13. Bölüm

595 69 97
                                    

---------------------------&--------------------------

Söz verdiğim gibi 1000 kelime olan bu bölümle size teşekkür etmek istedim.
İyi okumalar...

-----------------&----------------

4-5 dakikadır birbirlerine bakıyordu bu 2 genç. Birbirlerini gözlerinde kaybetmiş çıkış yolunu bir türlü bulamıyorlardı.

Dakikalar ilerlemeye devam ederken, kapıdan hiçbir ortamdan eksik olmayan o gencin sesi geldi.

" Güzel dakikalarınızı bozmuyorsam bira içelim diyicektim."

Baji gözlerini iç çekerek yeşil gözlü gencin gözlerinden ayırdı ve söylenerek kapıya yöneldi.

Chifuyu sakince yattığı yerden doğruldu ardından kapıdan içeri giren sarılı ve siyahlı saçları olan gence baktı.

"Hoşgeldin kazutora "

"Hoşbuldum eni-"

"Biraz sussan mı acaba kazutora ?!" Dedi baji, kazutora'ya ölümcül bakışlar atarken.

" İyi tamam be..."

-----------------------------------------

3 gençte kutu biralarını sohbet ederek bitirdi.

Baji iğneleyen bir ses tonuyla söze girdi.

"Kazutora'cım, artık gitsen mi ha ? "

"Chifuyu ne derse o Baji'ciğim."

Kazutora ve Baji kararı verecek olan Chifuyu'ya döndü.

"Uykum geldi yatsak iyi olur."

Cümleyi duyan kazutora yavaşça oturduğu sandalyeden doğruldu ve "iyi geceleer !" Diyerek kapıdan çıktı.

Chifuyu yavaşça kalktı ve yatağa uzandı.
Baji oturduğu sandalyeden doğrularak yatağa doğru adım atmaya başladı.

--------------------------------------

Chifuyu'dan...

Baji'nin yatağa doğru adım atmaya başladığını fark edince kaşlarımı çattım ve kafamı hafif kaldırarak konuşmaya başladım.

"Nereye ?"

"Uyumak için yatağa ?"

Ha bir de onun yanımda yatmasına izin mi verecektim ?
Mâlesef o kadarda rahat değildim.

"Koltukta uyu."

"Cidden mi chifuyu, yemem seni be ?"

"Koltuk."

Baji ayaklarını sürterek koltuğa doğru ilerledi ve bıkkın bir şekilde kendini koltuğa bıraktı.

Arkasını dönüp söylenmeye devam etti.

" Baji, suscan mı lan ?"

 Forever  -   Bajifuyu <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin