Yorumlarinizla motive oluyorum amk.
Cok tesekkurler hersey icinnn
Her ne kadar suan az ve belirli kisiler okusa da yavas yavas cogalacagina inanıyorum^^Btw- asiri cringedir
Türkcem kaydi..
(...)
(...)
En son koltukta uyuya kaldığımı hatırlıyorum, yanımda siyah saçları uzun kirpikleriyle yatan baji vardı.
Aklım çok karışıktı pek birşey hatırlamıyordum. Hatırlasam bile rüya mı gerçek mi karar veremezdim zaten.
Ne olduğunu baji'ye sorardım.
Umarım o hatırlıyodur.
Gözlerim açık bir şekilde yanımda yatan sadece ismini bildiğim adama baktım.
Gerçektende özenle yaratılmış gibiydi.
Her ne kadar sert bir pezevenk olsa da,
İnsanı çok kolay kendine bağlayabiliyordu."Chifuyu ?"
Gözlerini hafif açmış uykulu bir sesle bana sesleniyordu bu adam."Efendim baji ?"
"Ne zaman uyandın lan sen."
"5-6 dakika oldu"
"5-6 dakikadır bana mı bakıyordun"
Yine o sırıtış vardı suratında.
Her ne kadar güzel gülse de bana dalga geçer gibi gülmesi onu yumruklama isteği uyandırıyordu."Hayır baji, neden "sıkıntılı" bir insana bakayım ki ?"
"Dün sıkıntılı insanı öperken mutluydun chifuyu."
"NE ?"
"NE DEDİN SEN ?"kahkahalar atıyordu. Ben ise mal olmama üzülüyordum. Nasıl bir aptalım ben.
NEDEN ONU ÖPMÜŞTÜM ?!"basbaya beni öptün chifuyu."
"Sen ciddisin ?"
"Evet" sırıtmaya devam ediyordu.Koltukta yan yana uzanmış hafif oturur pozisyonda şaşkın bir şekilde onu izliyordum.
"Sarhoştum, hiçbirşey hatırlamıyorum.Başka ne oldu?"" Hmm bir düşüneyim. Çok eşsizmişim."
Bunu mi demiştim. Yüzüne karşı hemde. İnanamıyorum, gerçekten inanamıyorum."He?" Aptal bir surat ifadesiyle ona bakıyordum.
Ne diyecektim.
Camdan atlamak yada kaçmak vardı aklımda. En fazla kolum filan kırılırdı.
Cesaretimi toplayıp bu konuyu kıvırmam gerekiyordu."Eski sevgilime benzetmiş olabilirim. Sarhoştum ve aklım yerinde değildi"
Tamamı yalandı sarhoş olamam dışında.
1. Olarak ona benzeyen bir sevgilim asla olmamıştı
2. Aklım ne zaman yerinde ki ?!"Hm, anladım."
Konuyu değişmeye yada kıvırmaya çalıştığımı anlamamış olması gerekiyordu.
Öyle de oldu galiba.
İçimden büyük bir ohh çektim.
Şu an şu durumdan kurtulmam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever - Bajifuyu <3
RomanceBaji Kesuke x Chifuyu Matsuno Chifuyu'nun kedisi olan Peke'nin kaçması ve baji keisuke'nin peke'yi bulmasıyla ilgili olan, konudan konuya atlayan bu kurguyu umarım severek okursunuz. Tamamlandı