"Lepa"

1.6K 217 8
                                    

Endru

Kad sam ugledao devojku ispred sebe odmah sam je prepoznao. Zbog posla imam dobro fotografsko pamćenje i odlično pamtim lica. Problem je što je ona dobra drugarica Tonijeve žene i samim tim video sam joj odbijanje u očima. Trebalo je par trenutaka da je izdvojim jer me je neobično privukla. Zašto sam došao u ovaj klub? Pozvao me je Bob ali me ispalio pa sam ostao da popijem piće. Dakle, sudbina je umešala prste.

"Gle Rubi..."

"Vidi..."

Dakle, nije samo meni sjebana ova situacija.

"Možemo li ovde da budemo dve odrasle osobe bez ikakvih dodataka? Dakle, ja sam Endru Dejvison i primetio sam te čim sam ušao."

"Vau. Rubi Ramirez. Drago mi je."

Tek sam izašao iz veze koja je postala opterećenje. Svakako ne tražim ništa ozbiljno. Još i više jer ću uskoro otići. Dakle, treba mi nešto opuštajuće.

"Razvedena si?"

"Aha, sto godina. Imam ćerku, ima 19 godina. Ti?"

"Ja? Nisam oženjen, nemam dece. Ustvari kažu da sam ženjen poslom i putovanjima."

"Sad si ovde?"

"Brinem za Tonija. Ali to nije priča za klub. Dakle Rubi? Želiš li da odemo negde drugde? Iznajmio sam stan blizu."

Jezik mi se zavezao, kao da nikad nisam bario ženske. A ona nije bilo ko. Sećao sam je se kao kroz maglu. Godine joj dobro stoje. Kao vino je. Što starija, sve bolja.

"Može. Samo da se javim drugaricama."

Može?! Jebote. Zadnje na pameti kad sam izašao iz stana bilo je da ću da pokupim žensku. I evo me, pridržavam kaput devojci od koje mi se kurac trznuo na prvo gledanje.

Tihi smo oboje u taksiju. Samo držim ruku na njenoj i ona se ne buni.

"Rubi, možemo samo da razgovaramo. Znaš, da se upoznamo. Ne mora ništa da se desi."

Ma bravo Endru, bravo.

"O Endru, ja nisam osoba za upoznavanje a nisi ni ti. Ovo je najviše što mogu da ti ponudim, pa tako... Uzmi ili ostavi."

Prinesem njenu ruku ustima i poljubim je.

"Uzimam, naravno."

........................

"Ti si prelepa."

"Ti si laskavac."

Ležimo okrenuti jedno prema drugom posle prve runde seksa. Kažem prve jer još nisam spreman da je pustim da ode.

"Hvala ti."

"Za šta?"

"Nisam ovo radila...uh...dugo... Ne dopuštam sebi uživanje, uvek je neko drugi važniji od mene."

Zataknem joj pramen iza uveta pa se nagnem i poljubim joj rame.

"Hvala tebi što si odabrala mene. Zato nastavljamo uživanje Rubi. Samo ti i ja noćas."

Uživam u njenom telu i osećanju pod prstima. Mazim je, dražim i ljubim a kad više oboje postanemo nestrpljivi nadvijem se nad nju i oboje nas povedem na nezaboravnu vožnju. Dugo nisam ovako uživao. Čak iako je samo noćas u pitanju.

Ujutru će probudim ali nje, naravno, nema. Nije mi ništa obećala. Samo nisam očekivao da ću se ovako osećati.
Spavao sam dobro i čak se uspavao. Pogledam u telefon i vidim propušten poziv od Entonija.

"Mali?"

"Jesi li znao da je Sali noćas izašla? Luk me je upravo pozvao."

"Ček, ček, ček... Toni, ovo smo već prošli. Nemaš prava da joj se mešaš u život. I da, znao sam. Video sam je u klubu sa drugaricama."

"Video si je? I nisi mi javio."

"Zašto? Da dođeš i praviš ljubomorne scene? Da upropastiš provod njoj i curama?"

"Ja sam ti brat!"

"Jesi, ali isto tako si i kreten. Sa takvim ponašanjem nikad je nećeš vratiti. Ako uopšte želiš."

"Želim. Izvini. Ne mogu Endru ...ne mogu da zaboravim Sali. U pravu si, ja sam idiot."

"Ajde dođi pa idemo na ručak. Možda imam plan."

Trebao bih čoveka od 30 i kusur godina da pustim da se sam bori. On mi je brat i volim ga. A uostalom, voleo bih da ponovo vidim Rubi tako da... Dve muve jednim potezom.
Samo se nadam da ću uspeti da doprem do nje i nagovorim je da ponovo izađe sa mnom.

"Ti si šta?"

Toni i ja sedimo u kafiću i pijemo piće dok čekamo da nam serviraju ručak.

"Molim te, ponovi mi."

"Ja sam imao seks sa Rubi, Salinom drugaricom."

"Gospode Bože, treba mi još jedno piće."

"Šta? Jel to neki problem?"

"Pa..ne znam...nije. Samo sam zatečen! Otišao si na poslovni sastanak."

"Jesam, ali su me ispalili. Kako mi se nije vraćalo u stan, ostao sam malo da promatram. I tada sam video nju. Ne bih je odmah poznao, drugarice i Sali jesam."

"Jebote. Kako je došlo do toga da je zbariš? Koliko se sećam, Rubi je povučena ženska. Ne sećam se da je uopšte imala nekog dok sam bio sa Sali."

"Toni, ja sam otvorena knjiga. Lepo sam pitao i ona je pristala. Dalje neću da ti pričam."

"Vau."

Konobarica nam je donela ručak i jeli smo obojica u tišini. Svako je bio zadubljen u svoje misli. Ja sam mislio na Rubi. Da li i ona misli o prošloj noći?!

"Želeo bih ponovo da je vidim."

"Rubi? Zar nisi rekao da je to samo seks?"

"Jeste, ima nešto u njoj. Voleo bih da istražim to dok sam ovde. Naravno, usput ću ti pomoći oko Sali."

"Hoćeš?"

"Da."

Dugo sam mislio šta i kako. Entoni nije kao ja. On je zapaljiv, brzo plane i to je njegova mana.

"Samo moraš da me slušaš. Ako želiš da vratiš svoju ženu, ta mačo sranja će morati da prestanu."

Gledao sam ga kako klima glavom. Mama i tata su presvisli od tuge kad su čuli da su se rastali. Mamu teši jedino to što nisu još ništa zvanično potpisali. Ali...ona se iselila. I to je dovoljno loše.

"Slušaću te Endi."

"U redu. Za početak, moram da pronađem stan."

"40"-Završena✔️Where stories live. Discover now