16

217 26 56
                                    

Selamlar :)

Medyadaki şarkıyı dinlerken düzenledim bölümü ve... süperdi 😍 yapanın ellerine sağlık Jungwon aşığı olan bana iyi geldi artık orijinal dinlemiyorum bu şarkıyı 😂 Sizde dinleyerek okuyabilirsiniz :)

Yorum ve oy vermeyi unutmayın ;)

İyi okumalar ♡
________________________

Ertesi gün menajerin sürpriz mesajı ile yurdun içinde bağıran Jungwon'un sesi ile uyandık.

Jungwon ile I-Land zamanında daha da yakınlaştık tıpkı seninde yakınlaştığın gibi...

"Jungwon biraz sessiz olamaz mısın?" diye söylenerek uyandın.

Hepimiz aynı odada kalıyorduk ve Jungwon dışında hiç birimiz yatağından çıkmamıştı.

Jungwon heyecanla odaya girip "Bugün ne istersek yapabilirmişiz hemde kameralar olmadan" dedi.

Heyecanla yataktan kalkıp "Buz pateni sahasına da gidebilir miyiz?" dedin.

Senin buza aşık olduğun gibi aşığım sana Sunghoon…

Jungwon'un "Nereye istersek gidebiliriz hyung" demesi üzerine "Yuppi" deyip yataktan fırladın ve banyoya girdin.

Sen banyodan çıktığında diğer üyeler girdi. Evde bir banyo olması biraz sorun oluyordu açıkçası.

Hepimiz hazır olunca oturma odasına geldik ama bir kişi eksikti, sen…

Heeseung hyungun "Hoon-ah hadi!" deyişi ile söylenerek oturma odasına geldin.

Hepimiz söylenmene güldük. 

Keşke bir şeylere söylenirken kendini benim gözümden görebilsen…

Gülmemize karşılık "Gülmeyin ya!" demen ile "Sende söylenip durma çok güzelsin" dedim.

Herkes susunca ne dediğimi fark ettim ve "Yani üzerin güzel herneyse çıkalım artık" deyip toparlamaya çalıştım.

Neyse ki kimse ciddiye almamış ve ayakkabılarını giymek için dış kapıya doğru ilerlemişlerdi.

Neden herkes çıkarken olduğun yerde kaldın Sunghoon?...

Seni hareket edemeyecek kadar etkileyen neydi?...

Benim söylediğim söz mü yoksa Jungwon'un "Jay hyung saçmalıyor yine" dedikten sonra ki kahkahası mı?...

Hep birlikte bir kafeye gittik ve kahvaltı yaptık güzelce.

Ardından da Riki'nin isteği ile alışveriş merkezine. 

Alışveriş merkezinden çıkınca "Buz pateni?" dedin umutla bize bakarken.

Hepimiz kabul edince de bizi buz pateni sahasına götürdün.

Birkaç öğrenci grubu dışında kimse yoktu. Onlarda menajer sayesinde oradan çıktı. Menajer gerçekten çok iyiydi ve bizim için elinden ne gelirse yapıyordu.

Patenlerini giyer giymez sahaya koştun ve gözlerini kapatıp bekledin.

Yüzünde ki gülümsemeyi saatlerce izleyebilirdim Sunghoon…

Senden sonra Riki, Sunoo ile birlikte çıktı sahaya. Ne kadar ısrar etse de Jungwon korktuğunu söylemiş ve çıkamamıştı.

Onların çıkması ile cesaret edip Heeseung hyung ve Jake'de çıktı.

Movie || JAYHOON ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin