Gina
A francba veled Daniel, túl közel engedtelek magamhoz. Szerettem, ha dühös, mert abból mindig jó szex lett, de ez most több volt annál. Ahogy rám nézett, muszáj volt elmondanom neki, hogy nincs rajta kívül senki más, csak ő van és csak őt szeretném. A faházban töltött időnk annyira jól sikerült, sosem éreztem magam ilyen jól senkivel. Egyszerűen imádtam, amiért olyan figyelmes velem, meghallgatott és számítottam neki. Nem csak a pénzt látta bennem, vagy a hasznot, hanem többet, többet mint puszta szex. Őszintén szólva most nem tudtam mit kellene vele tennem. Nem költöztethettem be a szobámba, nem vállalhattam fel úgy, ahogy azt kellett volna. Csak a szeretőm lehetett, még ha tudtam, hogy ez rossz neki, hogy bántom őt. Pedig nem akartam bántani, nem ezt érdemelte, de nem is én voltam számára az ideális nő. Nem morfondírozhattam rajta egész este, ki kellett mennem körbe nézni, bár szívem szerint hazamentem volna, utána.
Legalább ez a klub jó befektetésnek tűnt. Elég szép számban összegyűltek az emberek, olyanok is eljöttek, akik még nem vásároltak tagságot, csak a kíváncsiság hajtotta őket ide. Ez volt a lényeg, az emberi természet meg a kíváncsiság, a kettő jól működött, ezt a telt házam bizonyította. A tíz privát szobából, ötöt már el is foglaltak, pedig még csak éjfélnél jártunk. Kértem magamnak egy whiskyt, s azzal a kezemben beszélgetésbe elegyedtem olyan férfiakkal, akikben hasznot láttam. Ilyen volt a városunk köztiszteletben álló egyik bírója, a rendőrparancsnok, vagy éppen az egyik kapzsi politikus. A férfiakat annyira könnyen lehetett manipulálni, egy kis kézsimogatás, egy pár kedves szó, ami jót tett az egójuknak és már a tenyeremből ettek. Ryan is szépen teljesített, beszélgetett, vegyült, s előadta a maffiózós szerepét, az legalább ment neki. A látszatot fenn kellett tartanunk, ezért sem fért bele a képbe Daniel. Legalábbis nyilvánosan nem. Azt mindenki tudta, hogy rajtam kívül a férjem szeret másfelé kacsingatni, de azt nem tudták, hogy igazából egy puhány, sekélyes, gyáva alak, aki az üzletben teljesen hasznavehetetlen. Ahogy végig néztem a tömegen, elment a kedvem az itt léttől, hisz itt minden csak hazugság volt, itt mindenkinek meg volt az ára, amit én meg is fizettem. Az üzletvezetőmmel Joannával váltottam pár szót, aztán leléptem. Elegem lett a sok csevegésből, le akartam venni az álarcomat. Niel maradt helyettem, a helyszínt felügyelte, bár igaz, így is pár besúgóm a tömegben vegyült. Mindenről tudnom kellett, ami a klubban történik, hiszen a jövőbeni szívességeim függtek tőle. De mára eleget kaptam. Gabe vitt haza, csendben utaztunk a házig.
– Elmehetsz aludni.
– Köszönöm, de még bekapok valamit. Jó éjt – elment a nagy ház hátsó bejárata felé, én az első bejáratnál megtorpantam, de úgy döntöttem, hogy ma este nem megyek be hozzá. Elfáradtam és kissé spicces voltam, minél előbb ágyba kellett kerülnöm, ami persze jobb lett volna vele, de időt akartam hagyni magunknak, hogy mindketten lehiggadjunk. Gyorsan letusoltam és eltettem magam holnapra. Rettentő kimerült lehettem, mert magamhoz képest későn ébredtem másnap. Rossz kedvet éreztem, ezért felhívtam a kisfiamat. Már csak egy hét volt hátra a haza jöveteléig és addig újra akartam rendezni a szobáját, így reggeli után felmértem azt. Úgy döntöttem átrendezem, új bútorokat kap, új színt, új kütyüket meg mindent, amire szüksége lehetett. A napom hátra levő részét pihenéssel töltöttem, felakartam töltődni, így szaunázással kezdtem és úszással folytattam. Állandóan Daniel körül jártak a gondolataim, tudni akartam, hogy hol van, és mit csinál. Erre a kérdésre megkaptam a választ, mikor a konditeremben folytattam az utamat, súlyokat emelgetett.
– Szia – csak bólintott, így tudtam, még haragszik rám. A futópadra léptem fel, azt hittem ki fog menni, annyira nem akar egy légtérben lenni velem, de nem tette. Huszonöt percet futottam, ő végig súlyzózta ezt az időt. Mikor leszálltam a padról és megtörölköztem, közben végig mértem őt. Trikót viselt meg kosaras nadrágot. A haja kissé zilált volt és izzadt, amitől nyálcsorgatóan szexi lett. Amikor lejjebb vándorolt a tekintetem, akkor vettem észre, hogy véres a pólója. – Daniel, felszakadt a sebed?
ESTÁS LEYENDO
Maffiakirálynő
RomanceGina Carusso édesapja halála után megörökli annak birodalmát egy maffiaszervezetet, aminek ő maga lesz a feje, így válik az évek során "maffiakirálynővé." Az élete tele van izgalmakkal, akcióval és veszéllyel, de egy megbízható társ mégis hiányzik m...