. Fotoğrafları Minho'ya attı.
Jisung / Minho
Jisung: İşi pişiriyor bunlar alooo
Minho: Qşzşsöwödmcmsöcm
Oh oh yarasın
Bize gelsene ben de nasipleneyim
Jisung: Hayır gelemem maalesef
Minho: Ağlayayım.
Jeongin, şokla ona bakıyordu. "Kim biliyor bunu başka?"
"Sizden başka kimse bilmiyor daha söylemedik."
"Vay amk." dedi Hyunjin. Kalbi göğüs kafesine ağırlık yaptığında daha fazla dayanamadı ve ayağa kalkıp yanındakilere bir şeyler mırıldanıp çatıya koştu.
Dakikalar sonra geldiğinde Felix'in ağlayarak yaptığı ve her birinin üzerinde affet yazan tatlıları yediğini gördü.
"Felix! Güzel değilse niye yiyorsun?" dedi ve elinden aldı. Felix ağzı dolu doluyken konuşmaya çalıştı. "Hayor gözel."
"Zorlamana gerek yok yeme lütfen."
Zorlukla yutkundu. "Nota ve yaptıklarına ağlıyorum salak tadına değil." dedi elindeki sarı kağıdı sallarken.
"Nota mı?"
"Hyunjin, çok şerefsizsin ya ben seni süründürecektim tatlılık yaptın. Şimdi nasıl kıyayım sana? Keklerin Her birinde affet yazıyor söyle nasıl affetmeyeyim?" dedi ve burnunu çekti. Hyunjin, gözlerinin içine bakıp yaşlarını sildi. "İnan bana seni her üzdüğüm de ben de üzüldüm. Sürekli kalbim ağrıyordu. Senin üzüldüğünü duyduğum her dakika ağlıyordum. Yine de affetmezsen çabalamaya devam ederim Felix, seni bırakmayı düşünmüyorum."
"Ya ama" Felix konuşmayı unutmuş gibiydi. Onu kendine çekip sıkıca sarıldı. Ellerini saçlarına daldırdı. Bir kaç dakika öyle kaldılar sonra ise Hyunjin ayrıldı.
"Saçlarım güzel mi?" diye sordu Hyunjine. Hyunjin, başını salladı. "Evet, evet çok güzel. Saçlarını ilk öyle gördüğümde yapmak istediğim bir şey vardı."
"Neydi?"
Felix, şişmiş gözleri ve daha da belli olan çilleri ile uzun olana bakıyordu.
EVET KİSS VAR KİSS
Hyunjin düşünmeden onu kendine çekip öptü. Nefesleri birbirine karıştı.
AĞAĞAĞAĞAĞA
Çalan zil ayrılmalarına sebep olmuştu. Felix ofladı. Sonra Hyunjin cebinden bir çift yüzük çıkardı. (momentı unutanın ebesiniskm) Birini Felix'in parmağına diğerini ise kendi parmağına taktı. Yaklaşıp tekrar öptü.
Felix, Hyunjin onu öperken aklına gelen şey ile ondan ayrılıp, kahkaha atmaya başladı.
"Bu sefer de yükselip eve kaçacak mısın?"
"Felix, kaşınma." dedi sonra biraz üzerine eğildi ve dudakları çenesine değerken fısıltı ile konuştu. "Kaşınma, öperim."
🦋
FİNAL
Şaka Chanin var daha. Aa kafiye amk.
Neyse neyse
Ağağağğağağaa çok güzel bunlar yiaaa
Kiyoptaaaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlayacaksan Oynamayalım Hyunlix (TAMAMLANDI)
FanficHyunjin: Bu sefer seni yakalarsam bu kamerayı bir yerine monte edeceğim Tanıdığım en salak insansın! Tam diyorum ki bunun üstünde bir salaklık yapamaz yok sonra onun üstünde bir salaklık yapıyorsun Eğlendin mi bari pezevenk Bittin sen! Felix: Bulurs...