Evet sonunda bolum yazabildim. Sabah 2-3 bolumu kalmis olan animeyi bitiriyordum ve animenin sonu beklemedigim sekilde duygusal bitti.
1-2 saat hickira hickira aglamakla gecti ve simdi bu sis gozlerle bunu yaziyorum !
Umarim severek okursunuz.Btw- cringelik icerebilir.
(...)
2-3 dakika olmuştu ve gülmelerimiz daha yeni sonlanmıştı. Gerçekten bu ortam hoşuma gitmişti.
Takemichi'de halinden memnun gibiydi.
Açıkçası kedimi alan bu adamdan birden tanımıyormuş gibi uzaklaşmak istemiyordum. En azından arkadaş olmayı deneyebilirdim.
Öptüğum bir adamla ..
Hayır, hayır o sayılmaz sarhoştum sonuçta herkes böyle hatalar yapar.Şimdi ise koltuğun ucunda oturmuş konuşuyorduk. Daha doğrusu takemichi ve baji konuşuyordu.
Onları dinlemek güzeldi...Takemichi
"Seni arayan kimdi sakıncası yoksa?"Baji "bir arkadaşım, genelde gece içip içip motorunu dışarda unutur. Sonra da bizi arar hanginiz motorumu aldı diye."
Takemichi "bir tanıdığıma çok benziyor" dedi ve güldü.
Takemichi daha sevgili olmadığı ama flörtleştiklerinden emin olduğum mikey'den bahsediyordu.
Asla olmasına imkan yoktu ama yinede bir sormak istedim."Baji, arkadaşın ismi neydi ?"
Dedim kararlı bir ses tonunyla.
"Mikey." Evet bu oydu takemichi'nin flörtleştiği çocuk.
Takemichi ile birbirimize şok içinde bakıyorduk.
Cidden dünya bu kadar küçük müydü ?
Galiba gerçekten baji'yi istesem bile tanımamazlıktan gelemeyecektim.Baji "ne oldu, birbirinize bakıyorsunuz ?"
Takemichi "hey, baji sakıncası yoksa arkadaşın resmini gösterir misin ? "
Baji " tabii gösteririm."
Elini masadaki telefonuna uzattı ve fotoğrafı bize uzattı.
"ANANI SATAYIM TAKE."
takemichi "bende chifuyu bende.."
Mutlu gözüküyordu.Baji " ne olduda bu kadar şaşırdınız-?"
Hemen lafa atladım.
"Mikey takemichi'nin flörtü. Yani takılıyorlar. Bir kaç kez yiyiştiklerinide duydum."Takemichi bana seni öldürücem surat ifadesiyle bakıyordu. Fakat bu ifadeden ibaretti.
Saçımın teline zarar gelse kendini bıçak altına sokuyordu takemichi.Baji " HASSİKTİR, ŞİMDİ BİZİM MİKEY BİZE SÖYLEMEDEN FLÖRT MÜ YAPMIŞ ? "
kafa sallayıp gururla "üstüne yiyişmişler" dedim.
Takemichi her an intahar edebilirdi.
Ama onun surat ifadesini gördükçe dahada konuşasım geliyordu.Baji " şimdi hemen gitmem gerek, sizi bir gruba ekliyicem ordan konuşuruz "
Acele ile bu kelimeler döküldü ağzından.Kedi için teşekkür edip kapıya kadar yolculadım onu.
Niye bu kadar uzundu bu lavuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever - Bajifuyu <3
RomanceBaji Kesuke x Chifuyu Matsuno Chifuyu'nun kedisi olan Peke'nin kaçması ve baji keisuke'nin peke'yi bulmasıyla ilgili olan, konudan konuya atlayan bu kurguyu umarım severek okursunuz. Tamamlandı