16. Bölüm

500 59 23
                                    

Bölümü geciktirdiğim için üzgünüm.
Boş bir zaman bulup hemen yazmaya başladım.

Tw-ufak çaplı cinsel düşünceler.

Tw2- aşırı kısa aceleye gelmiş bir bölüm.

-------------&------------

Sevgili günlük,
Galiba sadece işim düşünce sana yazıyorum. En acılı günlerimde uğruyorum sana. Her günüm acıyla boğulmuş olsa bile gülmeye devam ediyorum. Geliyorum, ve buraya acılarımı paylaşıyorum.
Ama hayatımda farklılıklara yer vermeye başladım. Mesela aşk.
Küçüklük günlerimi kavga dinleyerek geçirir her şeyin bir gün biteceği ile ilgili sözler verirdim kendime.

Sanırım bitti.

O kavgaların ortasında kollarıyla beni sarıp sarmalayacak, kana bulanmış cam parçalarının bana ilişmesine izin vermeyecek bir adamla tanıştım.

Keisuke Baji

Acı ile ağladığım ve acı ile dolu olan o odadan beni çekip kurtardı.
Duygularım tarif edilemez. Asla ama asla.
Herşeyim ?
Hayır hayır...
Herşeyiyle her duygusuyla hayatıma giren adam. Ufak bir kedi telaşı ile acı dolu hayatıma adım atıp renkli ışıklarla süsleyen adam.

Evet, o benim keisuke'm.

Aşk nedir ? Ve hangi kelimeler ile anlatılır sanırım artık bir cevabım var.
2 kelime hayatımı sarıp sarmaladı.
Keisuke Baji

Sanırım artık gözümden akan yaşları eliyle silecek biri var.
Ben aşık olmuşum.
Evet, biri beni sevdi ve bende onu sevdim.
Biz aşık olduk.

Aşk kelimesini kendi hevesleriyle kirleten insanlar yüzünden bu kelime hoşuma gitmiyor benim.
Güzel bir duyguya kirli ayakkabılarla bastılar. 2-3 günlük sevgileri için kirlettiler hayatta var olmamızın sebebini.

Aşk, her yaşta güzel.
Ortaokulda sevdiği kişiye karşı duygular besleyen fakat karşılık alamayan masum gençler.
Lisede masum ve saf şekilde birbirini sevip çekinerek bile olsa sevgili olmayı başarabilen gençler.
İş için ordan buraya koşturup kendine vakit bulamayan yoğun insanların karşısına çıkan ve zaman ayırmasına yardım eden o güzel insan.
Hayatlarını sonuna kadar yaşayıp gençliğini geride bırakan  camdan birbirine bakan yaşlı insanlar.

Aşk saf temiz aynı zamanda acı bir duygu ve ben bu duyguya adım attım.
Fakat temiz bir adım. Kirli ayakkabılarımı yanımda olan insan ile birlikte çıkartıp attım.

--------------&--------------


Neredeyse saatlerdir camın kenarına oturmuş günlüğüme birşeyler yazıyordum.
Hem saçmalamış hem hayatımdan cümleler katmıştım elimde tuttuğum minik deftere.

O gün yaşananların ardından 1 hafta 2 gün geçmişti. Bu süre boyunca keisuke'yle bol bol vakit geçirmiştim. Birlikte lunaparka gitmiştik, değişik değişik cafelerde oturup bilmediğimiz şeyleri içmiştik.

Vaktimi benim için değerli olan bu insana harcamak benim için çok güzeldi.

Keisuke ve ben.

Yani biz, birbirimizi sevdiğinizin farkındaydık fakat hala kimse sevgili olmakla ilgili bir kelime etmemişti.

Birlikte çok kez takıldık fakat bunların randevu olup olmadığını bilmiyordum.

Yanımda titreyen teledonum ile göz göze geldim.

Keisuke- yarın sana geliyorum gece 12 gibi.

Gelen mesaja hızla olumlu bir cevap verdim ve telefonu olduğu yere geri bıraktım.
Ne olacağı hakkında bir fikrim yoktu fakat aklımdan geçen düşüncelerin gerçekleşmesi için kendimi satardım.

Altında adını haykırabilirdim.

Onu her gece arzulayıp bedenimde onun diş izlerini istemiştim.
Tüm gün yaoi okuyup onu arzuluyordum.

Keisuke beni çok sarsmıştı.

-----------&----------

Chifuyu'ya kısa ve net mesajı attıktan sonra kendimi koltuğa bıraktım, derin bir nefes alıp tavanı incelemeye başladım.

Neden böyle birşey yazdığım hakkında bir fikrim yoktu ama isteklerim vardı.
Önce kısa bir şekilde sevgili olmak isteyip istemediğini soracaktım.

Evin yan tarafında olan çiçekçiden sade hoş bir buket alabilirdim.

Tadı güzel ağır bir alkol istediklerimi tamamlıyordu.
Banyoya girmek zorunda kalmadan önce düşüncelerimden uzaklaştım ve telefonumda takılmaya devam ettim.

Her düşüncem chifuyu olmuştu.
Neredeyse her gün duşa giriyor canım çıkana kadar onu arzuluyordum.
Bu kadar süt beyazı bir tene sahip olması beni çıldırtıyordu...

Chifuyu beni oldukça sarsmıştı...

-------------&------------

Bok gibi bölüm yazdığımın farkındayım fakat çok yoğun olduğum için size hızlı bir bölüm yetiştirdim.
Ayrıca bir sonraki bölüm uzun olacak ayrıca final diye düşünüyorum.
Ufak bir özet yazıp attığım final yapınca ufak bir aradan sonra yazmaya başlayacağım bajifuyu kurguma göz atarsanız sevinirim.
Yorumlarınızla kutsanmak istiyorum !
Size nostalji bir şarkı armağan ediyorum.
Bölümümüz ile bağlantılı biraz.

Aşk dediğin laftır- gökben.

...

 Forever  -   Bajifuyu <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin