Upír sedící za volantem měl namířeno k jednomu velkému domu. Za pár minut zastavil před vraty do garáže a vystoupil z černého vozidla, obešel auto tmavé barvy a šel otevřít kufr, ve kterém se nacházely dvě dívky. Nejprve do náruče vzal Freyerru, kterou následně odnesl do velikého domu a posadil jí na pohovku. To samé udělal i s druhou dívkou, která se po cestě začala probouzet. Když únosce dvou dívek pokládal Elenu vedle Freyerry na pohovku, všiml si, že pro něj neznámá dívka co 'omylem' unesl též, je už zcela při vědomí a snaží se rozvázat si provazy na rukou. Když neznámý mladík rozvazoval provazy na rukou probouzející se Eleny, Freya si mezitím provazy rozvázala sama.
Jakmile mladík dívkám rozvázal provazy sundal ze sebe tak zvanou masku, kterou měl na sobě. Z nosu si sundal sluneční brýle a z rukou mikinu. Tak odhalil trochu delší blond vlasy.
,,Úuu fešák" promluvila jako první Freya, s docela přihlouplou poznámkou na danou situaci. Nemůžete se jí divit, je holt tak trochu na blonďáky a dlouho s žádným nic neměla. Neměla strach že jí něco udělá, protože tak trochu tušila proč měl Elenu unést.
,,Co po nás chceš?" otázala se slabým hlasem Elena.
,,Pššt" umlčil je obě dvě neznámí cizinec.
,,Jsem zraněná" Snažila se Elena dále.
,,Já vím. Jen ochutnám" cizinec se už nakláněl na Eleninou rukou, když ho dvě dívky přerušily.,,Hej!" Vykřikla Freya, která už stála na nohou.
,,Trevore! Tak ovládej se!" Do místnosti přišla krátkovlasá dívka, která-.
,,Ale notaaak! Další upír? Fakt?" zeptala se Freya sarkasticky. Tři zbylé osoby v místnosti se na ní podívaly s pozvednutým obočím. Neznámí chlapík, jehož jméno bylo nejspíše Trevor se mezitím postavil vedle příchozí dívky.
,,A ty jsi jako kdo?" Otázala se krátkovláska.
,,Freya West ráda tě poznávám Rose" usmála se tajemně nejstarší upírka na zemi.
,,Jak víš mé jméno?" Freyerra se už nadechovala k odpovědi, ale jako první promluvila Elena.
,,Co po nás chcete?" zeptala se vystrašeně.
Až teď se na krčící se Elenu na pohovce Rose podívala. ,,Vypadáš jako ona"
,,Ale nejsem. Já-" začala se Elena zvedat do sedu. Větu ale nedořekla, protože ji krátkovláska upírka přerušila.
,,Buď zticha." na to se Freya jen uchechtla.
,,Vážně. Kdo ksakru jsi?" koukla se Rose na postávající dívku u stěny. Freya na to odpověděla pokrčením ramen.
,,Já nejsem Katherine. Jmenuju se Elena Gilbertová, určitě jste se spletli." postavila se Elena naproti Rose.
,,Já vím kdo jsi. Řekla jsem buď zticha."
,,Co chcete?"
Na to Rose nic neřekla a vrazila Eleně takovou facku až spadla na zem.
,,Auu. To muselo bolet" Ozvala se Freya když šla za Rose někam neznámo kam.
,,Tak jo. Kdo jsi?" otočila se Rose na Freyerru.
,,Už jsem ti to říkala"
,,Fajn, tak jinak. Proč je tady?" Rose se otočila na Trevora.
,,Hele já za to nemůžu, to ten magor jí vzal taky" pokrčil rameny blonďatý chlapec.
,,Tak jsi jí mohl vyhodit cestou někam do lesa nebo já nevím, ale-"
,,Tak pardon! Jak jako hodit do lesa. Náhodou mě by byla škoda." Zkřížila si ruce na hrudi Freyerra. Na to jí nikdo nic neřekl, ale za to jí oba dva umlčeli pohledem: 'delášsiznássušenky?'.
,,Dobrý klid. Už mlčím"
,,Alespoň něco pozitivního." Odbila Rose Freyerru ironickým úsměvem, který jí dlouhovlasá dívka oplatila. ,,Jak je na tom?"
Tuto otázku Rose směřovala na Elenu, která si hezky schrupla na gauči.
,,Pořád je mimo" odvětil Trevor.
,,Nic si s ní nedělal. Že ne?"
,,Trochu důvěry. Už jsi mu zavolala?"
,,Ne zavolala jsem jeho kontaktní osobě. Víš jak to chodí."
Rose s Trevorem vedli rozhovor mezi sebou a úplně zapomněli na dívku stojící vedle nich. Freya se nenápadně podívala směr pohovka a všimla si, že se Elena vzbudila ze zimního spánku.
Freyerra opět zpozornila, když Trevor zmínil jméno jejího bratra.
,,A dostalo se to tedy nějak k Elijahovi?"
,,Tvrděj že jo" Odvětila Rose.
,,Nádhera"
Čeho si ani jeden z nich nestačil všimnout, byla Elena která se chtěla dostat z domu.
,,Ty!" vykřikla Rose na Elenu, když si jí všimla protože, pod Elenou zavrzalo dřevěné prkno. ,,Široko daleko nic není, takže jestli si myslíš že se vypaříš tak se mýlíš"
,,Kdo je Elijah?" podívala se Elena na Rose.
,,Tvoje noční můra" Odvětila Rose a odešla s pohledem upřeným na Freye.
Jo, a taky můj bratr. Řekla si Freya v duchu. Ráda by zase viděla svého mladšího brášku, ale nechtěla aby to setkání proběhlo za tyto podmínky.
,,S tím můžu jen souhlasit" zamumlala si Freya pod vousy.
,,Co si říkala?"
,,Nic"
Na to už nikdo nic neřekl a dvě dívky následovali Rose. Freyerra si to svým způsobem i užívala, ale to samé se nedalo říct o Eleně. Byla vystrašená. Nevěděla co má narozdíl od Freyy čekat.
Krátkovlasá dívka se rozešla do středu místnosti, kde zapla lampičku a Freya se procházela po místnosti. Něco jí tam zaujalo, ale sama nedokázala říci co.
,,Proč jsem tady?" Otázala se Elena, která stála mezi dveřma.
,,Co se ptáš? Čekáš snad že ti odpovím?"
,,A proč ne?"
,,Další otázka?" Upírka vzala ze země plátno, které následně umístila před okno.
,,Máte mě, nemůžu nikam utéct, taky by mě zajímalo co se mnou chcete dělat?" Zkoušela to dál Elena.
,,Já osobně nic, jsem jen doručovatelka" odvětila Rose.
Freyerra se mezitím pokoušela posadit na, už docela zchátralý stůl v rohu místnosti. Zajásala, když se jí to konečně povedlo, co ale nečekala bylo to, že celou dobu pozornost dvou dívek byla upoutána na ní.
,,Pokračujte, jako bych tu nebyla" usmála se na obě Freya.
22.11. 2022
ČTEŠ
Older than the original [TVD]
FanfictionFreyerra Mikaelson. První dítě Esther a Erlenda. Freyerra, ve zkratce Freya, je první dítě čarodějky Esther a vládce ohně Erlenda. Dříve obyčejná dívka, dnes nejstarší tvor na Zemi. Freya byla proměněna v osmém století, když jí její matka s otcem da...