2

416 44 80
                                    

Yorum ve oy alabilir miyim?

İyi okumalar :)

♡♡♡

--------------

O gün eve gider gitmez seni bulmak için "İce Prince" yazısını aratmıştım internette. O gün yüzündeki ben kadar güzel olan adını öğrendim; Park Sunghoon...

Kore'nin Milli Artistik Buz Pateni takımında yer aldığını, 8 Aralık 2002'de doğduğunu, ISTJ mbtı kişilik tipine sahip olduğunu, beyazın en sevdiğin renk olduğunu, latteyi sevdiğini; naneli çikolata, hayalet ve böceklerden nefret ettiğini öğrendim o gün.

Biliyor musun hayatımda ilk defa internete minnet duydum... ve onu kıskandım senin hakkında bu kadar çok şey bildiği için...

Bu gece tekrar Kore'ye döneceğini de öğrendim internetten... keşke biraz daha burada kalsan diye geçirmeden edemedim içimden...

O gün babama Kore'ye gitmek istediğimi söyledim, eğitimime orada devam etmek istediğimi.

Babam evet derken annem hayır dedi, benden ayrı kalmak istemiyormuş ama bende senden ayrı kalmak istemiyordum...

Seninle aynı anda aynı yıldıza bakmak istiyorum...

Aramızda zaman farkı olmasını istemiyorum...

Aynı kafede aynı latteyi yudumlamak istiyorum seninle...

Aynı bankta aynı güneşi izlemek istiyorum seninle el ele...

Bunları istemem normal mi hemde seni daha yeni görmüşken?

--------------

Selam :)

Naber?
Umarım iyisinizdir :)

Bölüm nasıldı?
Umarım beğenmişsinizdir :)

Bir sonraki bölümde görüşmek dileği ile :)

Byby ♡

Sizi seviyorum ♡♡♡

Movie || JAYHOON ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin