𖤐 ‌࣪ ˖ ׅ 16 𖥔 ࣭ ࣪ 𖣯

10 0 0
                                    

Tanpa ku sedari~
Sudah 11 hari aku di sini~

Yeah, sudah 11 hari aku ada di Tokyo,Jepun. So, aku duduk di rumah seorang diri. Meanwhile, Mashi keluar dengan kawan dia Watanabe Haruto dan Hamada Asahi. Tu dua ekor memang kawan baik si Mashi.

Aku dengar citer, Si tiang dengan Si robot ni nanty nak ikut Mashi balik Korea. Nak tolong Mashi dekat cafe katanya.

Eomma Ngan appa-

Ding!
Dong!

"Madam-"

"Eomma, appa! Awalnya balik?" Aku peluk Eomma.

"Keje habis awal baliklah awal-" appa menjawab.

"Eomma, appa nak naik atas jap." Aku membalas dengan anggukan.

Selepas beberapa minit aku bermain phone aku terdengar seperti ada suara di luar.

"Ya, go see who's there." Bibik aku cuma menunduk dan menurut apa yang aku kata.

Bang!

Tembakan?

Aku lantas bangun dan melihat bunyi apa yang ada diluar tapi aku dihalang oleh appa.

"Asami tunggu ngan Eomma dulu-" appa terhenti bila melihat seseorang di muka pintu bersama pistol A30. Macam mana aku tau, arh nantylah aku bagi tahu. Yang penting sekarang aku nak buat apa.

"Hey, Asami. Hey Mr. Takata and Mrs. Takata. Nice to meet you guys."

"Who are you?" Appa jangan tanya appa.. aduh appa ni.

"Me? Ouh yeah, i'm Lee Taeyong. I'm from Korea come here for your beautiful daughter." Dia tersenyum sinis pada aku.

"Jangan berani kau nak ambik anak aku eh!?" Appa menolak kami ke belakang. Mashi kau pergi mana. Aku perlukan kau sekarang.

"Appa, just sell her to me. I'll take care of her properly." Dia menyimpan pistol nya dan mendekatkan kami.

Appa mengeluarkan pisau dari poketnya dan mengacukan kepada Taeyong.

"Better you put it down." Taeyong mengarahkan appa untuk letak kan pisau itu but ofc appa takkan letakkan.

Taeyong mendekati kami perlahan lahan. Appa mula menyerang Taeyong. Taeyong melawan appa.

Zass!

Pisau terkena muka appa.

Zass!

Pisau terkena tangan Taeyong.

ARGH!

APPA! APPA! Aku dan Eomma berlari ke arah appa.

"Ap-appa, wake up- APPA WAKE UP!" Aku menggoyang appa tapi- appa-

Darah appa tak berhenti mengalir. Eomma dekat sebelah aku turut menangis dan menggoyang kan Appa. Tapi appa dah takde.

"Asami kajja-" dia menarik tangan aku tapi aku cuba menarik tangan aku balik tapi tak dia mencengkam tangan aku kuat.

Eomma cuba menghalang tapi Taeyong he too much. Dia mengarahkan pisau itu ke arah Eomma sehingga terkena perut Eomma.

"Eom-eomma! Hiks Eomma! Hiks hiks- wake up Eomma!" Aku menggoyangkan badan Eomma.

"My beau-beautiful prin-princess. Don't c-cry,ke-keep smi-le-"

"Eom-eomma don't close your eyes! Hiks hiks- Eomma open your eyes. Eomma-Hiks" Taeyong menarik aku tapi aku sempat menarik sesuatu benda dari tangan Eomma.

Dia menolak aku masuk ke dalam kereta. Aku dah tak bermaya nak melawan. Mashi, mianhae- aku tak dapat protect Eomma and appa.

Taeyong membawak aku ke lapangan terbang. Kami menaiki private jet yang sudah tersedia dan kami bergerak ke Korea.

Obsession • Lee Taeyong©Where stories live. Discover now