So mentang mentang masatu Ice Bear ngan Asami wish goodnight ni nak wish apa lagi....
Wish goodnight again lah sebab update malam lagi•><•
So how's your day?
Do you have fun with your holiday?
Kalau Asami of course lah kena belajar je hari hari. Tapi best lah gak dapat jugak teman korang yang tengah bosan tu. So let's start with our story~
----------------•••••••---------------
*The next day*"Asami wake up,nyah-" nyah si Mashi ni tak rilek dowh. Comel lain macam>•< apa aku pergi puji abang aku sendiri, geli you know~
Aku bangun dan toleh memandang muka Mashi dengan muka aku yang macam nenek kebayan. Aku langsung bangun dan pergi mandi.
"Aik-" Mashi menelengkan kepalanya. Kyaaa>•<
Aku pergi ke collage meninggalkan Mashi yang kebingungan dengan perangai aku. Aku sampai ke collage dan pergi ke loker. Aku sedikit terkedu apabila aku didatangi oleh sekumpulan perempuan gila.... Tak sayang nyawa betul-!
"Ye setan setan semua nak apa?" Aku memandang mereka sambil menyilangkan tangan. Aku cuba menyindir mereka, rasakan itu.
"Kau ke aku yang setan!" Dia cuba tahan dirinya untuk menampar aku.
"Nak tampar ke- sinilah ingat aku takut ke-!? Full of bitch" aku memperlahankan suara aku di hujung ayat aku. Dasar perempuan sundal.
"Kau pikir aku tak dengar lah! Aku belum pekak lagi ok!" Dia meninggikan suara dia. Aku hanya tersenyum sinis dan beredar dari situ.
Sampai di kelas, aku melihat Yeji dan Rosé sudah sampai dan aku melambai ke arah mereka dengan senyuman.
"Ceria betul kau harini. Ada citer best ke?" Yeji mengoyangkan kening dia.
"Aku tak sabar nak habis belajar... Lagi setahun je lagi!!!" Aku cakap dengan riangnya.
"And satu lagi kita dah nak cuti penggal so dapat rehat lagi!!!" Aku melompat seperti kanak kanak di hadapan mereka. Kami tergelak.
Tanpa aku sedar yang aku sedang diperhatikan oleh sepasang mata. Tertiber IU dan member dia masuk diikuti Mr. Park di belakang mereka.
*Skip waktu rehat*
"Korang pergi lah makan dulu aku ada benda nak buat." Aku pergi meninggalkan Yeji dan Rosé yang sudah berlalu ke cafe.
Readers mesti nak tau aku nak pergi mana kan- nak jadi stalker terbaik ke-?
Aku nak pergi belakang sekolah kejap... Kenapa? Sebab aku stress belajar...
Mashi selalu cakap,'kekadang kita perlukan sedikit masa untuk bertenang dan menenangkan fikiran kita yang bercelaru ni. So amik masa yang cukup untuk simpan semua data I means ilmu or something. Kita ni manusia bukan robot,' so ingat tu. Kita manusia bukan robot.
So aku duduk di belakang sekolah sambil dengar lagu.
YOU ARE READING
Obsession • Lee Taeyong©
Fanfiction#1 [Obsession•Lee Taeyong][©] 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ Seorang perempuan modeling yang terpaksa tinggalkan segalanya demi lelaki yang bernama, Lee Taeyong. Dipaksa kawin...