10

1.3K 160 95
                                    



"Dişi Dev'in kim olduğunu araştırdık." dedi Komutan Erwin. Mavi büyük gözleri, masadaki herkesin üstünde tek tek dolaştı. En sonunda Armin'e baktı.

"Bu soruşturmada Armin de bize yardımcı oldu. Araştırmalarımız sonucu Dişi Titan olduğunu düşündüğümüz kişi..."

Herkes nefesini tuttu ve adamın lafını tamamlamasını bekledi.

"104. Acemi Birliği'nden, Annie Leonhart."

"Ne?" Eren hışımla sandalyesinden kalktı. "Siz, hatalı olmalısınız! Bu kanıya nasıl vardınız?"

"Eren, sakin." dedi Y/N onun kolunu turup aşağı çekiştirerek.

Eren hışımla kolunu çekti ve kıza baktı. "Bırak!" dedi yüksek sesle.

"Jaeger." dedi Levi. "Otur ve komutanını dinle."

Eren titrek bir nefes verdi. Yerine oturdu ancak az önceki heyecanı hala geçmedi, geniş gözlerle Armin'e ve Erwin'e bakıyordu.

"Eren," dedi Armin alçak bir sesle. "Onunla dövüştün. Bazı hareketleri sana da tanıdık gelmedi mi?"

Mikasa elini kaldırdı. "Ayrıca, dış görünüşü de Annie'ye oldukça benziyor."

"Bu doğru değil!" dedi Eren bağırarak. "Sırf iki benzerlik var diye onu bundan sorumlu tutamazsınız!"

"Ona neden bu kadar güveniyorsun?" diyerek ona çıkıştı Y/N.

Eren kaşlarını çatarak arkadaşına baktı. "O binlerce insanı öldürecek biri değil çünkü!"

"Bizimle antrenmanlar dışında konuşmazdı, onunla tek bir sohbetin oldu mu? İç dünyasını nereden bileceksin?"

Eren sinirle soludu, yumruklarını sıktı ve yeniden ayağa kalktı. "Ne derseniz deyin, elinizde kesin bir kanıt yokken onu suçlayamazsınız!"

"Planı denemeden o olup olmadığını nasıl anlayacağız?" diye sordu Armin.

"Ondan gerçekten şüphelendiğine inanamıyorum Armin! Sen ondan hoşlanmıyor muydum?"

Armin'in gözleri genişledi, Eren ifadesini bozmamıştı. Y/N ise hayal kırıklığıyla iki erkek arkadaşına bakıyordu.

Komutan Erwin boğazını temizledi. "Ayrıca," dedi Eren'e bakarak. Eren mesajı aldı ve yerine oturdu.

"Yandaşlarının Reiner ve Bertholdt olabileceğini tahmin ediyoruz."

Eren yine sinirlendi ve yumruklarını masaya vurdu.

"Yok artık! Buna nerden vardınız?!"

Armin yutkundu. "Ben Reiner ile beraberken, bana senin hangi kanatta olduğunu sordu. Çünkü doğal olarak Dişi Titan'ın senin olduğun tarafa gideceğini düşünmüştük."

"Ve sen de ona söyledin mi?" dedi Y/N kaşlarını çatarak.

"Üzgünüm..." diye mırıldandı sarışın genç, "Ona güveniyordum. Ancak Dişi Titan'ın onu rlinr kıstırdıktan sonra sağsağlim çıkmasında, bir şeyler beni şüphelendirdi."

"Bu yine de hiçbir şeyi kanıtlamaz!"

"Ne bekliyorsun Eren?" dedi Y/N bağırarak. "Hain olduklarını kabullenmen, ihtimalleri göz önünde bulundurman lazım!"

Eren histerik bir kahkaha attı. "Ancak senin gibi aptallar kanıt olamadan iş yaparlar Y/N. Sürekli başına buyruksun, tanıştığımızdan beri hiç büyümedin!"

Y/N'in dudakları aralandı. Eren'in sözlerinin altında ezildiğini hissetti. Başkası dese belki bu kadar kırılmazdı, ama Eren onun kardeşi gibi gördüğü en yakın arkadaşıydı.

Y/N, gözlerini Eren'den ayırmadan ayağa kalktı ve doğrudan onların gözlerinin içine baktı.

"Teşekkürler, Eren. Gözündeki yerimi çok güzel belli ettin." Başka bir şey demeden, hızlıca odadan ayrıldı.

៚ childie | armin arlert [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin