22. Fejezet - Gina

44 2 0
                                    

Gina

Daniel mindig megtudott lepni a tetteivel, most is így történt. A düh, a feszültség és a fájdalom ami tombolt benne, átalakult olyan szexuális energiává, amit eddig még sosem tapasztaltam meg vele. Bár mindig kielégített, de most valami mást kaptam tőle, azt hiszem a rossz-fiú Daniel egyre többször felütötte a fejét mellettem. Ez nem aggasztott, szerettem a durva és eltökélt énjét, viszont a kiborulása elárult számomra dolgokat...nem tudott megbocsájtani a halott anyjának, nem tudta elengedni a múltat és ebből tudtam, ha rájön arra, amit vele tettünk, sosem bocsát meg nekem, szerethetem őt akármennyire is. Ha a múlt történései napvilágra kerülnek, elszabadul majd a pokol és féltem, hogy nem lesz megállás, míg az egyikünk bele nem hal, s ha tegnap nem hallgatom le a telefonját, már le is buktam volna. Még az este átnéztem azt a hülye dobozt, amit a húgától kapott, volt benne egy levél, amit neki címeztek és gyakorlatilag minden titkomat felfedte. Caroline Monroe még a halála után is veszélyes ellenfélnek bizonyult. Még szerencse, hogy Rebecca sosem olvasott bele, különben most magyarázkodhatnék, hiszen amint elkezdtem olvasni, alig hittem a szememnek. Michael Waller szerette azt a nőt, mindent feláldozott volna érte, de időközben megfertőztük őt a kapzsiságunkkal és ez lett a veszte. Miután Daniel összeszedte magát és elment, újra elolvastam a levelet:

Drága fiam, ha ezeket a sorokat olvasod, az azt jelenti, hogy a rák teljesen felfalta a szervezetem és már egy jobb helyre költöztem. Ezt a levelet azért írtam meg neked, mert szerettem volna, ha tudod mi hogyan és miért történt.

Azt tudnod kell, hogy édesapád és én nagyon szerettük egymást és nagyon vártunk téged. Gondosan elterveztünk mindent és képzeld, úgy döntöttünk, hogy a két nagyapád után kapod a teljes neved, így lettél Daniel Jonathan Waller. Mindkét férfi rendes, becsületes emberként tették mindennapjaikat, így okkal adtuk ezt a nevet neked. Ám Daniel nagypapa, apukád, Mike édesapja egy baleset során elvesztette a látását. A kezelése rengeteg pénzbe került, így édesapád elhatározta, hogy keres valami jobban fizető állást, mint a könyvelés. Ekkor került be a latin maffiába és ezért kezdett el Derrick Carussonak dolgozni, a nagybátyád pedig a nyomdokaiba lépett, hogy ő is segíthessen az édesapján. Apáddal egy bárban találkoztunk, én pincérnőként dolgoztam akkoriban, nagyon kedves volt és nagyon jóképű, hamar egymásba szerettünk. Mikor kiderült, hogy teherbe estem veled, abba hagytam a munkát, s apád a tenyerén hordozott. Nem értettem, hogy miből telik neki annyi szép holmira, szép lakásra és méregdrága autókra, meg ékszerekre, amikkel mindig meglepett. Sokszor kérdezgettem, de a spórolásaira fogta az ügyet. Aztán egy nap bevallotta nekem és elmesélte a történetet, hogy miért állt be a latin maffiába. Kértem, hogy hagyja ott őket, mert időközben a nagyapád meggyógyult és újra a régi lett, így már nem lett volna szükség annyi pénzre, de apád nemet mondott nekem. Azt hiszem megrészegítette a sok szép holmi és engem is sikerült egy ideig rábeszélnie, hogy ez így van rendben, mert megérdemeljük a jólétet. Igazából a születésed előtt pár órával véresen jött haza, összekaptunk, nálam meg beindult a szülés. Még aznap este megszültelek, gyönyörű és aprócska voltál és egy kissé kora szülött, de szerencsére minden rendben volt veled. Ahogy hazavittünk téged, újra rákérdeztem a véres ingre, bevallotta, hogy egy embert kínoztak. Ezek után többé nem kérdeztem, hogy mit csinál a munkahelyén, de minden nap megkértem rá, hogy keressen mást, nem érdekelt, ha az szerényebb körülményeket ígért. Már így is rengeteg mindenünk volt, hatalmas ház, nyaraló, autók és egy házvezetőnő is segített nekem. Ezek után lassan úgy éreztem, hogy kezdünk eltávolodni egymástól és ez a tudat kikészített. Nagyon szerettem őt, de képtelen voltam nézni, amit tesz. Az italhoz nyúltam és téged elhanyagoltalak. Súlyos hibákat követtem el, nem voltam jó anyukád abban az egy évben sem, amíg velem voltál. Én is tudtam, hogy nem bírom ezt tovább, így a húgomhoz menekültem Canadába és téged hátra hagytalak. Apád hamar a nyomomra bukkant, kérte, hogy menjek vissza, hogy segít bármiben, amiben csak kérem és azt is bizonygatta, hogy mennyire szeret engem. Nemet mondtam neki, nem bírtam már magamra sem nézni, aztán a húgom és a barátja segítségével talpra álltam. Terápiát kezdtem, leszoktam az alkoholról és munkát találtam. Majdnem öt éves voltál, amikor kapcsolatba léptem apáddal. Azt hittem haragudni fog rám, de nem így volt. Képeket küldött rólad és azt mondta, hogy hiányzom neki és sosem felejtett el. Eljött hozzám és téged is magával hozott. Istenem olyan nagyot nőttél akkora, és annyira hasonlítottál Mikera. Újra az anyukád akartam lenni, azt akartam, hogy egy család legyünk, Mike is egyetértett. Azt mondta újra kezdünk mindent Canadában, de előtte elrendezi a dolgait odaát az Államokban. Fel kellett adnia az addigi életét, a vagyonát és a nulláról kellett volna kezdenie, csak így távozhatott szabadon a latin maffiából. Egy hetet töltöttünk együtt Canadában, az volt életem egyik legboldogabb időszaka, akkor láttalak téged és őt is utoljára. Apád szerette volna megalapozni a jövőnket, ezért mielőtt eljöttetek volna hozzám örökre, információkat adott el pénzért a Carussokról. Hibát követett el és súlyos árat fizettünk érte mindhárman. Derrick Carusso rájött a tervére és megölte őt, téged pedig elvett tőlem örökre. Rob bácsikád továbbra is hűséges maradt hozzájuk, rajta keresztül lettél az övék, én pedig nem tehettem érted semmit. Rob lett a hivatalos gyámod, ő nevelt fel és arra képeztetett ki, hogy őket szolgáld az életben. Lemerem fogadni, hogy az akkori fiatal Robot még Derrick Carusso is segítette, hogy ma azzá válj, aki vagy. Nem kaptál választási lehetőséget és ezért magamat okolom. Nem tudtam velük felvenni a harcot, nem tudtalak magamhoz venni, amit most már tiszta szívből bánok. Új életet kezdtem és megismerkedtem egy kedves férfival, akitől született egy lányom. Rebecca lett az én vigaszom, nélküle feladtam volna az életet. Az én történetem nem ért boldog véget, de remélem, te sokkal szerencsésebb leszel. Szívből kívánom, hogy megtaláld a boldogságod az életben.

MaffiakirálynőWhere stories live. Discover now