OLAYLAR KARIŞIYOR

32 16 109
                                    

"Kamera kayıtları güvende değil mi?"
"Evet efendim."

Şimdi bakalım Mahfer, neler olacak.

Oturduğu sandalyeden hafifçe doğruldu.Başta gülümser gibi oldu ama ardından yüzü tekrar düşünceli bir hâl aldı. Yerine geri oturdu.Eskiler aklına gelmişti.

...

"Seni seviyorum Efser."

"Bende, bende... lakin yapamayız. Artık anlamalısın. İyiler ve kötüler, ışık ve karanlık... çekim olsa da aralarında, zıtlardır."

"Lütfen, yapma. Bunu bize yapma!"

"Aciz denilmesinden hoşlanmazsın ancak,aciz davranma. Aciz olma. Birbirimize uygun değiliz. Kurallar gereği bunu yapmalıyız. Bir hata idi. Fazla abartıp üzerinde durma. Unutalım."

"Hata ha? Unutalım ha? O zaman neden ümit verdin? Peki sen beni neden sevdin? Birbirimize uygunsuz olduğumuzu bildiğin halde. Bana acı çektirmek mi istedin? Peki ya neden?!"

"Hayır. Ancak bu kuralları yalnızca ben biliyorum gibi davranma. Tüm suçu bana  yükleyemezsin!"

"Ahahahah! TABİİ YA! Senin soyundan gelenlere, senin çocuğuna,sana, herşeye lanet olsun. Aşka, sevgiye. Lanet olsun..."

Gözleri doluyordu.

"Böyle yapma..."

...

"Neler oluyor burada?

"Üzgünüm majesteleri. Ufak bir tartışma."

Kendini daha fazla tutamamış, herşey pahasına içindekileri dökmüştü.

"Sizin saçma kurallarınızdan bıktım. Aşktan da bu kadından da nefret ediyorum. Buna bizi mecbur bıraktınız çünkü!"

"Ağzından çıkanlara dikkat et! Buradaki herkes kurallara uymalıdır. Yoksa ne olacağını benden daha iyi biliyorsunuz sanırım."

"Efser? Neden hiçbir şey söylemiyorsun? Şuan korkaklık yapıyorsun. Bir gram birşey hissettiysen onun arkasında dur!"

GARİP BİR KIZIN GÜNLÜĞÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin