6

1.4K 162 59
                                    


Atıyla son hız ilerlerken neredeyse tüm ormanı aramış ama Armin'i bulamamıştı.

Karşısında gördüğü Jean ile atını ona doğru yaklaştırdı ve uzaktan ona seslendi; "Oi, Jean!"

Genç oğlan kendisine seslenilmesiyle atın dizginlerini yavaşlatıp arkaya çevirdi.

"Y/N? Levi Takımı ile olman gerekmiyor mu?"

Y/N onun sorusunu boşverip yanına yaklaştı. "Armin nerede?"

Jean bakışlarını düşünürcesine yere indirdi, çenesini kaşıdı. "Onlar Reiner ileydi. Sol kanatta oldukları için bir süre sonra ayrılmamız gerekti."

Kız titrek bir nefes verdi. "Sol kanat yok edilmiş." dediğinde Jean'ın gözleri irileşti.

"Ne? S-sen Armin'in sol kanatta olduğuna emin misin?"

Y/N kafasını salladı, kendini toparladı ve yutkundu. "Onu bulacağım, Jean." dedi atını öne döndürürken. "Ölmediğini biliyorum." diyerek oradan uzaklaştı.

"Neredesin Armin.... Neredesin?"

En sonunda ormandan ayrılıp bir düzlüğe çıktığında, uzaktaki ağacın altında iki figür görünce hızla o tarafa yöneldi.

Atın dizginlerini sıkıca kavradı. Gözlerini kısıp bakarak onların kim olduğunu hemen anlamaya çalıştı. Yakınlaşınca, anladı.

Bu Armin ve Reiner'dı.

"Armin!" diye bağırdı Y/N sevinçle. Atını onların yanına getirdi ve attan inip hızla Armin'in kucağına atladı.

"Y-Y/N!" dedi Armin. Kızaran yanaklarını kimse görmemişti.

"Çok korktum!" dedi Y/N başını sarışın çocuğun boynuna gömerken. "Sol kanat yok oldu denildi, ne kadar korktum biliyor musun?" Sesi titredi. Armin, kızın sırtını sıvazladı.

"Ölenler adına üzgünüm." Kızı kendinden ayırdı. "Ama hayatta olduğun için mutluyum."

Y/N belli belirsiz bir tebessüm etti. Gözleri Armin'in kafasındaki sargı bezine takıldı.

"Armin, kafana ne oldu?"

Armin istemsizce elini kafasındaki bandaja götürdü. "Ufak bir yaralanma, attan düştüm de"

"İyi misin?" dedi ve onu gözüyle boydan boya kontrol etti Y/N. Armin onun ellerini tuttu. "İyiyim Y/N, gerçekten."

Y/N kafasını salladı, ardından gözü arkadaki kişiye takıldı.

"Reiner ile ne işin var?" dedi kaşlarını çatıp Reiner'a bakarken. Reiner pis pis gülümsedi.

"Benden pek haz edemiyor gibisin, Y/N." dedi, ona birkaç adım yaklaşıp tam karşısına geldi.

Kız kollarını öndünde birleştirdi. "Etmiyorum zaten aptal. Seni gram sevmiyorum."

Reiner sırıtarak elini kızın yanağına attı. "Biz problemimiz olduğunu sanmıyorum."

Y/N sinirle soludu ve kafasını çekerek elinin yanağıyla olan temasını kesti.

"Bana dokunma!" dedi ve atına yöneldi.

"Hadi gidelim."

"Ama burda bir at var." dedi Reiner alayla. "Önüme binmeye ne dersin?"

"Ben seni bir şeye bindireceğim şimdi." diye söylendi Y/N. Sonra Armin'e döndü. Tam bir şey demek için ağzını açmışken, çatık kaşlarıyla Reiner'a baktığını gördüğünde gülmesini zar zor bastırdı.

"Armin, hadi arkama bin."

"Ö-öne binsem?"

Y/N göz devirdi. "Yaralı olduğun için at sürmeni istemiyorum. Sen önüme geçip ben atı sürersem boyun benden uzun olduğundan hiçbir şey göremem. Utanmayı kes de atla."

Reiner, çenesini sıkarak gülümesi ve ata binen Armin'e seslendi.

"Ereksiyonunu kontrol et, Armin."

៚ childie | armin arlert [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin