Gene alarm çalıyor. Şu alarmın sesini bir kısmalı! 3 kulağım var diye de duyma yetisi bozulmaz değil ya! Şaka yapıyorum... Ben yeni nesil garibim. Yani öyle 3 kulağım falan yok.
Size biraz kendimden, hayatımdan bahsedeyim. Çok eğleneceğiz... Ben Mahfer. Mahfer YALIN
...
Beni tanımak için bence ilk olarak arkadaş çevremi tanımalısınız. İlk kimden başlasam... Heh,buldum! Lilya SAYGIN Kendisi 1. Dereceden yakın arkadaşım oluyor. Açık konuşmak gerekirse... benden güzel. Gözleri kırmızı gibi, kehribar diyor o renge.Saçları benimkinin aksine koyu bir renkte. Ben siyah diyorum ama o koyu kahve olduğunu iddia ediyor. Ben bal rengi saçlarımla mutluyum.
Diğer bir canciğerim ise Sadun FAKI. Evet, aileler garip olunca seçtikleri isimler de garip oluyor. Ama ben onunla sabun diye dalga geçmekten gayet memnunum. 1.78 boylarında koyu kahve saçlı biri. Saçlarını genelde havaya dikse de 2 saniye içinde ben tarafından bozulmaya mahkum. Bal rengi gözlere sahip.
Geldik en fiyakalı olana,Cenan TUNÇ. Façan yansın karşiim! Sözünün vücut bulmuş hali. Muhteşem yakışıklı olduğunu bizim ona yavşamalarımız sayesinde öğrendi. Boyu 1.80 falan sanırım. Açık kahve yana attığı saçları, ela gözleri ile her kızın kaçamadığı o büyüleyici erkek...
Herkese bir rol vermeyi seviyorum. Galiba Kahra POLAT'a vereceğim rol tipsiz ama komik erkek olurdu. 1.85 olan kazık kadar boyu, siyah kısa saçları ve siyaha bakan gözleri bembeyaz tenine karşın gece gibi koyu. Onu tanımayan biri bile bir görse birdaha kesin hatırlar. Komiklik bu zamanda tipten önce geliyor Cenan Bey ;)
Eveet şimdi geldik benim bebeğime. YAKIŞIKLI, YÜREK YAKAN BAD BOY Doğanay DOĞAR Tipi kadar ettiği küfürler de can alıcı. Eskiden keko diye sevilmiyordu ama şimdinin yeni nesil kızları "düşüyor."
Bu özelliği sonunda iş gördüğü için mutlu. Siyah alnına düşen saçları her ortama göre değişen göz rengi süt beyazı teni ile kızların "süt gibi çocuk." Tabirine uyum sağlıyor. İsminden memnun değil, ama onu illa başka zaman dile getirir. Sonra anlatacağım.Şimdi ise sırada onun kız versiyonu olan bad girl Farise YÜREK var. O küfür etmiyor ama. Doğanay'dan da gayet şikayetçi. Kahve ama ucuna siyah attırdığı uzun saçları, kahve gözleri ve buğday teni ile bakışları üstüne topluyor kendileri.
Grubun son üyesi, kıvırcık kuzu Taçmin ŞİMŞEK! Kız yürüyen şaka makinesi. Sarı saçları bal rengi gözleri ile çok tatlı ve "sempatik" bir kız. Grubun neşesi ya!Bendeniz 1.65 boyumla grubun en kısası oluyorum. Saçım şimdilik belimde (genelde kestiriyorum sürekli uzatıp uzatıp). Saç rengime renk uzmanımız Lilya "küllü sarı" denen bir renk dedi. Gözlerim yeşil. Böyle 8 kişilik bir grup olduk. Her birimiz farklı ve eğleniyoruz. Sende bizimle çok eğleneceksin. İnan bana.
...
🖤🎸
Sizi çok sıkmak istemedim ilk bölümden.Hikaye umarım istediğim gibi olur ve sizler de beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARİP BİR KIZIN GÜNLÜĞÜ
Novela JuvenilGarip bir kızın arkadaşları ile yaşadıklarını anlattığı gizli bir günlükte onlarla beraber bir maceraya katılmaya hazır mısın? Beraber çok eğleneceğiz. Başlarına neler gelecek? Onu göreceğiz...