15

1K 80 39
                                    

Karla'nın Ağzıyla

Buluşma yerine geldiğimde arabamı parkettim. Güzel bir restoran gibi duruyordu. İçeri girip gözlerimle kadını aramaya başladım. Gördüğümde o da kafasını kaldırıp beni gördü. Gülümseyip el sallayınca ben de gülümseyerek yanına doğru ilerledim. Yanına gelince elini sıkıp karşısına oturdum.

"Hoşgeldin." dedi hala gülümserken.

"Hoşbuldum."dedim ben de gülümseyerek.

"Bu arada ismini sormayı unutmuşum. İsmin neydi?"

"Karla. Seninki?"

"Lara. Şiparişleri verelim mi hazırlanırken de konuşuruz?"

"Olur." deyip yiyecek bir şey seçtim. Garsonu çağırıp siparişleri verdik.

"Anlat kendini bakalım Karla."

"Kendimi mi? Nasıl anlatayım ki bilemedim." dedim. Ne söyleyeceğimi bulamamıştım.

"Sen başla önce." dedim elimle onu gösterip. Gülümseyip kafa salladı.

"Lara Patson. 25 yaşındayım. O geldiğin pastanenin sahibiyim. İşletme mezunuyum. Ailem yok. Hepsini kaybettim."

"Öyle mi üzüldüm." dedim üzgün görünerek.

"Sen anlat şimdi."

"Karla Estrago. 25 yaşındayım. Ben de gazeteciyim." dedim bir anda gelen bir fikirle. Kadının gülümsemesi soldu biraz. Yanlış bir şey mi söyledim acaba? Neyse çıkar kokusu bu aklımda kalsın.

"Ailemle yaşıyorum. Öyle." dedim. Tekrar gülümsedi.

"Güzelmiş." dedi. Kafa salladım.

Geceye kadar sohbet ettik.

--------------------☆☆☆☆☆☆☆-----------------

Michelle'in Ağzıyla

Sabah iş için erken kalkmıştım. Bir de iş çıktı başıma. Neyse sonuçta görev. Hazırlanıp evden çıktım. Pastaneye gittim.

Kapıdan içeri girdiğimde Camy beni görüp gülümsedi. Yanıma geldi.

"Günaydın Michelle." deyip elindeki önlüğü uzattı.

"Günaydın Camy." derken önlüğü alıp takmaya çalıştım. Yine beceremediğimde arkama geçip bana yardım etti. Bu kız da çok sosyal birisi heralde. Dedikodu çok yapar mı acaba? Bir şeyler öğrenirim belki. Bu kızla aramı iyi tutayım. Lazım olur.

"Teşekkür ederim Camy." deyip gülümsedim.

"Önemli değil. Hadi başlayalım birazdan dolar burası."

Kafa sallayıp peşinden ilerledim.

---------------------☆☆☆☆☆☆--------------------

Bir saat sonra kapıdan Lara girdi.

"Günaydın." dedi gülümseyerek. Herkes şaşkın bir şekilde ona bakarak mırıldandı.

"Günaydın efendim."

Ne olduğunu anlamadığım için yanımdaki Camy'yi dürttüm.

"Pişt ne oluyor? Niye şaşırdınız?"

"Çok nadir bize günaydın der de o yüzden şaşırdık. Bugün keyfi baya yerinde belli ki."

Hmm. Şimdi anlaşıldı. Akşamki yemek iyi geçmiş heralde. Aferin Karla'ya helal olsun.

Lara mutfak tarafına gitti. Orda odası var heralde. Büyük ihtimalle öyle.

"Camy patronun odası mutfak tarafında mı? Hep orda da o yüzden soruyorum. Bir şey istediğinde götürmek için bilmem lazım değil mi?" deyip gülümsedim. O da gülümsedi.

SECRET AGENT (G&G)(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin