15-Final

1.6K 141 91
                                    


Dalgaların kıyıya çarpma sesi kulakları doldurdu. Dümdüz ve ferah kokulu maviliğin verdiği huzur, Keşif Birliği'nin son üyelerini rahatlatmaya yetmişti.

"Baba!" diye seslendi Y/N, kumsalda durmuş ve okyanusa yaklaşmayan adama. "Hadi, sen de gel!"

Levi, kızının söyleyiş şekline şaşırılacak bir şekilde gülümsedi ve gözlerini usulca kapattı.

Y/N önüne döndü ve erkek arkadaşının yanına ilerledi.

"Vay canına," diye mırıldandı gördüğü deniz kabuğuyla. "Onu ordan mı aldın?" İşaret parmağıyla mavi suyu işaret etti.

Armin kafasını sallayarak avuçlarını kıza doğru uzattı. "Bak, çok hoş öyle değil mi?"

"Evet, gerçekten çok güzel."

"Sen de onun gibisin."

Y/N aldığı iltifatla yanakları kızarırken sarışın oğlana baktı. Kaç senesi onunla geçmişti, 3-4? Yine de her bir saniye onun için değerdi. Bu sarışın okyanus gözlü genç için, tüm ömrünü verirdi.

"Teşekkür ederim, beni utandırıyorsun." diye mırıldandı Y/N. Armin deniz kabuğunu tek eliyle tutarken sevgilisine döndü ve onun tek elini tuttu.

"Sözümüzü gerçekleştirdiğin için teşekkür ederim..." Elini bırakıp saçlarını kulağının arkasına konumlandırdı. Utanarak ekledi; "sevgilim."

Y/N neredeyse yerin dibine girecek gibi hissediyordu. Arkadaşları, babası hatta üstleri buradayken erkek arkadaşının böyle şeyler yapması ona tuhaf ama güzel hissettirdi.

"Benim her zaman yanımda olduğun için sana teşekkür ederim." Avuçları, tekrar kabuğu kavradı ve gözlerini ona dikti. "Bu hayatta tamamen güvenebileceğim, kendimi sualsiz teslim edebileceğim tek kişi sensin. Bunu bana hissettirdiğin için sana çok teşekkür ederim, ve... beni sevdiğin için."

"Armin-"

Genç, kızın sözünü kesti ve gözlerini kızın E/C gözlerine çevirip kendinden emin bir şekilde konuştu:

"Aynı yıllar önce birbirimize buraya geleceğimize dair söz verdiğimiz gibi, seninle yeniden söz vermek istiyorum."

"E-evet, ne sözü?" dedi Y/N afallayarak.

"Bütün ömrünü benimle geçirir misin?" Gözleri, o an hayal kuruyormuş gibi parladı. "Her şey bittikten sonra, benimle evlenir misin?"

Y/N, anın ciddiliğine rağmen kıkırdadı. Kollarını, sevgilisinin boynuna doladı ve onu kendine yaklaştırdı. "Bu bir evlilik yemini mi?"

Armin gülümsedi, "Evet, kısmen."

Y/N dudaklarını birbirine bastırdı ve onaylayan bir mırıltı çıkararak kafasını salladı."Seninle her türlü evleneceğim, sarışın çocuk."

Bu masal da burda bitmiş.

_________

selam, nasılsınız?

ilk armin kurgum bitti, gözlerim yaşlı. ama yenileri yazılır merak etmeyin😏😏

şimdi siz bu kısımda hangi karakterin ficini istediginizi yazıyorsunuz, ben de diger kurgular bittikten sonra o karakterin kurgusuna baslıyorum tamam?

istek kosesi;

៚ childie | armin arlert [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin