ידו הרחבה של קימברלי נחה בעדינות על איזור מפסעתו של המפקד, גורמת לגופו להצטמרר ולגרונו לשחרר מספר נהמות נוספות.
״רגיש כאן?״ האחר שאל, אך הברונטי אפילו לא הגיב, אלא רק סגר את עיניו בחוזקה וחיכה שהאחר יתקדם ויגרום לו לראות זיקוקים.
ידו החלה לזוז מטה ומעלה על האיבר מצופה הביגוד שחסם את שדה ראייתו של החייל, שכנראה לא ממש הבחין בכך מפני שהוא פשוט המשיך לגרום למפקד שלו לרעוד דרך הבדים.״ק-קדימה קימקים...״ המפקד נשמע מבקש, גורם לחייל שלו להיות מרוצה מעצמו מתמיד בעוד ידו החלה לזוז מעט יותר מהר על המקום, מוציאה בכח את הגניחות החוצה.
״פ-פאק, קימקים, אתה חייב להמשיך.״ ג׳ס ביקש בחוסר אוויר, מאשר לצעיר להתקדם הלאה, וקימברלי לא בזבז רגע.
הוא משך את מכנסו ותחתוניו של המפקד שלו באחת, חושף איבר מין מגורה ואדום, קשה ככקלח ורותח ממחזוריות הדם המתרוצצת בו.
״ואוו.״ שחור השיער לחש לפני שהעביר את ידו על האיבר, גורם למפקד שלו לייבב בזמן שכל גופו התפתל על המיטה.״בחיים לא חשבתי שאני כל כך אוהב ז*ן.״ היה כל מה שהחייל אמר לפני שהוא רכן מטה ומנע מהמפקד שלו להגיב על כך.
בתנועה אחת כל איבר המין נקבר עמוק בתוך פיו וג׳ס לא שלט עוד בקולו, הוא גנח בקול יותר מידי חזק, אחד שגרם לקימברלי לפחד שאולי מישהו שומע אותם, למרות שכל הבסיס ישן ברגעים אלו בבית.
בזמן שהוא שוכב עם המפקד שלו.
הוא לגמרי המנצח כאן.״קדימה ג׳סי, אני רוצה לשמוע אותך.״ הוא העיר לפני שקבר את האיבר בפיו עוד ועוד, עד שהגיע לקצהו, לא משאיר סנטימטר אחד חשוף לאוויר החדר.
״פאק, פאק! אה~״ המפקד גנח בעונג, אוחז בסדינים המוצעים על המיטה ומבלגן אותם לגמרי בעזרת כפות ידיו הקטנות.
״מהר קימקים.״ הוא ביקש בקולו הקטוע מחוסר אוויר, והפעם, קימברלי ידע בדיוק מה לענות; ״כן המפקד.״ הוא לחש והתחיל להזיז את פיו מטה ומעלה, לשונו מתחככת בכל הנקודות הרגישות ושיניו שורטות מעט את קצהו של האיבר, מה שללא ספק גרם למפקד לגלגל את עיניו ולהתחיל לצרוח את גניחותיו החוצה.״אומייגאד קימקים, כן, כן!״ הוא קרא בקול גבוה והחייל הגביר את הקצב, מכניס את האיבר עד סוף גרונו ומוציא חזרה במהירות שלא ידע שמסוגל לה.
״א-אה... אני עומד ל...״ ג׳ס התחיל לומר אך שחור השיער ידע בדיוק מה זה אומר, מייד הוא משך את האיבר החוצה והמשיך לגעת בו בעדינות בעזרת ידו, מרוויח גניחה לא מרוצה כלל מהמפקד.
״תמשיך!״ הוא צעק אך קימברלי מעולם לא היה החייל הממושמע.
ישירות הצעיר הוציא את איבר המין הלא פחות נוקשה שלו והחל לגעת בעצמו קלות, גורם למפקד לבלוע את רוקו בפחד ולהביט בו בעיניו הגדולות.״תסתובב ותשכב על הבטן.״ הוא דרש, מרוויח מהמפקד כמה רעידות קטנות והיסוסים לפני שהוא הסתובב ומיקם עצמו בנוחות על הבטן כמתבקש.
״אני רוצה להכין אותך, אתה לא חייב...״ החייל יידע, וג׳סי ראה זאת כראוי להערכה.
״אתה מתכוון לאצבעות נכון? אף פעם לא עשיתי את זה... ת-תהיה עדין.״ הוא ביקש, מה שרק גרם לגופו של החייל שלו להתחמם עוד יותר.
״כן המפקד.״ הוא לחש והכניס את אצבעו האמצעית אל פיו, מוצץ אותה וגורם לה לנצוץ מרוק תחת אורות החדר.״אני מתחיל.״ הוא הזהיר, מרוויח הנהון קל מהאחר לפני שהחל לדחוף פנימה את אותה אצבע דקה, מרגיש סוף סוף כמה שהאחר מתרגש ואיך שגופו רועד בעוצמה.
״זה כואב?״ הוא שאל ברגע שהאצבע הייתה בפנים במלואה, אך המפקד המפוחד רק הניד את ראשו לשלילה.
״זה גם לא מרגיש טוב כמו שמתארים.״ הוא העיר וקימברלי צחקק, ״זה ברור, חכה... אתה עוד לא מוכן וגם עדיין לא פגעתי בנקודות שלך.״ הוא העיר עם יותר מידי ידע שמעט הבהיל את ג׳ס.
מאיפה החייל שלו יודע כל כך הרבה על סקס? אבל זה ממש לא הזמן, כרגע הוא צריך להיות מרוכז בזמן שהחייל שלו דוחס פנימה בכח את האצבע השניה.״ואוו אתה כל כך... הדוק.״ שחור השיער מלמל בזמן שהתקשה לדחוף את האצבעות פנימה, אך ג׳ס לא הקשיב, הוא היה עסוק בלגנוח בכאב לאור המתיחה העזה שהרגיש באחוריו.
״אה אה, זה כואב זה כואב!״ הוא קרא בצעקה שקטה, וקימברלי מייד האט את הקצב ומשך מעט אחורנית, רק בכדי לדחוף את שתי האצבעות חזרה פנימה ולגרום לאחר לצעוק.
״אני מכניס עוד אצבע.״ הוא הזהיר, אך ג׳ס פחד מידי, הוא מייד שלח את ידו הקטנה אחורנית ואחז בזו העובדת של קימברלי.״חכה! אני ממש מפחד, זה כואב.״ הוא הודיע והחייל מייד הפסיק ומשך את אצבעותיו החוצה.
הוא חשב מעט מה יכל לעשות כשלפתע עלה לראשו רעיון.
״תן לי לנסות משהו.״ הוא רק מלמל לפני שרכן פנימה וליקק קלות את החור הורדרד של המפקד שלו, גורם לו להצטמרר בחוסר מודעות ולגנוח בחוזקה לאור המרגש המפתיע.
״אומייגאד קימקים, אתה בסדר עם לעשות את זה?״ הוא שאל והחייל פשוט ענה בעזרת גופו, הוא מייד שלח את לשונו ודחס אותה פנימה בין קירותיו הפנימיים, ההדוקים והרותחים של אחוריו של המפקד שלו.ג׳ס בכה את גניחותיו החוצה, ״זה מרגיש ממש טוב!״ הוא קרא ביבבות, וקימברלי לגמרי נהנה מזה.
הוא המשיך לדחוף את לשונו ולסובב אותה בכל צורה אפשרית, עד שהוא הרגיש שהאחר מוכן, והגיע הזמן להתחיל בעסק האמיתי של העניין.
״אני בדרך כלל מחדיר אצבע שלישית, אבל אני לא אכאיב לך, אם לא תצליח להכניס אותו נוותר.״ שחור השיער הודיע ונשכב על המיטה לפני שהביא את ג׳ס ומיקם אותו מעליו, מושיב אותו בדיוק על האיבר שלו בעוד הקצה מתנגש בישבנו השמנמן.״לא, אני לא אוותר.״ ג׳ס מייד מלמל בפחד ודחף את עצמו מטה על האיבר, מכניס כמעט את מחציתו פנימה בתנועה חדה אחת וכמעט בוכה דמעות כאשר התחושה הכואבת תקפה אותו.
״זה כל כך כואב!״ הוא בכה וקימברלי שלח את ידו לפנים, מלטף את ראשו של המפקד המתוק שלו בעוד האחר חווה בפעם הראשונה בחיו את החדירה הידועה.
״לאט לאט בייבי, יש לך את כל הזמן שבעולם.״ קימברלי הרגיע, אך הדמעות בעיניו של ג׳ס גרמו לו להרגיש אשם.״ג׳סי... אני אוהב אותך.״ הוא לחש וליטף את לחיו של האחר, מרוויח מבט מופתע לפני שהברונטי דחף את עצמו מטה עד הסוף וגרם לשחור השיער לגנוח בקול; ״גם אני אותך קימקים.״ הוא הגיב, וקימברלי מעולם לא היה מאושר יותר.
״כל הכבוד בייבי, עברת את הקשה ביותר. אני יכול להתחיל לזוז?״ הוא שאל, מבחין בצורה בה המפקד המתוק שלו בולע את רוקו ולאחר מכן מהנהן.
״תהיה עדין.״ הוא ביקש בקול רועד, והאחר רק נשם עמוק והנהן; ״כן המפקד.״
---
YOU ARE READING
כן המפקד! / (boyXboy)
Ficção Adolescenteכשהמפקד החדש לא לגמרי מצליח לשלוט בחייל החצוף שלו. ״מעכשיו אנחנו מתהפכים, עכשיו אני המפקד, ברור?״ ״כ-כן.״ ״כן מה?״ ״כן המפקד!״