Selam :)
Yorum ve oylarınızı bekliyorum 👉👈
(Video hatırladığım kadarıyla I-Land ağırlıklı)
İyi okumalar ♡
____________________________On iki hafta sonra yazmak tuhaf hissettiriyor Sunghoon…
Evden aceleyle çıktığım için bu defteri yanıma almayı unutmuşum. I-Land'da geçirdiğimiz tüm güzel zamanları yazmak isterdim…
Bugün, bu gece I-Land bitti ve şirketin bizim için ayarladığı yurda geldik.
İsmin ikinci sırada açıklandığı zaman çok mutlu oldum Sunghoon… sen mutlu olduğun için mutlu oldum…
İsmim altıncı sırada açıklandı ve ben bu sürede çok korktum, olurda seninle çıkış yapamam diye çok korktum… beni unutursun diye çok korktum… korktum Sunghoon… sensiz nefes almaktan korktum…
Nihayetinde birlikte çıkış yapacağız Sunghoon… ne kadar mutlu olduğumu anlatamam…
Şu an karşımda uyuyorsun Sunghoon… seni uyurken izlemek o kadar güzel ki…
İçeride hep birlikte film izlerken "ben uyuyacağım" dedin ve odaya gittin.
Sen gittikten sonra Riki ve Jungwon'da mutfağa gittiler. Riki Jungwon'a Japonya'da çok yapılan bir tatlıyı yapacakmış.
Bende Heeseung hyung, Jake ve Sunoo'yu içeride bırakıp yanına geldim.
Çoktan rüya alemine gitmiştin.
Yüzünde bir tebessüm vardı.
Ne gördüğünü merak ettim o an rüyanda. Seni gülümseten rüyayı merak ettim… ve onu kıskandım…
___________________________Selam :)
Finale yavaş yavaş yaklaşıyoruz ;)
Ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Movie || JAYHOON ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Biz kötü sonlu bir filmin başrolleriydik...