5

1.4K 164 65
                                    


"Uzun menzilli saldırı düzenine geçin!" dedi Komutan Erwin. Herkes takımına daha çok yaklaştı ve orman ayrımında ayrıldılar.

"Arkamızdan geliyor!" diye bağırdı Eren. "Neden bizi takip ediyor?"

"Aptal!" diye tısladı Y/N. "Sence neden bizi takip ediyor?"

Levi, omzunun üstünden arka tarafa baktı. "Yaklaşıyor... Hızlanın!"

Atlarını daha hızlı sürmeye başladılar.

"Dönüşmeli miyim?" dedi Eren takıma.

Petra hızla cevap verdi. "Bu tehlikeli bir durum, Eren. Şu an dönüşemezsin!"

Eren sinirlendi. "Ama bize yetişecek!"

Tekrar arkasına baktığında, Dişi Dev'in soldaki ayrımdan saptığını ve onların peşinden ayrıldığını gördü.

"Ha? Ne, neden?"

"Ne oldu?" diye bağırdı Y/N. Eren'den cevap alamayıp arkasına baktı ve Dişi Dev'i göremedi. "Nereye gitti?"

"Sola saptı." diye yanıtladı onu Eren.

Y/N'in gözleri irileşti. "Siktir!"

Levi, manevi kızına döndü. "Ne oldu Y/N?"

"Armin, Armin sol kanatta kalıyor!" Atının dizginlerini hızla sol tarafa çevirdi, onlara doğru gelen başka bir Keşif Birliği askeriyle yavaşladı.

"Sol kanat yok edildi!" dedi asker. "Dişi Dev tarafından tamamen yok oldu!"

Eren korkuyla "Ne?" dedi, sesi titredi. "Bir kişi bile kalmadı mı?"

"Hayır," asker mefes nefese söyledi, "Tek biri bile kalmadı." dedi ve gitti.

"Hayır..." dedi Y/N transa girmiş gibi. "Hayır, hayır, hayır. Baba!" diyerek Levi'a seslendi. Levi ona bakmadan cevap verdi. "Hayır Y/N, ekipten ayrılmıyorsun.

"Gitmem lazım!" dedi Y/N gözündeki yaşları engelleyemezken.

"Y/N!" Kafasını ona döndürdü Levi kızgınca. "Armin'e olan zaafını biliyorum ama hiçbir yere gitmiyorsun!"

Kızın dudakları titredi. "Üzgünüm.."

Atını hızlıca onlardan ayırdı. Ormandaki ağaçların arasından atını sürüp hiçliğe karışırken son duyduğu şey Levi ve Eren'in kendisine bağırışıydı.

៚ childie | armin arlert [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin