-----------------------
Bolum biraz gecikti uzgunum fakat yeni bir fanfiction yazdigim icin ona taslak yetistiriyordum. Diger kitabimi okumak isterseniz hesabımda bulabilirsiniz.
SK8 the infinity animesinden reki ve langa'ya yaziyorum o fic'i.
Sizi bekletmeden bölüme gecelim o zaman^^---------------------------------------
Chifuyu'dan...
Yaklaşık 1 saattir parkta oturarak birşeyler içiyorduk ve genel olarak havadan sudan konuşuyorduk.
"Baji, beni arayan arkadaşını buldun mu ?""Hayır bulamadım, ama bulursam ona teşekkür borcum var."
"Neden ?"
"Chifuyu, her ne kadar seninle tanışmam garip olsa da seninle geçirdiğim vakitler beni mutlu ediyor. "
"Tabi mutlu edecek ! Benim gibisi zor bulunur. Hıh.."
Sırıtarak dalga geçmeye başladım ve gittikçe ciddileşen ortamı bozdum."Bir kere de ciddi kal be chifuyu."
---------------------------
Yaklaşık 1 saat sonra
Hava gittikçe soğumaya başladığı için eve doğru yürümeye başlamıştık. Baji karşı binamda oturduğu için yollarımız aynıydı.
Eve tek yürümek her ne kadar güzel ve huzur verici olsa bile yanında yürüyebileceğin birinin olması daha güzeldi.Yavaş yavaş ayrılma vaktimiz geldiği için moralim bozulsa da belli etmemeye özen gösterdim.
İkimizin evinin önünde durduk ve vedalaşmak için birbirimize baktık.
Tam iyi geceler diyecekken baji ağzını açtı"Evde erişte var. Beraber yiyelim mi ?"
Beklemediğim bir teklifti fakat reddetmek istemiyordum. Karnım açılmıştı ve evde yiyecek birşey yoktu.
"Olur" diyerek baji ile birlikte onun evine doğru yürümeye başladık.
İçeri girdik ve yavaşça salona doğru adımladım. Koltuğa oturdum, baji yanıma geldi."Chifuyu ben erişteyi ocağa koyup geliyorum."
"Bekliyorum"
Dedim ve telefonumu elime aldım. Telefonda uğraşırken baji geldi ve yanıma oturdu. Kumandaya uzandı ve televizyonda kanal bakmaya başladı.Konuşacak konu bulamıyordum. Daha doğrusu ne konuşacağımı bilmiyordum.
Dışarda fırtına var gibi duruyordu.
Baji birden anlına vurdu ve ayağı kalktı.
"Balkonda asılı olan çamaşırları almayı unuttum""Yağmur başlamadan önce toplayalım !"
Bende ayağı kalktım ve balkona doğru yürüdük ne kadar değişik bir manzara olsa da birlikte çamaşırları sepete dolduruyorduk.
Çıkan rüzgar sebebiyle çamaşırlardan birisi bajinin suratına geldi.
Komik durduğu için gülmeye başladım ve hemen telefonumu çıkartıp fotoğrafını çektim tişörtü suratından alan baji fotoğraf çektiğimi anladı ve beni kovalamaya başladı."CHİFUYU SİL O FOTOĞRAFI !"
"ASLA !!!" koşarken arkadan beni kovalayan baji'ye bağırıyordum.
Bir anda ayağım bükülmüş olan halıya takıldı ve yere düştüm.
Arkamdan gelen baji beni fark etmedi ve ayağıma takıldı.
Yüz üstü düştüğüm için kafamı kaldırdum ki üstümde hissettiğim ağırlıkla birlikte kafamı 2. kere yere vurdum.Her ne kadar acısa da düştüğümüz durum komikti, canımız çıkana kadar gülüyorduk.
Halının üstünde boğuşmaya başladık.
Telefonu vermemek için elimden geleni yapıyordum fakat karşımda olan bu genç çocuk ben ne kadar ugraşıyorsam o kadar uğraşıyordu.
En sonunda telefonu elimden aldı ve silmek için galerime girdi.
Tam silme tuşuna basacakken üzgün bir ses tonuyla yalvardım.
"Lütfen baji silme !"Baji bakışlarını telefondan kaldırdı ve ona yalvaran bana baktı.
"Tamam silmiyorum. Ama fotoğrafı senden başka birinde görürsem 1 ay boyunca istediğimi yapcaksın ve sözümden çıkmayacaksın."
"SÖZ !"
-----------------------------------------------------------
Kisa bir bolum oldu biliyorum bunun için uzgunum fakat size soracagim cok sey var.
Chifuyu baji'nin fotoğrafını başkalarına atsın mı ?
Yakın zamanda smut benzeri şeyler gelsin mi ?
Fic güzel gidiyor mu ?
Okurken keyif alıyor musunuz ?
Size sormak istediklerim simdilik bu kadar.
Sorularima cevap verirseniz beni cok mutlu edersiniz. Gercekten ihtiyacim var ve asla bu aralar ilham gelmiyor.
Bölümün basinda 2 saat düşünüyorum fakat çok sacma seyler geliyor aklima.
Umarim seversiniz^^
Yorumlarinızla beni kutsayın !!!!Bajifuyulandınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever - Bajifuyu <3
Storie d'amoreBaji Kesuke x Chifuyu Matsuno Chifuyu'nun kedisi olan Peke'nin kaçması ve baji keisuke'nin peke'yi bulmasıyla ilgili olan, konudan konuya atlayan bu kurguyu umarım severek okursunuz. Tamamlandı