Είναι περίεργο να κοιτας τον ουρανό τα πιο στενάχωρα σου βραδιά και να βλέπεις μόνο ένα μουντό γκρι- μαύρο ολόγιομο φεγγάρι!
Σσσ, μην στεναχωριέσαι μικρή μου πριγκίπισσα όταν τελειώσω με την ιστορία που θέλω να σου πω θα δεις όλα εκείνα τα φεγγάρια που σου κρύβουν.Κάποτε όχι πολύ παλιά οι άνθρωποι μιλούσαν για 9 φεγγάρια με χρώματα και ονομασίες περίεργες που κανείς εκτός από "αυτές" δεν ήξερε να εξηγήσει! Εγώ θα σου πω ότι άκουσα από εδώ και από εκεί...
Μια φορά τα άκουσα και εγώ, σε ένα μεθύσι της καλύτερης μου φίλης, της Νιγκλετ!
Η Νιγκλετ σε αυτό το παραλήρημα έλεγε ότι το κόκκινο φεγγάρι την επέλεξε, άκου τώρα την επέλεξε... Αυτό λέει το φεγγάρι εμφανίστηκε στα 16α γενέθλια της και την πρόσταξε να υποκλιθεί σε αυτό! Εκείνη φυσικά και το έπραξε, από τότε τα μάτια της έγιναν κρυστάλλινα και σαν τα κοίταγες έβλεπες μέσα τους την φλόγα να καίει. Αυτό το φεγγάρι λέει, επέλεγε τις κοπέλες εκείνες που είχαν θάρρος ...
Της γλωσσουδες να πεις καλύτερα, άμα κρίνω από την Νιγκλετ «χαχα». Εγώ πριγκίπισσα μου δεν την πήρα στα σοβαρά τόσο ρούμι που είχε πιεί, μα μετά μου είπε και για τα άλλα.
Υπάρχουν και άλλα οχτώ φεγγάρια είπε ψιθυριστά. Υπάρχει το μπλε που διαλέγει τις πιο ήρεμες και πιο επιμελείς από "αυτές".
Το κίτρινο που διάλεγε τις κακομαθημένες και τις πιο ντίβες.
Το πορτοκαλί που ήθελε εκείνες με τα πιο εφευρετικό μυαλό.
Το πράσινο για το οποίο μιλούσαν όλοι, διάλεγε τις καλοκαρδες.
Το μωβ, λιλά θα το έλεγε κανείς, που διάλεγε τις πιο ανάρμοστες, τις πιο διεστραμμένες και τέλος το ροζ που ήθελε εκείνες τις πιο αγνές και τρυφερές. Αυτά ήταν τα βασικά!Λ- Γιαγιά αυτά είναι εφτά «χαχαχαχ», νομίζω οι ιστορίες είναι σαν το μεθύσι της Νιγκλετ, τίποτα το λογικό!
Γ - Μικρό γλωσσαδικο μπα που να σε θέλει το κόκκινο φεγγάρι σαν την Νιγκλετ, εκεί να βάζεις κάθε μέρα το κεφάλι σου στον ντορβά, να κινδυνεύεις. Σου έχω πει "για" δεν σου έχω πει ότι τα άλλα φεγγάρια δεν θα τα μελετάς;!
Λ - αχ γιαγιακο φεγγάρια είναι άσε που τα άλλα τα φεγγάρια τα βλέπω πιο συχνά. Μαύρο και ολόλευκο του λύκου αν θυμάμαι καλά!
Γ - μην τα μελετάς πριγκίπισσα μου να χαρείς τα πανέμορφα μάτια σου, αφού ξέρεις γιατί τα ρημάδια σεργιάνανε κάθε βράδυ.
Λ - ναι ναι ξέρω, γιατί αυτά δεν μπορούν να επιλέξουν στα 16 γενέθλια "χαχαχα" αυτά πάνε με το αίμα σου ... Μπουυυυυ
Γ - κορόιδευε εσυ
Λ - αχ γιαγιακο ιστορίες για αγρίους, και τι πάει να πει με το αίμα;
Γ - ααααχ παντοδύναμη θέα μάζεψε το αυτό το θηλυκό, μπελάδες μας ανοίγει. Τι πάει να πει βρε, άμα αυτά τα φεγγάρια σε θελήσουν, τότε από όταν έρχεσαι στον κόσμο είσαι καταδικασμένος.
Λ - Το μαύρο ξέρω συμβολίζει την απονιά και την μιζέρια, όλοι οι επίλεκτοι του είναι ψυχροί εκτελεστές λέει η Νιγκλετ, ε γιαγιά;
Γ - έτσι είναι ναι...
Λ - ε το κατάλευκο του πάγου τι συμβολίζει;
Γ - αυτό παιδί μου δεν το ξέρω, αλλά ούτε και θα το μάθουμε ποτέ. Οι μύθοι λένε πως επιλέγει μόνο εκείνες που μπορούν να ελέγξουν όλα τα χρώματα σαν την ακτίνα του φωτός, που αν την περάσεις από πρίσμα έχει μέσα της ένα κάρο χρώματα.
Λ - τι το φοβόμαστε ρε γιαγιά τότε; καλή φάση ακούγεται «χαχα»
Γ - αινταααα μυαλό πιο μικρό και από κότας έχεις μικρή; Ξέρεις τι είναι να έχεις τέτοια δύναμη; Ξέρεις τι είναι να περιμένουν από εσένα να γίνεις η μητέρα όλων των απέθαντων δράκων, να προστάζεις εσύ και να εκτελούν αυτοί...
Λ - δρακονική μάγισσα; :-Ο
Γ - Σςς βρε θηλυκό της κακιάς της ώρας .... Είπαμε αυτές τις λέξεις δεν θα τις λες, άμα σε ακούσουν! θα μας πιάσουν και τότε αλίμονο σου κακομοίρα μου, θα βρεθούμε σε ένα πασαλο καρφωμένες, να περιμένουμε την φωτιά να μας κάψει ζωντανές!
Λ - γιαγιά έλα στα συγκαλά σου ένα ορφανό 12 χρόνο είμαι και εσύ μια γιαγιούλα πλήστρα. Ποιος θα νομίζει είμαστε μάγισσες αχαχχα ; Κατά αρχάς, εσένα θα έπρεπε να σε είχε επιλέξει κάποιο φεγγάρι.... Τώρα τους είσαι μπαγιάτικη
Γ - ουστ από δω χάμω, που θα με πεις στα 68 μου γριά.. α να χαθείς!
Λ - καληνύχτα γιαγιακο μου!
Γ - καληνύχτα γλωσσαδικο
YOU ARE READING
Εκείνα δεν κρύβονται: ο Ηλιος, το Φεγγάρι, η Αλήθεια
ParanormalΜια ιστορία ενός κοριτσιού που σε μικρή ηλικία καλείται να διαχειριστεί την έξαρση των συναισθημάτων της, τις ερωτικές, φιλικές, συγγενικές σχέσεις που την περιβάλλουν, καθώς και την ανατροπή της αληθοφανούς ζωής της. Ένας κόσμος μαγείας και περιπέτ...