Dívka s oříškovou barvou vlasů byla nadšená, když uviděla známou ceduli "vítejte v Mystic Falls". Freya nemohla říct že tu byla po prvé, jednou se se svým přítelem na dva roky v Mystic Falls zabydlela, proto když přemýšlela kam by mohla jet napadlo ji právě toto městečko.
První původní upírka měla výhodu v tom, že o ní nikdo nevěděl, proto mohla jezdit kamkoliv bez toho aby nějaký upír věděl kdo je, nebo kdo je její rodina. Proto se radši představovala pod jménem jejího přítele, kdyby náhodou někdo věděl co jméno Mikaelsonovi znamená.
Freya dojela ke svému bývalému domu, kde dřív s jejím klukem Kylem bydleli. Nadechla se čerstvého vzduchu a jen pozorovala její teď snad stálí domov.
Dívka vešla do domu a pozorovala jak se nic od jejich odjezdu nezměnilo. Prohlížela si spousty věcí co tam měli a rozbrečela se nad vzpomínkou, jak osoba kterou z celého srdce nenáviděla zabila jedinou osobu, kterou milovala srdcem i duší.
-----flashback-----
Dívka se procházela s jejím přítelem po cestičce v lesíku u kterého bydleli. Povídali si o všem možném, ze začátku si povídali o tom jak se seznámili a skončili u toho z čeho se vyrábějí hranolky. Oba dva si to moc užívali a ani jednoho nenapadlo jak se tak krásná, romantická procházka změní na noční můru.
,,Ahoj Freyerro" pozdravil nějaký hlas za stromem. ,,Koukám že jsi si našla přítele. A proměnila jsi ho na upíra, to ti na něm musí hodně záležet" Freya poznala ten hlas, patřil totiž jejímu nevlastnímu otci Mikaelovi.
,,Mikaely, co tu chceš?!" Freyerra ho tak moc nenáviděla, že se nesnažila být ani milá.
,,Takhle se s otcem mluví?" otázal se Mikael.
,,Ty nejsi a nikdy můj otec nebudeš. A neodpověděl jsi mi na otázku, Co. Tady. Chceš?" zeptala se Freya znovu a slova od sebe oddělila.
,,Chci aby jsi trpěla a on" ukázal na Kylea, který stál opodál. Samozřejmě věděl kdo Mikael je, Freyerra mu řekla vše o svém původu, proto si ti dva tak rozuměli. ,,Se na to výborně hodí" dokončil svou větu.
,,Ty mu nic neuděláš!" zavrčela naštvaně, když pochopila o co mu jde.
,,Myslíš?" otázal se Mikael a už stál za blonďatým chlapcem s rukou kolem jeho krku. ,,Tak dívej".
Freyerra se nezmohla na slovo, když před ní její nevlastní otec vyrval jejímu příteli srdce z hrudi. Kyle se okamžitě skácel mrtví k zemi.
,,Ne!" vykřikla Freyerra a hned se za tím roztomilým chlapcem hnala. Ani se slzy nesnažila zadržet a nechala jim volný průchod. Mikael začal odcházet pryč, protože splnil to kvůli čemu sem přišel. Chtěl aby trpěla a ona teď byla zlomená sedící na studené mokré zemi, truchlící nad ztrátou osoby co milovala.
,,Ty nemůžeš být mrtví, nemůžeš. Nemůžeš!!" zakřičela na mrtvého chlapce dívka, které se srdce pomalu, ale jistě rozpadalo na malé kousky.
Freyerry mladší bratr Elijah to celé pozoroval z okna jejich vily.
,,Pojď domů Frey, už je pozdě" začal na ni mluvit uklidňujícím hlasem Elijah, hned co k ní přišel.
,,Ne,ne,ne,ne,ne" opakovala si stále nejstarší upírka.
,,Fajn" řekl Elijah a vzal Freyerru do náručí.
,,Pust mě nemůžu ho tam jen tak nechat" vydala ze sebe Freyerra mezi vzlyky, ale nebylo jí to nic platné, protože ji Elijah zavřel do jejího pokoje, aby neutekla zpět za Kylem.
Když se dívka další den vrátila na místo kde měl ležet její mrtví přítel , nebyl tam. Freyerra byla zmatená, naštvaná a smutná, protože se se svým, v tu dobu už snoubencem nestihla rozloučit.
-----end of flashback-----
Freyerra do teď nezjistila kam se její snoubenec vytratil a hrozně jí to mrzelo, po deseti letech hledání jeho těla to vzdala s tím že je mrtví.
Freya se asi po patnácti minutách rozhodla jít si vybalit věci do její ložnice. Vstoupila do prostorné místnosti s šedou manželskou postelí u okna přímo přede dveřmi. Z obou stran postele byly menší noční stolky v bílošedé barvě. Po levé straně ode dveří byly dveře, které vedli do opravdu velkého šatníku. Freya zamířila právě do toho šatníku kde si začala vybalovat pár kusů oblečení co měla v kufru. V domě kde se nacházela měla spousty oblečení, takže si toho ani moc s sebou nebrala. Vybalila si všechny věci z kufru a šla utřít prach, kterého za dobu jejich absence, dost přibylo.
Hej, hodně krátká kapitola, ale jsem už unavená. Předem informuji že bude celkem dost vzpomínek na minulost, z toho důvodu aby se v příběhu dalo lépe zorientovat. To je vše. Bye <3
22.4. 2022
ČTEŠ
Older than the original [TVD]
FanfictionFreyerra Mikaelson. První dítě Esther a Erlenda. Freyerra, ve zkratce Freya, je první dítě čarodějky Esther a vládce ohně Erlenda. Dříve obyčejná dívka, dnes nejstarší tvor na Zemi. Freya byla proměněna v osmém století, když jí její matka s otcem da...