Dívka s vlasy pod ramena se procházela po chodbách domu, který sdílela se svými mladšími sourozenci, kteří leželi v rakvi s dýkou v srdci. Dýku do srdce jim vrazil druhý nejstarší sourozenec jménem Niklaus neboli Klaus.Dívku se jménem Freyerra, nebavilo utíkat před svým nevlastním otcem Mikaelem, proto se rozhodla oddělit od svých sourozenců a začít žít svůj život na vlastní pěst. Hledala nějaké pěkné místo, kde by mohla začít žít život bez upírů, čarodějek a dalších nadpřirozených bytostí.
Přemýšlela dlouhou dobu, než ji napadlo malé městečko s názvem Mystic Falls. Mystic Falls ji přišla jako nejlepší volba na nový začátek. Takže se hned ten den rozhodla zabalit si nějaké věci, rozloučit se s rodinou a vyrazit.
,,Co si myslíš že děláš, Freyerro?" otázal se Niklaus, co ji uviděl házet své oblečení do kufru.
,,Chci začít nový život. Vzpomínáš?" odvětila, ale nepodívala se na něj. Svůj pohled měla pořád upřený na kufru, který se snažila zavřít.
,,Ty víš že po nás jde, nemůžeš se jen tak sebrat a odejít. Nebo...." Klaus svou myšlenku nedokončil, protože už byl přimáčknutý na zdi se sestřinou rukou kolem krku.
,,Nebo co? Vrazíš mi dýku do srdce jako jsi to udělal sourozencům? Nemůžeš, protože mi nic neudělá" výhružně na něj zavrčela.
,,Nesnaž se Klausi, víš že jsem starší, silnější a taky chytřejší než ty. Nemůžeš mě ničím zabít, ani zastavit" dodala už klidnějším hlasem.
Hned co Freya pustila jednoho ze svých mladších bratrů na zem, okamžitě začal lapat po dechu.
,,Jen se je snažím chránit" snažil se Niklaus vysvětlit proč jsou jeho sourozenci v rakvích.
,,Snažíš se je chránit tím, že se sami nemůžou rozhodnout? Jak dlouho už tam jsou? Dospěj bratříčku" ironicky se zasmála a vzala svůj, sice jeden, ale velký kufr z postele.
,,Nepokoušej mě zastavit, je to tvůj boj Niku, mě do toho netahej" bylo poslední co nejstarší upírka řekla, než se vydala ke svému milovanému autu. (nahoře)
Hned co Freya došla ke svému autu, které stálo před domem, dala do něj svůj kufr a šla se rozloučit se svou rodinou. Freyerra došla do místnosti kde byly čtyři rakve.
Dívka s tmavými vlasy chodila od jedné rakvy ke druhé a postupně se loučila se členy její rodiny. Byl jen jeden člověk ke kterému Freya chovala dost očividný odpor a to byla její matka Esther. Freyerra ji opravdu nenáviděla za to co jí provedla.
-----flashback-----
,,To jí nemůžeš udělat, je to tvoje první dcera!" vykřikl na Esther Freyerry otec, když mu Esther řekla jak chce z Freyerry udělat upíra.
,,Proč bych nemohla? To mám radši riskovat že až se jednomu z mích dětí něco stane, tak nebudu mít jistotu že je rituál na přeměnu upíra nezabije?" podívala se původní čarodějka na muže se kterým měla kdysi dávno poměr.
,,Freyerra je moje jediné dítě! Co když jí to zabije?! Nemůžeš jí zabít!" Erlendo už byl opravdu zoufalý, Freyerru opravdu miloval, byla jeho malá holčička a nejen to, byla jeho jediné dítě. Nesnesl by pomyšlení na to že jeho jediné dítě bude vraždící, po krvi toužící tvor.
,,Můžu jí zabít" řekla tak klidně matka sedmi dětí, až s toho muži stojící naproti ní zamrazilo. ,,A víš ty co, já to udělám právě teď. Vzpomínáš jak jsme Freyerře dávali ochutnat víno?" otázala se Esther Erlanda, který jen pokýval hlavou na náznak že si vzpomíná, tak ještě aby si nevzpomněl když to nebylo ani 15 minut.
,,Do toho vína jsem přidala i krev Abbygaill" dodala ještě.
,,Cože?!" Erlando nevěřil co mu dívka kterou miloval řekla.
Ani jeden z nich nevěděl že černovlasá dívka o které vedli rozhovor, je celou dobu poslouchala. Nemohla uvěřit tomu, že osoba ke které vzhlížela, ji takto zradila. Moc dobře si uvědomovala že ji její matka chce zabít, proto se sebrala a utekla z domku do lesa. Freya ráda lezla po stromech, proto když doběhla ke svému oblíbenému stromu, na něj vylezla a začala brečet.
Asi po dvaceti minutách všechny své děti volala Esther na večeři. A Freyerra, přesto že nechtěla, slezla ze stromu a šla do domu kde žila. V domu samozřejmě žila bez svého otce, z důvodu že tam s nimi žil Mikael, její nevlastní otec a zároveň osoba, kterou Freya nenáviděla.
Když dojedli, všichni se odebrali do svých pokojů, Freyerra to měla také v plánu, ale zastavil jí hlas její matky.
,,Freyo? Pojď sem prosím, potřebovala bych si s tebou promluvit" promluvila na ni vlídným hlasem a Freyerra se jako hodné dítě vydala zpět.
,,Ano matko? Co potřebuješ?" otázala se Freya co uviděla svou matku.
,,Je mi to líto" promluvila na ni Esther, když se na ni otočila.
,,Co..." Freyerra to ani nedořekla, neboť ji někdo proklál srdce mečem. Černovlasá dívka vykřikla a skácela se v bolestech na zem. Ještě předtím než zemřela, viděla, že osoba co ji zabila byl její nevlastní otec Mikael.
-----end of flashback-----
Freyerra se nad vzpomínkou, o tom jak se stala upírem, otřásla než se šla rozloučit s Klausem.
,,Ty víš že mě nezastavíš." řekla dívka s vlasy po ramena svému mladšímu sourozenci.
,,Budeš mi chybět" otočil se na ní Nik.
,,Ty mně taky" nestihla udělat ani jeden pohyb a už byla v drtivém obětí svého bratra.
~~~~~✿🩸✿~~~~~
,,Tak se měj" řekl Niklaus, když se loučil se svou sestrou která už seděla ve svém autě.
,,Ahoj" bylo poslední co řekla, než odjela směr Mystic Falls.
Hej ej, První kapitola z nové FF je venku. Doufám že se vám kniha bude líbit:3 (866 Slov)
21.4. 2022
ČTEŠ
Older than the original [TVD]
FanficFreyerra Mikaelson. První dítě Esther a Erlenda. Freyerra, ve zkratce Freya, je první dítě čarodějky Esther a vládce ohně Erlenda. Dříve obyčejná dívka, dnes nejstarší tvor na Zemi. Freya byla proměněna v osmém století, když jí její matka s otcem da...