3

1.5K 171 78
                                    


"Of, Binbaşı Mike bizi hep zorluyor." diye söylendi Sasha, elindeki üç kutuyu zar zor taşırken.

Jean kutuların birini ondan aldı. "Asıl Kaptan Levi'ın görevlerini göreceksin. İki gün kıçımın üstüne oturamıyorum."

Onun dediğine Eren ve Y/N kahkaha atarken Armin kaşlarını çattı. "Bunları bağırarak söyleme Jean! Rütbelilerden biri duyacak!" diye sitem etti.

"Aman," dedi Jean vurdumduymaz bir tavırla. "Sanki çok da si-"

"Eren!"

Duyduğu sesle Jean'ın küfürü yarıda kaldıve kendilerine doğru koşarak gelen gözlüklü Binbaşı'na baktılar.

Eren elindeli kutuları Y/N'e verdi ve Hange'ye döndü.

"Eren, Eren al şunları!" dedi Y/N yerinde zar zor dururken.

Armin elindeki kutuları yanında duran Reiner'e neredeyse fırlattı ve Eren'in Y/N'e verdiği kutuları hızlıca aldı. "İyi misn?" dedi merakla onu süzerken.

"Evet." dedi Y/N çatık kaşlarıyla yeşil gözlü çocuğa bakarken. "Ayı Eren!"

Kızın tatlı öfkesine Armin kıkırdadığında, Y/N bakışlarını sarışın oğlana çevirdi. "Ne gülüyorsun, Arlert?"

Armin'in gülümsemesi aniden yüzünde dondu. Heyecanlanarak yutkundu ve boğazını temizledi. "Hiç bir şey. Tatlıydın." diye mırıldandığında söylediği kelimr kafasına donradan dank etti. İri mavi gözler E/C gözlerle hızla buluştu.

Ancak Y/N, onun beklediği gibi kızmak ve öfkelenmek yerine gülümsedi ve sarı saçları karıştırdı. "Teşekkürler, Armin. Sen de çok tatlısın." Jean ve Sasha'nın yanına ilerlemeye başladı.

Armin, giden kızın arkasından bakarken Eren'in Hange ile olan konuşması bitmişti. Arkadaşının yanına geldi ve omzuna dokundu.

Armin yerinde sıçradı ve transtan çıkarak Eren ile göz göze geldiler.

"Ah, Armin... Zavallı Armin," diye şarkılı bir ritimle söyledi Eren. Kutulardan birini ondan aldı.

"Yakında senin için Y/N ile ben konuşacağım." dedi karargaha adımlarken.

Armin'in kaşları hızla havalandı. "Hayır Eren, sakın!" diye tembihledi onu.

"İyi," dedi yeşil gözlü olan. "Kendi içine düşüncelerinle boğul o halde, Armin."

Armin derim bir nefes verdi. "Sen kendi meselenle ilgilen lütfen Eren." dediğinde Eren'in aklına bir şey gelmiş gibi gözleri parladı.

Yanındaki arkadaşına döndü. "Mikasa'yı gördün mü?"

Armin kafasını onaylayarak salladı. "Jeanlar ile beraber gitti."

"Ne?" dedi Eren bağırarak. Ardından elindeki kolileri yere bıraktı ve son sürat koşmaya başladı.

Armin güldü, kafasını iki yana salladı. Yere eğildi ve Eren'in düşürdüğü -daha doğrusu bıraktığı- kutuyu aldı ve en üste koydu.

Adımlarını tekrar attırmaya başladı. Gökyüzüne bakarken mırıldandı. "Sanırım yine yalnızım."

selam asklarım nasılsınız ıyı mısınız eren ıyılık versin her neyse

fic nasi ilerilyio

baya uykusuzum su sn yazamdmsm bekli oluyorıds herhalde

bolumde cok hata varsa kulsurs bakmayın lultden F3

៚ childie | armin arlert [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin