"Durumlar nasıl?" diye sordu çatıda duran Levi, Mikasa'ya."Henüz olayı çakmadılar." diyerek yanıtladı Mikasa. "Ayrıca, Armin adına üzgünüm." dediğinde Y/N, Levi'ın yanından kalktı.
"Ne oldu?" diye sordu kıza.
Levi göz ucuyla Mikasa'ya baktı. "Anlıyorum."
"Bacağın nasıl?"
"İdare edebilirim."
"Hey!" diyerek ikilinin sohbetini böldü Y/N. "Armin'e ne oluyor?"
"Yanlarına git, ayrıca onlara mesajımı da ilet. Bundan sonra sadece devlerle değil insanlarla da savaşacağız." Y/N'i belinden kavrayıp teçhizatını ateşlediğinde kız onun omuzlarını sıktı.
"Ben de Mikasa ile gitmek istiyorum! Armin'e ne olduğunu bilmeliyim!"
Levi, çatıda duran Nifa'nın yanına konarken söyledi. "Onu niye bu kadar umursuyorsun?"
Y/N iç çekti. "O benim erkek arkadaşım!"
Levi'ın bakışları donuklaştı ve kısıldı. "Anlıyorum..." dedi ve gözlerini çevirdi. "Son durum nedir Nifa?"
...
"O aşağışık herifi dövmek sonra da karnını yarıp bağırsaklarını deşip ona yedirmek istiyorum! Sana nasıl dokunabilir?" diye bağırdı Y/N, Armin'e.
Armin doğrulup Y/N'in yanağını öptü ve elini götürüp okşadı. "Benim için bu kadar telaşlanma, atlatabilirim."
Y/N gülümsedi ve oğlanın yanağındaki elini tuttu. "Tabii ki atlatacaksın, çünkü ben yanındayım."
...
"Armin," diye mırıldandı kız, başını omzuna koyarken. Armin kızın saçlarını okşadı. "Efendim?"
Y/N kafasını çevirip ona baktı. "Seni seviyorum biliyorsun değil mi?"
Armin gülümsedi. "Ben de seni seviyorum ve bunu zaten biliyorsun."
Yüzleri yakınlaşmaya başlarken Eren'in sesiyle uzaklaştılar.
"Hadi çifte kumrular, karargaha gitmemiz gerekiyor!"
sevgılı yaptım.
bı dahakı bolum fınal😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
៚ childie | armin arlert [✓]
FanficArmin Arlert x Fem! Okuyucu "Hayır, Arlert. Aptal kitaplarını okumayacağım."