❣️6❣️

28 2 0
                                    

Kringggg!

Waktu rehat tamat.

Aku tertidur sebab aku kebosanan yang melampau and Rosé ngan Yeji yang kejutkan aku....

Rosé tolong temankan Yeji selepas dia kejutkan aku then aku duduk di dalam kelas dengan muka mamai. Tertiber sesorang tarik kerusi Rosé dan duduk.

"Nah!" Orang itu menghulurkan sekotak chocolate milkshake kepada aku. Aku memandang orang itu. Manusia yang memberi air itu ialah Yuta-

Selepas itu, 4 orang lagi kawannye pun datang.

"Asami, tadi kenapa awak tak rehat? Awak tak lapar ke? Nanti sakit perut macam mana? Awak ok tak? Kenapa ni? Awak tak sihat ke?" Bertubi soalan yang ditanya oleh Si Hyunjin ngan Si Renjun ni. Pening aku. Dahlah baru bangun tidur.

Aku membalas dengan anggukan mereka menunjukkan muka blur masing masing. Aku memandang mereka silir berganti.

"Kau takde mulut ke hah?!" Yuta cuba control suara dia yang meninggi.

Aku menekup muka aku dengan tangan ke meja. Aku takde mood nak bercakap dowh-

"Asami, ikut aku jap-" aku mengangkat muka dan melihat Taeyong di depan muka aku. Dia menarik tangan aku sehingga ke belakang sekolah. Aku cuba menarik tangan aku but aku masih mamai so yeah, ikut jelah.

"Asal kau bercakap ngan diorang?!" Dia menolak aku ke dinding dan tangan dia menghalang aku dari melarikan diri. Aku cuma diam tanpa suara.

"Yah, Asami! Jawab lah-"

"Yah, Asami! Yah!"

"APA KAU NAK LAGI!" Aku marah sangat... Aku dah tak dapat tahan. Dia tersentak bila aku meninggikan suara aku.

"Kau kenapa ni?" Dia memandang dalam ke mata aku tapi aku, memandang dia dengan pandangan maut.

"Aku? Aku kenapa? Aku oklah!" Aku membuat muka pelik sambil menyengih jahat.

"Ni bukan diri kau Asami-" dia memegang bahu aku tetapi aku menepis.

"JANGAN. SENTUH. AKULAH. JANTAN TAK GUNA!" Kali ni dia betul betul terkejut.

"Ingat eh! Jangan berani kau kacau aku lagi! Aku benci kau Taeyong.... Aku benci KAU!" Aku menepis tangan dia dan bla dari situ.

Kejadian itu diperhatikan oleh Yuta dan kawan kawannye. Aku memandang muka Yuta dan kawan kawannye sekilas sebelum aku berlalu meninggalkan tempat itu. Taeyong cuba mengejar aku tapi ditahan oleh Yuta dan kawan kawannye.

"Kau asal sial!" Taeyong memandang tajam ke arah Yuta.

"Salah ke?" Yuta tersenyum dan menyilangkan tangannya sambil memusingkan bola matanya.

"Tunggu lepas sekolah!" Taeyong menunding jari ke arah Yuta dan kawan kawannye dan berlalu dari situ.

----------------•••••••---------------
*Skip waktu balik

Aku balik berseorangan kerana Mashi ada latihan bola jaring.

Secara tiba tiba aku ditarik oleh seseorang. Baby betul🙄

[Taeyong & Yuta pov]

Mereka berjumpa di sebuah kawasan yang sunyi tanpa orang yang lalu lalang.

Team Yuta dan team Taeyong bertumbuk dan bergaduh sehingga muka mereka lebam dan berdarah.

[Asami pov]

"Korang siapa hah?!" Aku cuba untuk melepaskan diri.

"Kau ni memang perempuan tak guna kan!" Suara itu membuat aku tersentak. Aku membuka mata dan mengangkat kepala dan terlihat seketul IU bersama rakan rakannye yang gila bersamanya.

Obsession • Lee Taeyong©Where stories live. Discover now