Aku bangun awal pagi itu dan menyediakan sarapan untuk Taeyong. Aku tak tau kenapa, kepala aku sakit sangat. Huwaaa-
Selepas sarapan sudah di hidang, aku berjalan ke atas dan pergi ke bilik Taeyong. Eh,bilik Taeyong bilik aku jugak. Hehe-
Tok!
Tok!Aku masuk selepas tiada sahutan dari dalam. Aku mendekati Taeyong yang tidur menghadap tingkap dan bukan pintu. Aku menggoyangkan badannya perlahan. Tapi masih tiada sahutan. Aku taknak bersuara, sebab aku tak tau kenapa suara aku taknak keluar. Aku tak boleh bersuara kalau dengan Taeyong.
"T-taeyong" badannya digoyangkan aku. Tapi masih tiada sahutan.
"T-t-taeyong, b-bangunlah-" aku perlahan kan suara aku dihujung ayat aku.
"Ummm-" 'hanya tu je balasan kau? Otak dia ni kalau aku hempuk kejap lagi tak tau apa jadi' monolog hati aku yang sakit.
"Um... Ta-taeyong, bangun tau.... Tu-turun sarapan-" aku turun dari katil dan secara tertiber tangan aku ditarik.
"Kau nak gi mana-?" Suara deep Taeyong bertanya perlahan.
"Tu-turun bawah-" suara ku diperlahankan tapi masih didengari oleh Taeyong.
"Jangan berani kau nak larikan diri." Dia menarik aku ke dalam dakapan beliau.
"Mwoya?!" Aku terkejut lalu tertinggi kan suara ke Taeyong. Taeyong cuma tersenyum sinis. Keluhan dilepaskan dan aku dapat merasakan leher aku panas.
"Beraninya-" dia mencium leher aku membuatkan aku mengalirkan air mata.
"Lepas lah-" aku meronta untuk dilepaskan.
"Kau nak kena lagi ke hah?" Bibir dia tidak lepas di leher aku.
Aku cuma meronta ronta.
"Bagi aku satu round then aku lepaskan kau," dia memusingkan aku menghadap mukanya.
Aku cuba untuk menjaga jarak tapi pelukan Taeyong semakin erat.
"T-taeyong, boleh tak kita buat benda tu malam nanti, aku tak boleh buat sekarang." Aku memandang muka Taeyong yang matanya dipejam rapat.
CUP
Satu ciuman aku hadiahkan di dahi Taeyong membuatkan Taeyong melepaskan pelukan dan membuka mata dia memandang aku.
Aku lantas turun dari katil dan berlari anak ke arah pintu.
"Turun breakfast cepat-" kataku sebelum aku keluar. Taeyong hanya melihat sahaja gerak geri aku. Dia tersenyum sinis lantas bangun dan pergi ke bilik mandi.
Selepas 45 minit,
Taeyang turun dan berjalan ke dapur dimana aku berada. Dia membetulkan jamnya di tangan dan duduk di meja sambil melihat gerak geri aku yang mencidukkan nasi goreng untuknya.
YOU ARE READING
Obsession • Lee Taeyong©
Fanfiction#1 [Obsession•Lee Taeyong][©] 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ ׅ𖤐 ࣪ ˖ ׅ 𖤐 ࣪ ˖ Seorang perempuan modeling yang terpaksa tinggalkan segalanya demi lelaki yang bernama, Lee Taeyong. Dipaksa kawin...