אחרי שבוע בנוכחות מר ׳הקשב המפקד׳, קימברלי כבר הספיק ללמוד את הטיפוס.
אותו מפקד היה כה נידח, שכשהוא אומר בוקר טוב לשאר המפקדים הם פשוט מצחקקים בניהם ומתעלמים מימנו.
רק מפקד הפלוגה והסמלת התייחסו אליו, אבל גם זה מרחמים.
ג׳ס הזה צריך לדעת שהוא לא מתאים להיות מ״כ, הוא לא מספיק קשוח.
למזלו הוא קיבל צוות ממושמע, אך בעתיד מי ידע כמה מרושעים יהיו הטירונים שלו?קימברלי החליט שהגיע הזמן לתת למפקד טעימה מחיי המ״כים האמיתיים, להתחיל מקטן זה תמיד טוב.
הוא כבר הספיק ללמוד שאותו מפקד לא יעשה דבר גם אם הוא יתחצף אליו, הוא ידע שהמפקד אפילו לא יגיב.
בדרך כלל לוקח לשחור השיער שבוע ללמוד אנשים מא׳ עד ת׳, והוא די בטוח לגבי המסקנות שלו.״בוקר טוב צוות 13.״
״בוקר טוב המפקד!״ הצוות ענה, ולמרות ששאר מפקדי הכיתות היו דורשים מהחיילים לצעוק חזק יותר, מפקד צוות 13 מעולם לא בזבז על כך זמן.
״יש מישהו שלא קיבל שבע שעות שינה? היו בעיות בלילה?״ הוא שאל, אולי כי הוא חייב, אולי כי היה לו אכפת, אך עיניו נראו כה עייפות באותו רגע, לא נראה כאם הוא ממש רצה לקום באותו בוקר.
טוב... ׳בוקר׳, השמש עוד לא עלתה אפילו, חושך מובהק היה בחוץ באותו ׳בוקר׳, מי קם בארבע וחצי? הו כן... טירונים.קימברלי הביט במפקד, הגיע הזמן להתחיל את המשחק המשעשע שלו.
״הקשב המפקד, יש לך ישבן יפה.״ הוא אמר במלוא הכבוד, גורם לשאר הצוות שלו להסתובב אליו ולהביט בו בלסת שמוטה.
׳מה הוא אמר?׳ - ׳הוא לא אמר את זה עכשיו...׳ מלמולים החלו להשמע סביב בזמן שהמפקד לא זז מילימטר ופשוט הפך יותר ויותר אדום מרגע לרגע.״ק-קים, היערות מיניות לא מתקבלות בחברה, בטח שלא בצבא, שמעת על שילוב ראוי?״ הוא שאל, אך המושג נשמע זר לגמרי באוזני כל הצוות.
המפקד הביט סביב, ״אף אחד לא הסביר לכם מה זה שילוב ראוי?״ הוא שאל פעם נוספת בתדהמה, וכאשר ראה שאף אחד לא מגיב הוא פשוט נאנח עמוקות.״שבו.״ הוא הורה וכל הקבוצה התיישבה במעגל, כולל קימברלי כמובן.
״שילוב ראוי הוא איסור מוחלט של כל הקשור במין ובמגע במסגרת צבאית.
זו יכולה להיות היערה מינית, נשיקה, או אפילו חיבוק.
גם אם מישהי ובן הזוג שלה משרתים יחד, אסור לה בשום אופן לגעת בו או לזרוק לו היערות מיניות כאלו ואחרות במסגרת הבסיס.
בין היתר שילוב ראוי תקף בין נשים לגברים, נשים לנשים וגברים לגברים, גם אם מישהי תחבק את חברה שלה זה נחשב כעברה על פקודת השילוב הראוי והיא יכולה גם להשפט על כך.״ המפקד סיים את ההסבר והצוות נראה די המום, חוץ מקימברלי, לו היו עוד שאלות בנושא.״ומה קורה אם תופסים מפקד ונגיד חיילת?״ הוא שאל וצוות 13 מאוד התלהב לשמוע את התשובה.
המפקד הביט בקימברלי לכמה שניות ולאחר מכן בשאר הצוות, נראה כי הוא מחזיק חזק את האוויר שלו בפנים.״מערכת יחסים בין מפקד לפקוד היא אסורה בהחלט, היא נענשת בכלא, גזילת דרגות, הסרה מתפקיד ועוד.״ הוא הסביר וקימברלי המשיך לשאול.
״אז אם אני נגיד מעוניין במישהו שמפקד עלי והוא מעוניין בי, מה אפשר לעשות?״ הוא שאל ונראה שהמפקד מרגיש פחות בנח מרגע לרגע מפני שהוא החל להתנדנד מעט במקומו.
״צריך לדווח על כך ישירות בכדי שלא תהיו במערכת של מפקד ופקוד, פשוט שלא יהיה המפקד שלך.״ הוא הסביר כמו שצריך ושאר הצוות הנהן בהסכמה, נשמע פייר, למרות שקימברלי כלל לא נראה מרוצה.
טוב... כנראה שהוא יצטרך למצוא מקום פרטי יותר בו יוכל להתחיל עם המפקד שלו, אבל ההיערה על הישבן לגמרי היתה במקום, הישבן שלו פשוט אלוהי.
-----״הקשב המפקד, סליחה על האיחור, הייתי בשירותים.״ קימברלי תירץ והמפקד נאנח עמוקות, שפתיו העבות יוצרות מן בליטה מתוקה.
״היתה לך הפסקה ארוכה קים, היית צריך לנצל אותה, קח שבע שכיבות סמיכה כעונש.״ הוא דרש ושחור השיער חייך, ״אתה מעניש אותי, המפקד?״ הוא לחש בעוד מבטו הצטמטם, ונראה כי המפקד ישר בדק בכך ששאר הקבוצה שבדיוק קפצה במקום, לאימון לפני השינה, לא הבחינה בדבר.
״קים בלי שטויות, שכיבות סמיכה עכשיו.״ הברונטי דרש ושחור השיער חייך, ״אולי ביום אחר ג׳סי.״ הוא העז לומר והמפקד השתתק.
״קים! אסור לך לקרוא לי בשמי, ממש לא להמציא לי כינוי, אני מפקד צוות 13 או ׳המפקד׳ בשבילך, זה ברור?״ קולו של המפקד התגבר מעט וקימברלי הצליח לראשונה להבחין בתכונות הפיקוד שלו.
״כן המפקד...״ הוא מלמל אך זה לא היה מספיק לראשונה בשביל המפקד, ״האם אני ברור קים?!״ הוא קרא יותר בקול, ושחור השיער הרים את ראשו.״כן המפקד!״ הוא צעק, והברונטי נראה מרוצה; ״משוחרר.״ הוא מלמל ונתן לשחור השיער להצטרף אל האימון לפני שהוא נשם לרווחה והעביר את ידו הדקה בשיערו הברונטי והחלק.
רק מאוחר יותר קימברלי הבין שהוא ממש לא התחמק מהעונש על כל היערותיו לאחרונה, ג׳ס המפקד לא פראייר של אף אחד.
״יש לכם שעת ט״ש - שעה חופשית אחת לפני השינה, לילה טוב צוות 13!״
״לילה טוב המפקד!״
~״לא אתה קים, אתה בא איתי.״
כן, הוא אכל אותה, למה הוא תמיד חייב לעשות בלאגן?
-----
YOU ARE READING
כן המפקד! / (boyXboy)
Ficção Adolescenteכשהמפקד החדש לא לגמרי מצליח לשלוט בחייל החצוף שלו. ״מעכשיו אנחנו מתהפכים, עכשיו אני המפקד, ברור?״ ״כ-כן.״ ״כן מה?״ ״כן המפקד!״