Freyerra věděla že z ní má Katherine strach. Ještě aby neměla, vždyť je úplně první upír. Katherine by mohla zabít jedním pohybem ruky kdyby chtěla.
,,Ahoj Katherine" Freya měla na tváři škodolibí úšklebek. Užívala si strach ostatních.
,,C-co tady děláš?" Vykoktala se sebe zmiňovaná.
,,Ale copak? Nemůžu navštívit starou známou?" Jako otázka to možná ani neznělo, co ale bylo znít, byl ten pohrdavý tón ve Freyerryně hlasu. ,,Proč jsi Damonovi říkala to o té Eleně?"
,,Co konkrétně myslíš? Řekla jsem mu toho celkem dost."
,,Katherine" zavrčela výhružně upírka.
,,No jo, no jo. Nechtěla jsem aby mě tu nechal. Teď alespoň bude mít o tu svou Elenu větší strach" odvětila mladší upírka stále se strachem v hlase, který ji nešel potlačit.
,,Fajn" Freyerra se otočila k odchodu, ale ještě předtím ji zastavila Katherine.
,,Je tu i on?" Otázala se.
,,Zatím ne, ale co není může být" bylo poslední co Tmavovlasá upírka řekla než vyšla ven z kopky. Samozřejmě nezapomněla velký balvan opět vrátit na staré místo, tak aby nebylo vidět do vnitřní části kopky.
Katherine pořád nemohla uvěřit že tu byla ONA. Že tu vůbec je. Měla strach, opravdu velký strach, protože věděla, že když se někde objeví jeden sourozenec. Brzo tu bude celá rodina.
~~~~~✿🩸✿~~~~~
Hnědovlasá dvojnice jménem Elena procházela mezi zaparkovanými auty s mobilem v ruce, a telefonovala se svým bratrem.
,,Ano Jeremy mám tu své auto. Řekni Bonnie ať je v klidu, už se cítím líp. Jo odvez ji domů já půjdu rovnou do postele. Dobře" jakmile dívka zavěsila hovor uslyšela za sebou kroky.
,,Eleno" zavolala první upírka na dvojnici.
Freyerra doběhla Elenu a otázala se; ,,jsi v pořádku?",,Už se cítím relativně v pořádku, ale už mi bylo i líp" odvětila zmiňovaná a podívala se na osobu co šla vedle ní. ,,Můžu mít otázku?"
,,Hmm" podívala se Freya na Elenu.
,,Když jsem-" otázku neměla šanci dopovědět protože ji někdo přiložil dlaň na ústa, to samé udělal někdo i Freyerře, která mu ovšem vrazila loktem do břicha, tudíž ji dotyčný pustil. To by ale nemohla z druhé strany dostat uspávací šipkou do krku.
~
~~~~✿🩸✿~~~~~
Černé auto jelo za město s dvěmi dívkami v kufru. Freyerra se začala probouzet, přesto, že by dávka co byla v uspávací šipce uspala člověka na alespoň 12 hodin. Tmavovlasé dívce začalo docházet co se stalo a že je někdo unesl. Přesto, že ji právě někdo odvážel někam neznámo kam byla překvapivě klidná. Zrovna když se chtěla podívat z okýnka ven, auto zastavilo. Freya si lehla opět vedle Eleny a dělala že spí.
Muž v černém obleku vystoupil z auta, a šel ke dveřím řidiče druhého černého auta, vedle kterého zaparkoval.
Zatmavené okýnko se stáhlo a vykoukla část hlavy může se slunečními brýlemi.,,Kde je?" Otázal se muž sedící v autě.
,,V kufru. Udělal jsem co jste řekl, a mám ještě jednu. Byla s ní když jsem ji přepadl." Odvětil druhý muž, který stál u černého auta.
,,Fajn, dej obě do kufru"
Tak jak ten muž sedící v autě řekl, tak taky ten druhý muž udělal. Otevře dveře od kufru a jako první vzal Elenu, která byla ještě ve spánku. Freyerra mezitím pootevřela levé oční víčko a zjistila, že nezjistila nic, krom toho, že nemá tušení kde se nachází. Jakmile zaregistrovala pohyb vedle auta, opět oko zavřela a dělala že spí. Jakmile muž vzal do náručí i Freyerru, měla chuť mu pěkně rozmístit obličej, ale naštěstí se udržela.
Nevěděla jestli má být ráda, nebo litovat, že tomu machýrkovy opravdu nerozmlátila obličej, když pod sebou opět ucítila, hrubší kobereček v kufru auta.Muž v černém obleku opět přistoupil ke dveřím druhého auta a podíval se na může co seděl za volantem.
,,Děkuju za pomoc" odvětil chlap sedící v autě.
,,Chcete ještě něco?"
,,Ještě jednu maličkost. Pojď blíž, prosím" požádal maník v autě a stáhl okýnko úplně dolu. ,,Ještě blíž".
Když byl muž dostatečně blízko, maník sedící v autě se mu zakousl do krku.
Freyerra vše sledovala ve zpětném zrcátku a v duchu si zaklela, když zjistila že za volantem sedí další upír. Já si snad už začnu dělat seznam kolik jich v tomhle městě ještě potkám; řeka si v hlavě a opět zavřela oči.
Černé auto se dalo do pohybu a Freyerra jen čekala kam mají na mířeno.20.9.2022
ČTEŠ
Older than the original [TVD]
FanficFreyerra Mikaelson. První dítě Esther a Erlenda. Freyerra, ve zkratce Freya, je první dítě čarodějky Esther a vládce ohně Erlenda. Dříve obyčejná dívka, dnes nejstarší tvor na Zemi. Freya byla proměněna v osmém století, když jí její matka s otcem da...