Yorum ve oy alabilir miyim lütfen 👉👈
İyi okumalar :)
__________________________Ertesi gün beni Seul'un merkezindeki buz pateni sahasında yapılacak olan müsabakalara davet ettin.
Sabah başkası tarafından uyandırmaktan hiç hoşlanmayan ben, beni arayan ve heyecanla "Jay-ya bugün müsabakalar var, seninde gelmen lazım, sen olmazsan yapamam, heyecanlanırım ben tek başıma, hem sen benim tek arkadaşımsın gelmen lazım mutlaka, gelir misin lütfen?" deyişin ile uyanmak hoşuma gitmişti.
Keşke beni her gün sen uyandırsan Sunghoon…
Sana tabiki geleceğimi ve seni orada yalnız bırakmayacağımı söyleyip kapattım telefonu.
Hızlıca hazırlanıp evden çıktım. Bir saniye bile gecikmek istemiyordum. Seni sevdiğin şeyi yaparken izlemek çok güzel Sunghoon… keşke sende kendini sevdiğin şeyi yaparken benim gözlerimden izleyebilsen… eminim sende kendine aşık olurdun…
Hızlıca geldim müsabakaların yapılacağı yere. İçeriye girdiğimde heyecandan bir oraya bir buraya giden seni gördüm.
Beni görünce koşarak yanıma geldin ve boynuma atladın.
İkinci kez bu kadar yakından duyduğum kokun o kadar güzeldi ki ömür boyu böyle kalabilirdim…
Bana sarıldığında biraz telâşlandım aslında belki kalbimin sesini duyarsın diye…
Herkesle sarılan ve yakın temas kuran ben sen bana sarılınca donup kalıyordum…
Sen yanıma gelince kalbim deli gibi atıyordu…
Ne kadar uğraşsam da nefesim düzensizleşiyordu…
Geri çekildin ve "Geldin… teşekkür ederim…" dedin.
O an sorguladım neden hiç arkadaşın olmadığını. Ailenin neden seni izlemek ve desteklemek için gelmediğini.
Ama bunları sana burada soramazdım. Yarışmadan önce moralini bozmak istemiyordum çünkü.
Gerçi yarışmadan sonrada soramazdım sana bunları. Ne kadar merak etsem de senin bana anlatmanı isterdim çünkü. Belki de seni üzmemek için soramazdım, bilmiyorum…
Tek bildiğim seni sevdiğim ve gülümsemeni istediğim…
"Tabiki geleceğim, en yakın arkadaşımın müsabakalarını kaçıracak değilim" dedim gülerek ve sen sahaya çıkarken bende seyircilerin arasında yerimi aldım.
Sana buradan bakmak dejavu yaşattı bana. Seni ilk gördüğüm güne gittim yeniden.
Sadece tek bir fark arada; o gün hiç göz göze gelmemiştik ama bugün ne zaman kafanı kaldırsan gözlerime bakmış ve gülümsemiştin.
Telefonumu çıkarttım ve bir fotoğrafını çektim bana gülümserken.
Biliyor musun Sunghoon? Gülümsemek en çok sana yakışıyor bu dünyada…
____________________________Selamlar :)
Birşey söylemek istiyorum sadece 👉👈
Ficin yorum ve oyları düştü okunma sayısı da öyle😔
Okunma sayısına birşey diyemem çünkü sonuna okumak zorunda değilsiniz zaten bende bu fıc taslakta bittiği için bölüm atıyorum eğer taslakta bölüm olmamış olsaydı bir süre bunu güncellemezdim😔
Beni üzen oy sayısı okuyanların yarısı bile değil 😔 herkes hayalet takılıyor neredeyse ve bu da bölüm hazır olmasına rağmen atmak istemiyor olamama yol açıyor😔
Okuyorsanız okuduğunuzu ve düşündüğünüzü bilmek istiyorum sadece 😔
Neyse,
Meraklı Sunghoon 😻
Bebek Jay 😻
Jayhoon 😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Movie || JAYHOON ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Biz kötü sonlu bir filmin başrolleriydik...