Yorum ve oy vermeyi unutmayın :)
İyi okumalar ♡
__________________________
"KESTİK!"
Yönetmenin sert ve otoriter sesi yankılandı tüm sette önce ardından da Sunghoon ağladığı mezarımdan kalktı ve önce ellerini sonra da üzerinde ki tozları silkeledi.
Gerçekten iyi bir oyuncuydu.
Temizlediği elleri ile sahte ama etkileyici göz yaşlarını da silip kamera arkası ekibine baş selamı verdi ve benim onu izlediğim yere yani setin arka tarafına geldi.
Yanıma oturmadan önce hemen yanımızda duran kahve makinesinden kendine ve bana bir kahve aldı ve öyle geldi yanıma.
Kahveyi önüme bırakıp yanımdaki sandalyeye oturunca "Bitti" dedi.
Sesi on dokuz haftalık yoğun süreç bittiği için rahatlamış gibiydi.
Kahvesini içen ona bakarak "Bitti" dedim ve önüme dönüp getirdiği kahveyi yudumladım.
Sunghoon'da bende ülkede ve adını duyurmuş saygın iki oyuncuyduk.
Ve bu sıralar ülkemizde ve dünyada ırkçılık ve takıntılı kişiler yüzünden intihar eden bir çok kisi ve idol olunca ülkenin en iyi yönetmeni böyle bir senaryo hazırlamış ve bize de başrolü teklif etmişti.
İkimizde kabul etmiştik teklifi.
İnsanlara biraz olsun duyarlılık kazandırmak ikimizinde istediği bir şeydi sonuçta.
Bir bildirim sesi geldi sessiz geçen birkaç dakikanın ardından. Gelen bildirimin bana ait olmadığını bildiğimden hiç istifimi bozmadım ve kahvemi yudumlamaya devam ettim.
Gelen bildirim ile hafif yerinden doğrulmuş ve arka cebinden telefonunu çıkarmıştı.
Telefonun ekranına bakar bakmaz yüzünde o aşık olduğum gülümseme belirdi.
Güneşten bile parlak gülümsememelisin Sunghoon...
Kahvesini başına dikip boş bardağı masaya bıraktıktan sonra ayağa kalktı ve bana bakarak "Seninle çalışmak güzeldi Jay" dedi.
Hemen ayağa kalktım ve uzattığı elini tuttum.
Bu onun elini senaryo dışında ilk tutuşumdu ve bu... bu çok güzel hissettirmişti...
"Seninle çalışmak da güzeldi Sunghoon" dedim gülümseyerek.
Yanımdan ayrıldı ve yönetmene birşeyler söyledikten sonra setin çıkışına doğru ilerlemeye başladı.
Setin çıkışında ondan birkaç santim daha uzun, spor giyinimli ve yakışıklı bir genç vardı.
Sunghoon gülümseyerek onun yanına ilerledi ve yanına gelince parmak uçlarında hafif yükselip o gencin dudaklarına minik bir öpücük kondurdu.
Bir gün önce senaryo gereği öptüğüm ve aşık olduğum dudaklar bugün başka birini öpüyordu...
O, kendisini bekleyen gençle birlikte siyah arabaya binip giderken ben sadece arkasından bakmıştım.
Ben onu gerçekten sevmiştim...
Senaryo gereği değil, gerçekten kalbim onun için çarpmıştı...
Gerçekten gülüşü için her şeyimi verirdim...
Dudaklarına senaryo gereği değil, gerçekten dokunmak isterdim...
Gerçekten onunla birlikte kuzey ışıklarını çizmek isterdim...
Gerçekten sarılmak isterdim...
Beni sevmesini isterdim...
Senaryo gereği değil gerçekten "Seni seviyorum Jay" demesini isterdim.
Ben onu gerçekten düşledim...
Ben onu gerçekten sevdim...
Ama biz... Biz sadece sonu kötü biten bir filmin başrolleriydik...
O başkasına aitti...
O başkasını seviyordu...
Benim kalbim onun için atarken onun kalbi bir başkası için atıyordu...
Bu filmde oynamayı kabul ettiğimde ona aşık olacağımı bilmiyordum...
Gerçi bilsemde yine kabul ederdim...
Film için bile olsa onu öpmek güzeldi...
Gözlerine bakmak güzeldi...
Elini tutmak güzeldi...
Yanağında ki benin üzerini öpmek güzeldi...
Gülümsemesini izlemek güzeldi...
O, o bu dünyaya ait olamayacak kadar güzeldi...
Seni sevdim Sunghoon...
Gerçekten seni sevdim...
Umarım hep mutlu olur ve gülümsersin o güzel gülümsemen ile...
__________________________
Merhaba :(
Umarım anlatmaya çalıştığım şeyi anlatabilmişimdir😔
Açıkçası ficin bir önceki bölümde bitmesini yeğlerdim çünkü herşeyin bir oyundan ibaret olması insana daha çok koyuyor gerçekten😔
Amaa ikiside hayatta olduğuna göre bir umut vardır belki sonuçta mutlu dediğimiz hikayelerin sonu bir gün birinin ölmesi ile üzgün olabilirse üzgün dediğimiz hikayelerin sonu da mutlu olabilir değil mi?😊
Beklediğiniz son nasıl birşeydi?
Umarım bu sonu beğenmişsinizdir :)
Birde 👉👈 bir wonki yayınladım... Ona da bakarsanız sevinirim :)
Sizi seviyorum ve morluyorum💜
Kendinize iyi bakın💜
byby💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Movie || JAYHOON ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Biz kötü sonlu bir filmin başrolleriydik...