Saat gece 3.30 4'e yaklaşırken temizlik bitmişti ve ben kelimenin tam anlamı ile bitmiştim.
Hemen yatağa girdim. Daha fazla zaman kaybetmek istemiyordum. Sabah ilk 1 2 derstede uyusam sorun olmazdı herhalde.Aslında hemen uyumak istiyordum. Ama aklıma Doğanay gelmişti.Nedendi? Hayır hayır. Uyu Mahfer, uyu.
Dı dı dıt dı dı dıt!
Evet, gene o alarm. Uyanmıştım, uyanmamak mümkün değildi. Biraz yorgundum, hala geçmemişti. Aşağıya indim. Aynanın karşısına geçtim, elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım.İştahım pek yoktu, bizimkilerle okulda birşeyler atıştırırdım. Hemen giyinmek için geri yukarıya çıktım. Bej ve dar ama biraz bol olan pantolonumu giydim. Kalçamın yarısında bir kahverengi sweat giydim. Hafif bir makyaj da yaptım. İçimden gelmişti. Birkaç yüzük taktım. Daha fazla oyalanmadan evden çıktım.
Tam zamanında çıkmıştım. Herkes yoldaydı. Arkalarından koşarak geldim. "Selam genjler. Sabah-ı Şerifleriniz hayırlı olsun." Farise hemen " Ah canıım, yazık! Dün dağınıklığı temizlerken fazla çamaşır suyu kullandı herhalde. Kafa gitmiş." Dedi. Cenan "ya da fazla uzun sürdü, uykusuz. Ne oldu kızım sana ?" Dedi.
Bozulmuştum biraz. "Aman sizde ne abarttınız! Alt tarafı günaydın dedim. Sanki hiç demiyorum." Önlerine geçtim yürüyerek. Bana gülüyorlardı. Dayanamadım ve bende gülmeye başladım.
...
Okula varmıştık. Okul başladığından beri ilk defa okula zamanında gelmiştik. Biz rahat bir nefes verip sıralarımıza geçerken Sadun ve Lilya ikilisini yolda göremeyince bizden erken geldiler diye düşünmüştük. Ne olur ne olmaz diye Sadun bugün dinlenecekti, Lilya da onunla kalmıştı. İlk ders Tarihti. Erdi Hoca'yı gözümüzle yeme partisi başlasın!
Bazen düşünüyorum, biz bakıyoruz adama yiyecek gibi. Ama rahatsız oluyor mudur acaba? Sonuçta Allah vergisi. Mükemmel olmak onun suçu değil. Ama dersin boş olması onun suçu. Neden gelmedi? Olsun. Sonuçta ders boşken de gayet eğleniyoruz.
Bugün hiç kaynatacak ders yok, beden de yok. Bazı derslerin boş olması ve az rahatlamak güzel oluyor aslında. Çünkü Nedense cuma gününü doldurmuşlar!
Bugün el kızartmaca yerine kutu oyunu oynamayı seçtik. Oyunu getiren grubun zengin aileye mensup üyesi Kahra idi. 2 3 oyun getirmişti. Daha önce görmemiştim.
Oyunları çözmeye çalışıyorduk. O sırada bir anda Farise durdu. "Biz neden herşeyi bu itlerle yapmak zorundayız lan? Kız kıza vakit geçirmeliyiz. Bu gece bendesiniz,itiraz yok. parti var." Dedi.
Bu grupta böyle ani, beklenmedik ve kesinlikle mükemmel olan kararlar alınmasına bayılıyorum!
Muhtemelen ailesi evden iş için ayrılmıştı. Her ne kadar güçlü görünse de ya yalnız kalmaktan o da korkuyor, ya da cidden kız kıza birşeyler yapmanın vakti geldiğini o da anladı.
Müdür yardımcısının sınıfa girmesi ile yayılarak oturanlar -bende dahil- ışık hızıyla doğruldu. "Evet gençler. 1 2 haftaya yazılılarım başlayacağını duyurmak isterim. Yazılı sonrası bir gezi düzenlemesi olası. Hadi gene iyisiniz!" Dedi ve gülümseyerek sınıftan çıktı.
Bugün üst üste güzel haberler alıyor, güzel şeyler yaşıyoruz. Umarım böyle devam eder sonradan boka dönmez.
Teneffüs zili çaldı ve sınıftan hızlıca çıktık. Bugün kim sona kalırsa hesabı o öder diye bir iddiaya girmiştik. Ama tahmin edersiniz ki gene bundan kimsenin haberi yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARİP BİR KIZIN GÜNLÜĞÜ
Novela JuvenilGarip bir kızın arkadaşları ile yaşadıklarını anlattığı gizli bir günlükte onlarla beraber bir maceraya katılmaya hazır mısın? Beraber çok eğleneceğiz. Başlarına neler gelecek? Onu göreceğiz...