V minulé kapitole:
,,Co to?" Katherine byla z prvu zmatená, ovšem pak ji došlo že to byla past ,,Stefane",,Ahoj Katherine" pozdravil světlovlasý upír za naštvanou upírkou.
,,Sbohem Katherine" blonďatá upírka zamávala na rozloučenou, předtím než odešla.
,,Snad si nemyslíš, že mě tímhle dokážeš zabít, nebo jo?" Zmiňovaná poukazovala na dřevěný kůl v Stefanovo dlani.
,,Ne" Stefan se odmlčel, a mezitím se za Katherine otevřeli dveře ze kterých vyšel Damon s pistolí v ruce ,,Ale on jo."
Světlovlasý upír dořekl poslední slovo, když jeho bratr zasáhl upírku do zad dřevěným kůlem. Co ale ani jeden z nich nevěděl, je to že to zasáhlo i Elenu, co stála za domem s Jeremym a Bonnie.Katherine, která nečekala tento útok, se vyrazil dech. Toho se Stefan chytil a rozběhl se proti Hnědovlasé upírce s kůlem v ruce. Kůl ji zabodl přímo do ramene, ze kterého ho vytáhl a chtěl ji ho zabodnout do těla znovu, jenže ho Katherine odstrčila silou až spadl na menší dřevěný stolek, který se pod váhou rozbil.
Freyerra věděla že by do toho měla zasáhnou, ale aby pravdu řeka celkem si tu show užívala.
Černovlasá dívka se podívala jak jsou na tom teď, a viděla jak na zemi leží Stefan, který má svou ruku obmotanou okolo Katherininýho krku, a Damona který už je připravený Katherine zabít.Než ale kdokoli v místnosti stačil cokoliv udělat přiřítil se tam Jeremy se slovy:
,,Dost! Ubližujete Eleně, všechno co dělate ubližuje Eleně.",,Myslíte si že jste jediný kdo má svojí čarodějku? Chyba a něco mi říká, že ta moje je lepší než ta vaše" Katherine, která už stála na nohou, si vzala kůl a začala se procházet po místnosti.
,,Zkontroluj Elenu jestli je v pořádku, běž!" Jeremy se po Štefanovích slovech rozběhl ze schodů dolu.
,,Jestli je naše chudinka Elena v pořádku. Jenom trochu zatlačím a" upírka si kůlem rozřízla dlaň, ale než stihla udělat něco dalšího, Stefan ji kůl prudkým pohybem vyrazil z ruky.
,,Tohle bude fakt bolet" řekla Katherine, která si už novým kůlem mířila na břicho.
,,Počkej" řekli oba bratři najednou.
,,Dobře, tak co bude s tím kamenem?"
,,My tři pohromadě jako za starých časů. Bratr co mě miloval příliš a ten co mě nemiloval dost." Zahájila konverzaci upírka co seděla na červeném gauči.
,,A zla upíři mrcha co milovala jen sebe" Damon se otočil na Katherine.
Freyerra se zatím schovávala za dveřmi, které byli v místnosti. Katherine nevěděla že je černovlasá upírka v místnosti, přesně jak bylo podle plánu.
,,Co se stalo Damone? Býval jsi tak slušný a milý?"
,,Tenhle Damon umřel už hodně dávno"
,,Dobře. Byla s ním nuda"
,,Ahh, co kdyby jste se přestali navzájem pobouzet?" Do konverzace se připojil i mladší bratr z dvojice.
,,Kde je ten kámen?" Otázala se upírka, která svůj pohled zaměřila na Stefana.
,,Na co ho chceš?"
Na to se Katherine jen uchechtla ,,líbí se Eleně že ji oba uctíváte jako bohyni"
Damon se Stefanem si vyměnili pohled než Stefan řekl: ,,To bylo celkem zoufale Katherine. My už tě máme prokoukn,utou."
,,Takže ti nevadí že Damon miluje tvou dívku?"
,,Ah, přestaň"
,,Nebo co? Ublížíš mi?" Katherine se postavila z gauče ,,Do toho Stefane. Všechno co cítím cítí i Elena, tak do toho. Nebo ještě líp, polib mě Damone. To taky ucítí" Katherine se pomalu rozešla k Damonovi.
,,To s tím Masonem mě dost zmátlo. Proč vlkodlak? Ten kámen dokáže zničit kouzlo, které dokáže zničit všechny upíry. Co by jsi z toho měla?" Do konverzace se opět vmísil Stefan.
,,Sorry za toho vlčáka, měla jsi si ho držet víc na krátko" Damon se na Katherine jen usmál.
,,Pro příště si to budu pamatovat, nebyl to jediný vlk ve městě"
Freyerra se pomalu ale ještě začala nudit k smrti. Nechtěla pokazit plán, ale zase nechtěla celou dobu trčet za dveřmi. Řekla si že tomu dá čas a když se to někam neposune, tadá ukáže se Katherine v plné kráse.
,,Sakra kde je ta čarodějka" zaklel si, spíše sám pro sebe, Damon se skleničku nahnědlé tekutiny v ruce.
,,Budeme hrát piškvorky?" Zeptala se provokativně Katherine.
,,Tys tím kamenem podplácela" zauvažoval nahlas Stefan.
,,Co si to tam mumláš?" Otočil se Damon na Stefana.
,,Zato že ti George Lockwood pomohl předstírat smrt. Řekla jsi mi že jsi mu dala něco co potřeboval, byl to ten kámen ze ano?"
,,Dobrá práce Stefane, jsi génius. Naneštěstí lidí zjistili že jsem v té kopce nebyla, díky tobě mimochodem" -Otočila se na Damona, který na ni jen kývl hlavou s mírným úšklebkem na tváři- ,,víš jak pro mě byla byla tvoje posedlost mnou nevyhovující?"
,,Hm, pro nás pro oba zlato" Damon se napil ze svého nápoje.
,,Ale proč? Proč ho zeď potřebuješ?" Otázal se Stefan.
,,V obleku jsi tak krásný, tak elegantní" snažila se Kath změnit téma.
,,A kde jsi k němu původně přišla?" Damon po této otázce protočil oči. ,,Plejtváš energií Stefane"
,,O když vlastně tvůj vůbec nebyl?" Chvilku bylo ticho nez Stefan pokračoval. ,,Když jsi tehdy předstírala smrt, před kým jsi utíkala?"
,,Rok osmdesátsedm Chicago, byl jsi tam na koncertě s tou nánou Lexi. No tak Stefane, nediv se tolik. Jistě že jsem tě párkrát vyhledala. Stal jsi v první řadě a tancoval jsi, ty jsi sledoval Bonjoviho a já sledovala tebe"
,,Před kým jsi utíkala?" Zopakoval svou předešlou otázku Stefan.
,,Miluju tě" zašeptala provokativně Katherine.
Hola hej,
Tohle je trochu, dobře trochu hodně, nudnější kapitola kde se skoro vůbec neobjevuje Frey. Snad mi to prominete.
Tuhle kapitolu jsem psala po hodně velké pauze, tak se zase musím dostat do toho modulu psaní :-D.6.6. 2021
ČTEŠ
Older than the original [TVD]
FanficFreyerra Mikaelson. První dítě Esther a Erlenda. Freyerra, ve zkratce Freya, je první dítě čarodějky Esther a vládce ohně Erlenda. Dříve obyčejná dívka, dnes nejstarší tvor na Zemi. Freya byla proměněna v osmém století, když jí její matka s otcem da...