"Ne yapacağım?" dedi ellerini endişeyle alnına yaslarken. Hızla kafanı kaldırıp karşısında oturan Eren'e baktı."Benden hoşlandığını söyledi, lanet olası ne yapmam gerek?!"
"Öncelikle, sakin olmayı bir dene?" dedi Eren sandalyesinden kalkıp yatağın ucunda Y/N'in yanına oturdu.
"Bu zaten benim bildiğim ve belli olan bir şeydi, sadece siz ikiniz farketmiyordunuz. Ayrıca sen de ondan hoşlanıyorsun?" dedi tek kaşını kaldırarak.
Derin ve titrek bir nefes verdi Y/N. "Evet," Açıkça itiraf etti. "Ama bizi bir duygu karmaşası ya da onun gibi bir boka sürüklemek istemiyorum!"
Eren sırıttığında Y/N onun koluna bir yumruk geçirdi. "Neye gülüyorsun, aptal?"
"Aynı Kaptan Levi'ın küçük versiyonu oldun."
"Konumuz bu mu şimdi?"
"Tamam, afedersin." Kafasını kaşıyıp yere bakarak bir şeyler düşündü.
"Onu sevmek güzel." dedi Y/N dalgınlıkla. "Onun tarafından sevilmek de öyle ama sevgililiğin bizim durumumuza uygun olduğunu sanmıyorum Eren."
"Ne yapacaksın öyleyse? En azından hislerinin bir karşılığı olduğunu bilmeli."
"Sevgili olmadıktan sonra bunu bilmenin bir önemi var mı?"
Eren, sinirle alnına vurdu. "Tabii var aptal! Değer verdiği birinin ona değer verdiğini bilip mutlu olacak!"
Y/N iç çekti ve omuzları düştü. Gözleri ufak odada dolandı.
"Ona ondan hoşlandığımı ama sevgililik düşünmediğimi söylesem kalbi kırılır mı?"
"Bence sebebini söylersen seni anlayışla karşılayacaktır." dedi Eren. Bakışları yere döndü. "En azından deneyecektir." Endişeli bir gülümsemeyle söyledi.
Onun bu haline burnundan güldün ve göz devirdin.
"Hem şu da var," diye ekledin. "Sevgili olduğumuzda birbirimize karşı sorumluluklarımızı olacak, bunları yerine getirmeyip onun kalbini kırmak istemiyorum."
Eren'in kaşları havalandı. "Anladığım kadarıyla sen onun kalbini kırmaktan epey korkuyorsun?"
"AAA! GÜNAYDIN!"
"Tamam ya, kızma."
Başını yine ellerin arasına aldın ve gözlerini kapattın.
"Tamam öyleyse, ona hislerimizin karşılıklı olduğunu ama kendimi bir ilişkiye hazır hissetmediğimi söyleyeceğim."Kafanı kaldırıp Eren'den onaay almak için yanına baktığında Eren çoktan toz olmuştu.
"Aptal! En yakın arkadaşım olacak bir de!"
bav ciki bav bav
ŞİMDİ OKUDUĞUN
៚ childie | armin arlert [✓]
FanfictionArmin Arlert x Fem! Okuyucu "Hayır, Arlert. Aptal kitaplarını okumayacağım."