Yorum ve oy istiyormuş canım 👉👈
İyi okumalar ♡♡♡
__________________________Yine seni düşünerek uyuya kaldığım bir gecenin sabahına uyandım o gün.
O gün BigHit'e gitmem ve kayıt yaptırmam gerekiyordu.
Çocukken dansçı olmak isterdim hep; sahneye hükmetmeyi, insanların adımı bağırmasını, çılgınlar gibi dans etmeyi, bedenimin dans ederken yorgun düşmesini ama bunun bana acı vermek yerine mutluluk vermesini, bedenimin dayanamayıp bıraktığında yüzümde bir tebessüm görebilmeyi…
Ama bu hayalimden vazgeçmiştim lisenin ilk yılında. Çünkü zaten işim hazırdı; babamın şirketinde çalışacaktım.
Ama sen bana tekrar hayalimi hatırlattın seni ilk gördüğüm gün.
BigHit seçmelerini görünce hiç düşünmeden girmiştim seçmelere…
Şimdi ise o hayalim olan binanın girişinde duruyordum.
Derin bir nefes alarak girdim içeriye. Yurt dışı seçmelerinden dolayı şirket neredeyse boştu.
Girişte bulunan görevliye durumu anlattım, beni kayıt için bir üst kata çıkardı ve şirket kaydımı yaptı.
Heyecanla "Hemen bugün çalışmaya başlayabilir miyim?" dediğimi hatırlıyorum. Bana izin vermiş ve çalışma odalarının yerini göstermişti.
Heycanla odaya girdim ve oturup konuşan bir gurup gence selam verdim. Tam yanlarına oturacağım sırada gözüm birseye takıldı; odanın en köşesinde açtığı hafif müzik ile kimseye bakmadan, utangaç ama bir o kadar da müziğe kendini kaptırıp dans eden seni…
O gün saatlerce seni izlemiştim gerçek olup olmadığını anlamak için. Sen… sen gerçek olamayacak kadar güzeldin Park Sunghoon…
___________________________Selammm 😊
Üç gündür bölüm gelmiyordu kitaba çünkü ben yine Jaywon shiplemeye başladım sanırım 😂
Bu bitsin bir Jaywon gelir 😂
Neyse şunları atıp gideceğim 😢
Bu adama aşığım 😍😍😍
Sangwon çok şeker yaa biran önce çıkış yapsın bebekim dört aydır bekliyorum 😢 ama olsun beklerim ben 😢 (bighitin yeni çıkış yaptıracağı gurupta. Merak ettiklerinizi özelden ya da yorumlara yazın Jayhoon kitabında Sangwon diye başlamayayım yoksa susmam😂)
Jay kalbime füze attı 😍😍😍
Araya Sangwon'u da attığıma göre artık gidebilirim 😂😂😂
Byby💙
Sizi seviyorum💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Movie || JAYHOON ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Biz kötü sonlu bir filmin başrolleriydik...