Kadir motorun vitesini bire taktı.Gaza dokundu ve ağzında yanan uyuşturucuyla birlikte Hakan'ın adresini verdiği Play Station kafeye doğru yola koyuldu.
Lila evdeydi...Cem'le yaşadıkları kavga hiç de umurunda değildi.Eve almış olduğu yeni Fransız Bulldog onun için bir evlat haline gelmişti.Bu küçük erkek köpek Lila'nın yeni sevgilisiydi ve Cem'in eve gelip gelmemesine gerek yoktu.Lila ve köpek evin koltuğunda yan yana oturuyordu.Lila'nın telefonuna mesaj geldi.Hiç bilinmeyen bir numaradan gelen mesajda "Özledim" yazıyordu.Lila mesajı okuduktan sonra bir de fotoğraf gönderen numara bir erkeğe aitti ve fotoğraf yarı çıplak bir fotoğraftı.Bir mesaj daha geldi. "Cem evde yok.Bana sorarsan bu gece de gelmez.Ya sen bana gel ya ben sana geleceğim, dayanamıyorum" Lila mesajları okuduktan sonra cevap verdi, "Sakın bir daha bana gelme.Eğer Cem erken döner de seni yine görürse bu sefer komşuculuk oyununu kurtarmaz, kesin anlar."diye cevapladı. Geri gelen mesajda, "Neden ayrılmıyorsun anlamıyorum.Zaten biz görüşüyoruz.Bu çocukla beraber olman mantıksız.Benden yaşça ufaksın, bazen yaşına veriyorum yaptığın şeyi ama şu ilişkiyi bitir ve biz yolumuza bakalım.Senden başka biriyle sevişmek istemiyorum." Yazıyordu.Lila cevapladı, "Mansur sen otuz beş yaşında bir adamsın.Çok yakışıklı ve güçlü bir erkeksin.Bir kadının seni arzulamaması normal olmaz.Ben de seni arzuladım ve bu yüzden erkek arkadaşımı aldattım.Bu sıralar aramız da bozuk ama ondan ayrılmayacağım.Çünkü ben Cem'i seviyorum.Bu belki sana çocukça gelebilir ama aramızda hiç bilemediğim bir bağ var.O beni çok çekiyor.Belki de mistik bir bağ.Bu konuyu defalarca konuştuk.Eğer Tırtıl'ı kabul edersen onun mamalarını da alıp üst kata yanına geleceğim.Cem eve gelirse de tasması elimde bizim eve geri dönersem Tırtıl'ı gezdirmeye çıktığımı düşünür.Şimdi son kez soruyorum, başkasına aşık bir kadını yatağına almak istiyor musun?Yoksa on beş yaşındaki aşk budalası çocuklar gibi şikayet edip konuşmaya devam mı edeceksin?" Lila mesajı gönderdikten kısa bir süre sonra karşılık geldi, "Ok, gel bekliyorum." Lila koltuktan kalktı ve Tırtıl'ı da yanına alarak üst kata komşusu Mansur'a doğru yola çıktı.
Hakan Play Statiıon kafeye gelmişti.Cem'i bekliyordu.Cem'in Kadir'i yanında getirdiğinden habersizdi...İçeri girdi ve her zaman oturduğu koltuklara baktı.Karşısındaki televizyon doluydu.Mekanın garsonlarından birine yaklaştı, "Bunların kaç dakikası var?" Garson, Hakan'ı tanıyordu. "Onlar daha yeni geldi, seni başka yere alalım."dedi.Garson Hakan'a başka bir yer ayarlarken Hakan da ne oynayacağını düşünüyordu.Aklına örümcem adam geldi.Süper kahramanlar içinde en çok örümcek adamı seviyordu.Kendisini onunla benzettiği taraflar vardı.Ama hiçbir örümcek Hakan'ı ısırmamıştı.Koltuğa oturup Play Station'ı açtı.Oyunların içinden Spider Man'ı seçti.Oyun açılmaya başladığında telefonu çaldı, arayanın Cem olduğunu düşünüyordu ki kız arkadaşı Hakan'ı aramıştı. "Efendim Hande" diye cevapladı.Hande , "Ne demek oluyor bu?"diye sordu.Hakan anlamamıştı, "Ne ne demek oluyor?"diye soruya, soruyla karşılık verdi. Hande, "Hakan eski görüştüğün kızı İnstagram'da takibe almışsın.Ne demek bu?"diye sordu.Hakan o anda Hande'nin kızdığını anlamıştı.Hakan çapkın bir çocuktu ama bu sefer günahı yoktu.Eski kız arkadaşı onu kendisi eklemiş, Hakan da ayıp olmasın diye takip etmişti.Fakat Hande'nin Hakan'a inanmaya niyeti yoktu.Sinirle sözlerini ona ilettikten sonra Hakan'la daha önceki kavgalarına kıyasla çok da büyük olmayacak nitelikte bir kavga daha ettiler ve Hande telefonu Hakan'ın yüzüne kapattı.Hakan kendi kendine "Bu kadınların hepsi bir enteresan" diye içinden geçirdi.Oyununu oynamaya başladı.Örümcek adam yine her zaman ki gibi zıpır numaralarla düşmanları haklıyor, sağa sola ağa atarak binalardan sarkıyordu ki Cem ve Kadir Play Station kafeden içeri girdi.Kadir'in ağzında sigara vardı.Ulu orta sigara içerek içeri giren genç, Cem'in dikkatini çekmeye başlamıştı.Çünkü restoranda çok başka, dışarıda çok başka olan Kadir tam bir Alfa pislikti.İnsanlara sert davranıyor ama bu sert davranışlarının altında da pis unsurlar yatıyordu.Ağzındaki marihuana ile içeri girince Hakan kokudan hemen başını çevirdi ve kokunun geldiği yere bakınca Cem'i gördü. "Cem" diye seslendi.Cem ve Kadir,Hakan'a doğru yaklaştı. Hakan, "Bu ne lan ot mu içiyorsunuz?"diye soran Hakan'ın sorusuna Kadir hemen bir değerlendirme yaptı.Ancak bir marihuana içicisi bu kokuyu birkaç metre öteden tanıyabilirdi. Kadir, "Bir dal da sana var hem de örümcekten aldım ama burada içirmezler."dedi.Cem, "Ne örümceği?"diye sordu.Kadir ve Hakan gülümsedi.Cem bu işlere uzaktı ama arkadaşları ünlü uyuşturucu satıcısı Örümcek'i iyi tanıyordu.Kadir ve Hakan'ın samimi tanışması ansızın bir otun etrafında gerçekleşirken Cem koltuklara oturdu ve onlar için ayrılmış özel alanda Play Station'ın başına geçti. "Hadi beyler Fifa oynamıyor muyuz?"diye seslendi.Kadir, "Ben hepinizi tokatlarım.Yalnız boş beleş oynamam."dedi. Hakan, "Örümcekten yeni bir line, var mısın?"diye sordu.Kadir gülümsedi, "Bende para bol, sen düşün.Siz öğrencisiniz."dedi.Cem marihuana ve kokain arasında kalmıştı.Konulara pek hakim değildi ama Kadir ve Hakan uyuşturucunun uyuşturamadığı kadar uyuşmuş zihinleriyle bağımlılıklarını Play Station oyunu olan Fifa'nın içine kadar taşımıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paralel Gerçekler
Ficción GeneralGerçek görecelidir ve bu birbiriyle bağlıdır. Paralel Gerçek'ler deki tüm hikayeler aslında var olan ve aynı zamanda var olmayan masallardır. Bir yerde var olurken başka bir yerde yok olmak işte burada anlatılıyor. Bizim evrenimiz ve bizim dünyamızı...