10. Bölüm

611 70 25
                                    


Selamlar tekrardann  sizin için bir bölüm daha yazmaya başladım.
Umarım bu bölümü de severek okursunuz çünkü baji ve chifuyu 'yu biraz daha yakınlaştırmayı planlıyorum.
Ayrıca bu bajifuyu fanfiction final verince yeni bir bajifuyu fic yazmayı düşünüyorum.
Kendimi gittikçe geliştirmeye çalışıyorum ve sizi mutlu edecek bölümler yapmaya özen gösteriyorum. Umarım severek okursunuz^^

---------------------------------------------------------------

(...)


Chifuyu baji ile geçen güzel ve eğlenceli akşamdan sonra evine gitmiş ve kendini uykunun kollarına bırakmıştı.
Eve gelince bile baji'nin fotoğrafına bakıp kahkahalara boğulmuştu ve durduk yere baji'ye random atıp durmuştu.
Baji randomun sebebinin farkındaydı ve chifuyu her baji'ye random attığında, baji ona kızıyor ve uyumasını söylüyordu.
Bitmek bilmeyen güzel gecenin ardından chifuyu gözlerini araladı ve yatağında telefonuyla uğraşmaya başladı.

Ardından aklına gelen fotoğraf ile birlikte galerisine girdi.
Karşısında duran bu komik fotoğraf karşısında gülmeye başladı.
Gittikçe çoğalan bu kahkahalar içinden telefonunda baji'ye gülerken sesli bir mesaj atmaya başladı.
Bir parmağıyla tuşu tutarken, aynı anda kahkaha atarak yatakta orayı burayı tekmeliyordu. Chifuyu yatağın ucuna geldiğini fark etmeden gülme eşliğinde yatağından yere yapıştı ve sesli mesaj parmağını çektiği için gönderildi.

________________________________________

Chifuyu
Bir sesli mesaj gönderildi.

Çevrim içi....
Sesli mesaj gönderiliyor...

Baji
Bir sesli mesaj gönderildi.

______________
Chifuyu hızla mesaja tıkladı ve baji'nin sesini dinlemeye başladı.
Nerdeyse tüm ses kaydı gülmesiyle geçmişti.
Chifuyu dalga geçmeyi amaçlarken kendisi rezil olmuştu. Fakat baji'nin bu ses kaydını dinlemek onu mutlu etmişti.
Chifuyu hızlı hareketlerle bu ses kaydını telefonuna indirdi. Çünkü bu gülüşü kaybetmek istemiyordu

_____________________________

Baji
Bizimkiler dışarda kahvaltı
Edecekmiş.
Bizi de çağırıyorlar
Gelmek ister misin ?

Chifuyu
10 dakikaya hazırım !






Chifuyu bu tekliften sonra hızla cevabını vermiş ve giyecek birşeyler bakmaya başlamıştı. Tekrar üstüne bol birşeyler giydi ve banyoya yürüdü. Saçını taradiktan sonra en sevdiği kokuyu üstüne sıktı, banyoda işi bitince salona doğru adımladı.

 Forever  -   Bajifuyu <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin