*Keesokan pagi*
Aku bangun dan melihat Taeyong tiada di sebelah aku. Aku cuba bangun dan cuba bergerak ke tandas tapi malangnya aku terjatuh sebab kaki tak dapat support semalam. Game tu lama sangat.
Secara tiba-tiba,pintu terbuka dan terlihat Taeyong di muka pintu. Aku cuma menjauhkan diri dari dia tapi dia makin mendekati aku.
"Asal kau duduk dekat lantai ni-?" Dia mencangkung depan aku sambil melihat aku atas bawah. Dia cuba untuk bangunkan aku tapi....
"Jangan sentuh aku- sikit pun jangan sentuh aku-!" Aku menepis tangan Taeyong dan cuba untuk diri. Malang sekali aku jatuh ke lantai semula.
'Baka-' bisik hatiku. Dia mengangkat aku langsung bawa aku ke tandas. Dia meletakkan aku ke dalam bathtub.

[But in dark mood]
Dia membuka baju aku. Dan aku cuba menutup badan aku dengan tangan kerana aku taknak dia tengok badan aku... Demo-
"Tak payah nak tutup sangat, aku dah tengok dah malam tadi. Dah try dah pun-" aku cuma menunduk manakala dia tersenyum sinis.
Selepas mandi, dia mengangkat aku letak di tepi bathtub. Dia mengambil towel dan mengelap rambut dan badan aku yang basah.
Dia menghulurkan bathrobe kepada aku. Aku mencapai dan memakainya. Dia mendukung aku keluar dari toilet dan meletakkan aku di atas katil. Aku memandang sekeliling dan meneliti setiap sudut bilik Taeyong.
Selepas beberapa minit Taeyong masuk ke bilik dengan membawa sesuatu. Dia menghulurkan sepasang baju kepada aku

Dan sepasang kasut.

Aku memakai nya dan keluar dari bilik.
Tertiber pembantu rumah Taeyong datang dan menarik aku. Dia menudukkan aku dia atas kerusi then dia mengstylekan rambut aku. Menjadi kayak gini-

Aku dibawa turun ke bawah dan melihat Taeyong sudah duduk di meja makan sambil menunggu aku untuk breakfast bersama. Aku duduk di sebelah dia dan hanya pandang ke bawah. Aku malas nak tengok muka dia. Bukan handsome pun-
"Makan-" dia menongkat dagunya sambil melihat aku yang hanya menunduk dari tadi.
"Taknak, tak lapar pun-" aku cuma bersuara tanpa mengangkat kepala.
"Kau ni degillah-" dia mengangkat kepala aku dan menyuap aku mee goreng yang dimasak bibik dia kot.
"Aku tak- ummmm" sekali suap penuh mulut aku. Aku melihat dia dengan mata aku yang disepetkan.
"Asal-?" Dia mengangkat kening dia sambil tersenyum sinis.
"Akhirnya, kau pandang pun aku. Comel-" dia melihat aku atas bawah tapi aku cuma balas dengan pandangan tajam.
"Nah makan sendiri, dah besar kan. Ada kaki,ada tangan so makan sendiri-" dia menyambung dan makan mee goreng dia. Aku tak makan cuma menolak pinggan itu ke dalam dengan tangan aku disilangkan.
"Kau ni, lapar nanty takde berhenti nak makan eh-" dia menghabiskan mee dia dan mengelap bibir dia dengan tisu yang disediakan.

[Taeyong's outfit]
Aku dan Taeyong keluar dan menaiki-

YOU ARE READING
Obsession • Lee Taeyong©
Fanfiction#1 [Obsession•Lee Taeyong][©] 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ Seorang perempuan modeling yang terpaksa tinggalkan segalanya demi lelaki yang bernama, Lee Taeyong. Dipaksa kawin...