35

838 65 36
                                    

Michelle'in Ağzıyla

Beraber güzel bir akşamın sonunda evime döndüm. Karla'nın ailesi Karla'da kaldığı için ben eve dönmek zorunda kaldım. Yoksa Karlamı bırakır mıyım tek? Tabiki hayır.

-----------------------------------

BİRKAÇ GÜN SONRA

Karla'nın Ağzıyla

Yeni görev dosyasını elime alıp incelemeye başladım. Bir mekanla ilgili birsürü şikayet vardı. Okumaya birinden başladım. Konu kadın ticaretiydi ama hiçbir şekilde ifşa olmamışlar. Bizim görevimiz de bunu açığa çıkartmak.

Ama zor olacak çünkü bir referansımız olmadan bizi içeriye almazlar. O yüzden öncelikli olarak bir şekilde en iyi müşterilerini bulmamız gerekiyor. Onların güvenini kazanıp rahatça içeri girmeliyiz.

Michelle'in Ağzıyla

Amirimle uzun bir konuşmanın ardından odasından çıktım. Derin bir nefes alıp oflayarak geri verdim. Ben bunu nasıl söyleyeceğim şimdi Karla'ya? Çok üzülecek biliyorum. En iyisi karar verdikten sonra konuşmak. Böylesi daha iyi olur.

Özledim sevgilim nerdeymiş bir gidip göreyim.

Telefonumu çıkarıp Karla'yı aradım.

"Efendim aşkım?"

"Nerdesin bebeğim?"

"Dışarıda, görevdeyim aşkım."

"Tamam dönünce haber ver."

"Ne oldu aşkım?"

"Bir şey olmadı güzelim. Özledim sadece."

"Ben de çok özledim."

"Tutmayayım ben seni, gelince haber ver tamam mı?"

"Tamam aşkım görüşürüz."

"Görüşürüz."

Telefonu kapatıp cebime koydum. Pat'in yanına gidip ona yardım etmeye başladım. Bir hırsızlık dosyası üzerinde çalışıyordu üç haftadır. Çok ilerleme kaydetti ama bir türlü sonuca gidemiyor. Ben yakında bulacağına inanıyorum. Çalışkan birisi. Beraber de iyi anlaştık. Geleceği parlak.

---------------------------------------------

BİRKAÇ GÜN SONRA

Michelle'in Ağzıyla

Birkaç gündür Karla ile görüşemedik, çok yoğun çalışıyor. Telefonlarıma da bakmıyor. Çok özledim onu. Nasıl göreceğim onu da bilmiyorum. Ben de çalışıyorum o yüzden evine de gidemiyorum. Kararımı da veremedim daha. Boşlukta gibiyim ne yapacağımı bilmiyorum.

Düşüncelerin içinde bir sağa bir sola giderken omzuma dokunan elle irkildim. Sağıma dönüp kim olduğuna baktım, Pat'ti.

"Ne oldu?" dedim.

"İyi misiniz amirim?"

"İyiyim. Bitirdin mi sen?"

"Yok amirim size bir şey soracaktım seslendim ama duymadınız. Ben de o yüzden dokundum."

"Sor bakayım."

"Gidecekmişsiniz doğru mu?"

Gözlerimi açıp hızla ayağa kalktım.

"Şşş sessiz ol." dedim işaret parmağımı dudaklarıma koyarak. Kafa salladı.

"Nerden duydun bunu sen?"

"Herkes bunu konuşuyor amirim ben kantinden geliyorum. Orda duydum."

Ellerimle yüzümü kapadım.

"Allah kahretsin ya!"

SECRET AGENT (G&G)(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin