Εκεί που οι μέρες περνούσαν ήσυχα για την Μαντραγώ, η Λάουρα όλο και σκέφτονταν τι δικαιολογία να χρησιμοποιήσει για να δει ξανά και ξανά τον Ντάντε! Στο σχολείο επέλεγε μαθήματα ιστορίας που ήξερε ότι του αρέσουν, στο σπίτι όλο ρωτούσε την γιαγιά της αν η σκάλα της πολυκατοικίας του θέλει καθάρισμα.
Ο Ντάντε από την πλευρά του δεν πήγαινε πίσω, όπου και να έβλεπε την Λάουρα, την σταματουσε για να της πει ότι έχει τα πιο αγνά μάτια που είχε δει ποτέ του! Επειδή η Λάουρα με όλα αυτά κοκκινιζε, αυτός συμπλήρωνε «μην κοκκινίζεις μικρή, με κάνεις να πιστεύω ότι με έχεις ερωτευτεί». Έπειτα, ελαφρενοντας το κλίμα της χαμογέλαγε και έφευγε για την τάξη του. Η Λάουρα είχε γίνει χίλια κομμάτια « θεέ μου τι νεαρός και αυτός; Από ποιο όνειρο μου βγήκε; » σιγομουρμούριζε.
Μια μέρα ενώ η Λάουρα είχε γυμναστική, βλέπει με την άκρη του ματιού της μια παρέα 6 ατόμων, τα οποία με κάθε τους βήμα τράβαγανε όλο και πιο πολλά βλέμματα! Η Λάουρα δεν ήθελε μπελάδες και έκανε κατευθείαν στην άκρη να περάσουν. Όταν όμως γύρισε να φύγει, ένα χέρι στον ώμο της σταμάτησε την πορεία. «Γεια σου» Μάλλον είσαι η Λάουρα. Έντρομο το γιασεμακι γυρίζει αργά« θεέ μου, που σκατα έμπλεξα πάλι;» αναλογίζεται. Γυρνάει και τι να δει ένας πανύψηλος κούκλος, με απίστευτες γωνίες και κόκκινα φλογέρα μάτια να την κοιτάει! Κρύος ιδρώτας κυλούσε από το μέτωπο της. Αυτός της χαμογελάει και της λέει στο αυτί « είμαι ο Σαλβαδόρ, λέγε με Σαλ! Έτσι με φωνάζουν οι φίλοι. Από εδώ και στο εξής θα είσαι υπό την προστασία μου » Η Λάουρα αν και μαγκομενη από την κατάσταση είπε « δεν χρειάζομαι την προστασία κανενός Σαλ ή όπως σε λένε τέλος πάντων» και ξεκινάει να φύγει, όμως και πάλι κάτι την κρατάει. Το ίδιο χέρι, στο ίδιο σημείο, του ίδιου ανθρώπου. Η Λάουρα πιο νευριασμένη αυτή την φορά γυρίζει με έντονο βλέμμα και πριν ανοίξει το στόμα της, ο Σαλ με ένα ελαφρύ χαμόγελο επιβεβαίωσης σκύβει και της δένει τα κορδόνια που πατούσε και σίγουρα στο επόμενο βήμα θα έπεφτε! Καθώς τα δενει της λέει « μάλιστα γιασεμακι, ότι πεις».
Με ένα βλέμμα όλη η παρέα ξεκίνησε να περπατάει προς την αίθουσα βιολογίας. Η Λάουρα άφωνη έμεινε να κοιτάει «Μόλις με είπε γιασεμακι; Και που το ξέρει αυτός;; Θα τρελαθώ! »
Εντομεταξι, η παρέα αυτή σταλμένη από την Νιγκλετ είχε ως αποστολή να κρατήσει μακριά την Λάουρα από τον Ντάντε. Υπήρχαν σοβαρές υποψίες ότι ο Ντάντε ήταν παιδί του μαύρου φεγγαριού. Η επαφή του με την Λάουρα σε τόσο τρυφερή ηλικία ίσως την επηρέαζε καθοριστικά!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Εκείνα δεν κρύβονται: ο Ηλιος, το Φεγγάρι, η Αλήθεια
ParanormalΜια ιστορία ενός κοριτσιού που σε μικρή ηλικία καλείται να διαχειριστεί την έξαρση των συναισθημάτων της, τις ερωτικές, φιλικές, συγγενικές σχέσεις που την περιβάλλουν, καθώς και την ανατροπή της αληθοφανούς ζωής της. Ένας κόσμος μαγείας και περιπέτ...