Yorum ve oy alabilir miyim please 👉👈
İyi okumalar :)
_________________________Ertesi gün erkenden şirkete gittim dün Bang Shi Hyuk Pd'nimin bahsettiği I-Land yarışması için ikimizinde adını yazdırmaya.
Belki bana kızacaktın ama yinede o yarışmaya seninle katılmak istiyordum.
Neredeyse koşarak girdim şirkete. Hızlıca Bang Shi Hyuk Pd'nimi buldum ve ikimizinde adını yazdırdım.
Yazdırmak biraz zor olmuştu açıkçası çünkü kayıtlar dün bitmiş ama bunu ne kadar istediğimi görünce son olarak bizide yazmayı kabul etti.
Kayıtları yaptıktan sonra her zaman dans ettiğimiz ve genelde bizden başka bir stajyerin gelmediği dans pratik odasına gittim.
Tuhaf bir şekilde burası boş değildi. İçeride kediye benzeyen bir çocuk taekwondo ile karışık bir dans ediyordu.
Beni görünce durdu ve eğilerek selam verdi. İsmi Jungwon'muş. Bts'den Jungkook sunbaenim sayesinde idol olmaya karar vermiş ve taekwondo hayatına son vermiş. Milli takımdaymış. Bana birkaç hareket gösterdi ve o bu işte gerçekten çok iyi. Seside çok güzel. Umarım hayalini gerçekleştirebilir.
Biz konuşurken içeriye sen girdin. Bugün gelmeyeceğini düşünüyordum açıkçası çünkü dün gece yarısına kadar ağladın.
İçeriye girdiğinde şaşırdın biraz ama sonra Jungwon'un kendini tanıtmasıyla sende kendini tanıttın ve yanıma gelip oturdun.
Birkaç dakika sonra Jungwon telefonu çaldığı için odadan çıkınca sana döndüm ve "Sana birşey söylemem lazım" dedim.
Ama bir türlü söylemeyince elimi tuttun ve "Jay bir sorun mu var? Eğer varsa söyle lütfen birlikte halledebiliriz" dedin.
Utanarak "Bu bir sorun mu bilmiyorum ama ben sana sormadan birşey yaptım" dedim.
Kaşlarını çattın ilk başta sonra hemen gülümseyerek "Ne yapmış olursan ol arkadaşlığımız bozulmayacak Jay, söyleyebilirsin, korkmana gerek yok" dedin.
"Ben senin ve benim adımı dün Bang Shi Hyuk Pd'nimin bahsettiği yarışmaya yazdırdım" dedim tek nefeste.
Gülümseyerek "Bunun için mi kıvranıyordun kaç saattir, ne güzel birlikte eğleniriz işte" dedin.
Dediğin gibi arkadaşlığımız bozulmamıştı.
Acaba bunu söylemek yerine sana aşık olduğumu, gülüşünü öpmek istediğimi, gözlerine baktığımda başka bir dünyaya gittiğimi söyleseydim arkadaşlığımız bozulur muydu Sunghoon?
___________________________Jay beni bitirdi 😢
Neyse;Selam :)
Nabersiniz?
umarım herşey yolundadır :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Movie || JAYHOON ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Biz kötü sonlu bir filmin başrolleriydik...